cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

MESAJ PANOSU




atilla abayl    21 Eyll 2010 17:34
BR KOKTEYL VE NSAN ;

BENM AKRABALARIMDA SANK BR SLAHLI KUVVETLER KARMASI VARDIR. ENTEM HAVACI E.YARBAY BACANAIM E.KD.ALBAY YEENM DENZ BNB. DER YEENLERM VE OULLARI KARA VE HAVA KUVVETLARNDE U AN MUAZZAF ASSUBAY OLARAK GREVDEDRLER..

GEEN HAFTA BR NKAH KOKTEYL'NDE BACANAIMLA BULUNDUM.

BACANAIM VE BEN 66 MEZUNUYUZ. TESADFE BAKIN BR ANDA KARIMDA YNE 66 MEZUNU BR ORGENARAL GRDM.
ORGENARAL HASAN ISIZ'DI VE SON ASKER URADAN EMEKL EDLM D ! BACANAIMIN DEVRES OLAN SAYIN ISIZ LE KESN KONUMALIYDIM.

YER MLER ZERNDE KL L SOHBETLERN YAPILDII ELDE KLERLE NSANLARIN YLE BYLE KONULARI KONUTUKLARI YERDR BLRSNZ.

BU FIRSAT KAMAMALI BR EYLER SORMALI BR EYLER BZM LE LGL KONULARA DOKUNDURMALIYDIM.

BR ANDA SAYIN ORGENARAL ISIZ VE BACANAIM YALNIZ KALDILAR,BU TAM FIRSATI D. K DEVRE KONUURLAR KEN BEN DE BR NC 66 ARANIZA KATILIYORUM DEDM. BACANAIM HEMEN TANITIRDI.

KISA SERAMON SONRASI *HEMEN "ASSUBAY REFORUMU NE OLDU ?"
* YILLARDIR H BU KADAR ZOR ARTLARDA YAAMAYA MAHKUM OLMAMITIK
*BZLER NYE GENELKURMAY UNUTTU,SAHPLENMYOR ?
EKLNDE SORU YAMURUNA TUTTUM.

YER UYGUN DELD
ZAMAN UYGUN DELD
KONU FARKLI BR KONU D.

BACANAIM BANA SIFIR YANAARAK HAFF DOKUNMALARLA TAMAM NOKTALA DYORDU.

KISA EVAPLAR VERD EMEKL ORGENARAL SAYIN ISIZ...

*"BEN AYRILIRKEN SZLERN ALIMALARI TAMAMLANMAK ZEREYD...

*MD NE DURUMDA BLEMYORUM...

* DURUMLARINIZI BLYORUZ
*TEMAD GENEL MERKEZNZ NEML HATALAR YAPIYOR...

*EKSEN KAYMASI YAPIYORLAR.."


-BEN DE BZ SAYIN TBMM BAKANI ARIN LE GRTMZDE; YANLI ATA OYNUYORSUNUZ,CHP ZERNDEN GELEN H BR YASA BU MECLSTEN GEMEZ DEMT DYE FADE ETTM..

BU KONUMA BU KADAR !

H BR KMSE BU KISA KOKTEYL SYLES ZERNE U VEYA BU YORUMU LTFEN YAPMASIN.

BU NEML GNLERDE 9 EKM'E KONSANTRE OLDUK MD.

SAYGILAR OLSUN.
Ynetici yorumu Ynetici yorumu:
Sayn Atilla ABAYLI'ya bu zel grmesi ve bunu bizimle paylat iin teekkr ediyoruz. Birok ta yerinden oynamtr, haklarmzn srarla yasal gerekeleri ile muhataplarmza anlatlmasnn nemi bir kez daha ortadadr.

Mithat TRETKEN    21 Eyll 2010 15:07
Sayn TEMAD yneticileri;

Salt eylem saman alevi gibi parlar annda kaybolur, arkadalarmz srarla oturma eylemi yapalm diyorlar, bakn Uzmanlar emekliliklerini garanti edip 1/4 dereceyi bir hafta adrda eylemle aldlar. Bizler neden bu kararll gsteremiyoruz? Genel dnceye gre sadece miting, gn kurtarmaktr.
Bu kararll pekitirelim sesimiz duyuruluncaya kadar eyleme devam edelim, ben 67 yanda bunun gnllsym, hereye ramen Ankara'ya gelince ilk nbeti almak iin yreimi bu ie adadm, haydi imal laflarla krgnlk yaratmay brakn, toplumun sesine kulak verip bu cesaret ve kararll gsterin birlikte baaralm . Sayglarmla.

Mithat TRETKEN
E.Top.Kd.Bv. 1962-193

STE YNETM    21 Eyll 2010 12:40
Deerli Meslektalarmz,

TEMAD Genel Merkezi'nin alm olduu miting kararn memnuniyetle karlamakla birlikte mitingin devamllk arz eden eylemlerle desteklenmesi dncesini arkadalarmz dile getirmiti.

Aldmz bilgilere gre birok ubemiz salt yryn yeterli olmayaca daha nceki yryler gibi 24 saat gemeden unutulacan, bu nedenle OTURMA EYLEMLER ile desteklenmesini nermektedirler,ayn dnceyi bizler de paylayoruz.

Nitekim TEMAD Genel Bakan son mesajnda eylemlerin devam edeceini st kapal bir ekilde belirtmilerdir.
Bu konunun akla kavuturulmas mitinge olan ilginin artmasn salayacaktr.
TEMAD Ynetimince bu konuda net aklamann yaplarak MTNG'TEN SONRA OTURMA EYLEMNN BALAYACAINI LAN ETMESN BEKLYORUZ.
Sayglarmzla.

smail DAMAR    21 Eyll 2010 08:57
http://askerhaber.com/haber/1694/astsubaylar -dan-buyuk-miting.html
EMUZDER BAKANI SN.ESEF MERDOLU'NA TEEKKRLER..

DOAN    21 Eyll 2010 01:35
TEMAD ynetiminin eylem kararn nemsemekle birlikte birok arkadan ortak noktas olan mitingin oturma eylemi gibi ses getiren eylemlerle desteklenmesini ben de arzu ediyorum. Baz ubelerimizin eylem yaplmadan salt yryn istenilen sonucu vermeyeceini dndkleri ve endielerini genel merkeze ilettiklerini rendim.
Yry sonunda mutlaka adr kurup oturma eylemi yaplmaldr, ynetim bunu niin dnmyor bizlere izah etsin yoksa katlm az olacaktr. Sayglar.

Ahmet CAN    21 Eyll 2010 00:19
Nedense kendisine"kt adam"mahlasn uygun grm,(mutlaka anlaml bir sebebi vardr)ama gayri memnun zmre ve kl tutanlar(kt adamn buluu ve cuk oturmu)'n halini anlatan mthi bir yaz yazm.ok beenerek ve takdir ederek okudum.Devamn getir kt adam.Ucu kendilerine dokunanlarn okuyup utanmalarna sebep olmas bile bir eydir.Kalemine ve yreine salk.

Tayyar YILDIRIM    20 Eyll 2010 22:21
20 Eyll 2010 Pazartesi gn TEMAD Ynetim Kurulu ile birlikte TEMAD Konya l Bakanl'nda 09 EKM 2010 tarihinde yaplacak olan TEMAD, Byk Ankara Mitingi ile ilgili olarak TEMAD Konya ubesi'nin hazrlk almalarna devam ederken, ieriye Konya'da ikamet eden TEMAD yesi kdemli aabeylerimizden birisi girdi. Miting ile ilgili bilgi almak iin gelmi.

Ramazan Bayram ncesinde anakkale'de olduunu ve TEMAD Konya l Bakanmzn GSM mesaj sistemiyle, Miting Programn yelerine haber ettii 06 Eyll 2010 tarihli mesaj alr almaz hemen TEMAD Gelibolu ubesi'ne giderek konu ile ilgili daha detayl bilgi almak istediini anlatt bize.

eri girdiinde, grevliyi sorduunu ve miting ile ilgili bilgi almak istediini ilettiini, ancak masada oyun oynayan TEMAD grevlisinin eliyle kapy gstererek; gidin orada yazyor, oradan okuyun, renin dediini znt ile anlatt bize.

Buna ilaveten, ynetimde olmad halde bir baka TEMAD yesinin kendisiyle; olduka fazla ilgilendiini, ona da teekkr ettiini syledi.

Burada isim yazmann lemi yok. Ancak, TEMAD Gelibolu ubesi'nde byle bir konuyla karlald iin de Gelibolu yazmak zorunluluu hsl olmutur.

Ben sadece anlatlan yazdm. Yorumsuz olarak arz ettim.

Sayg, sevgi ve selamlarm sunuyorum.

TEKN1977    20 Eyll 2010 17:02
''Kt Adam''Yaznz ok muhteem....Evet ilgililere bir kez daha sunulur....Gren, bilen,dnen , konuan ve yazanlar var artk....
Ne bekliyorsunuz kn sra saraylarnzdan,Fotokopilii kabul etmeyin!.....
Eer kabul ediyorsanz byle devam etsin ama nereye kadar?.......

STE YNETM    20 Eyll 2010 16:01
Saygdeer Arkadalarmz

TEMAD Genel Bakan Sayn Mustafa Erol'un 09 Ekim 2010 gn yaplacak miting ile ilgili aklamas. Bilgilerinize,sayglarmzla.
-----------

Gnderen :
Mustafa EROL TEMAD GN. BK.

YER:
Ankara

Tarih:
19 Eyll 2010, Pazar
21:44

Alnt Yap: Mustafa EROL TEMAD GN. BK.

DEERL ARKADALARIM,

09 EKM 2010 CUMARTES GN; YAPILACAK OLAN MTNGMZ GEM DNEMDE ERTELEDMZ KARARIMIZIN YENDEN CANLANDIRILMASIDIR. UBELERMZN TAMAMI BU MTNGMZE KATILMAK N YOUN BR ABA SARF ETMEKTE OLUP TAMAMI KATILACAKTIR. EN SON AILAN UBELERMZDE MUTLAKA YNETM, DENETM, DSPLN KURULLARI VE BUNLARIN YEDEKLERYLE KATILACAKLARDIR. MDDEN K OTOBS TUTAN UBELERMZ VARDIR.
BU MTNGE DREK VE DOLAYLI YOLLARDAN DESTEK VERYOR GB GRNP MAN OLMAK STEYENLERN OLACAINI BUNLARIN EMEKL ASTSUBAY OLMAYA BLECEKLERN EVVEL K YAZILARIMDADA YAZMITIM. MD ORGANZASYON EKSKL, ANLATILACAK KONULAR, AILACAK PANKARTLAR GB BAZI KONULARI BAHANE EDEREK, FKR RETEREK KERHEN DESTEK VERYOR GB DAVRANIP PHE UYANDIRMAYA ALIANLARIN OLDUU GRLYOR. ARKADALARIMDAN GELEN REEL YAKLAIMLARI KESN OLARAK DKKATE ALIYORUZ.

;BR EY GEREKTEN YAPMAK STEYEN BR YOL, YAPMAK STEMEYEN BR MAZERET BULUR.

DEERL ARKADALARIM,
01 EKM 2010 DA TRKYE BYK MLLET MECLS AILIYOR, KISA BR MDDET SONRA BTE GRMELER BALAYACAK, DAHA NCE YAZDIIM GB ZLK HAKLARIMIZLA LGL OLARAK MLL SAVUNMA KOMSYONUNA, PLAN VE BTE KOMSYONUNA VERLM DOSYALARIMIZ VAR. GEM DNEMDE, DOSYALARIMIZ DA K STEKLERMZ PLAN VE BTE KOMSYON BAKANI SAYIN, SAT ABA VE UZMANLARI TARAFINDAN NCELENM VE BTE KANUNUNUN NERESNE MONTE EDEBLRZ GB GRMELERMZ OLMUTUR. BU GRMELERMZ CANLANDIRMAK N BU EYLEMMZ YAPMA KARARI ALDIK.
YETKL KURUMLARDAN GEREKL OLAN ZNLER ALINDI. BR AKSLK OLMAZSA LGL KURUMLARLA GREREK YKSEK VOLML SES YAYIN CHAZLARIYLA ANKARA YI SOKAK SOKAK DOLAARAK DUYURU YAPACAIZ. AYRICA 16.000 ADET EL LANI DAITMAYA BALADIK.
EYLEM GN ANITKABR ZYARET EDEREK ATAMIZIN MOZOLESNE ELENK KOYMAK N ZN VERLMES KONUSUNDA MRACAATIMIZI YAPTIK. ZN VERLDNDE AYRICA ZYARET SAAT LAN EDLECEKTR.
BU EYLEMMZDEN 85 UBEMZN HABER OLMUTUR. HER UBEMZ KATILIM ALIMALARINA BALAMILARDIR. MD UBE YNETM KURULLARI LE ARKADALARIMIZA DEN GREV; NDEKNE, YANDAKNE, ETRAFTAKNE BAHANE BULMADAN MMKN OLDUUNCA OK ARKADAIMIZA EYLEM TRAKN SALAMAKTIR. HER ARKADAIMIZ BUNUNLA GREVLDR.
ARKADALARIM, ALITIIM DNEMLERDE VE EMEKL OLDUKTAN SONRA HAKKIMI ALAMADIM DYE DNYORSA, TRK SLAHLI KUVVETLERNDEN EMEKL OLAN BR GRUBUN ALDII GREV, MAKAM, KADROSUZLUK VB. GB TAZMNATLARDA BENMDE HAKKIM VAR DYORSA, BAZI KAMU KURUMLARINDAN EMEKL OLUP TAZMNAT ALMAYAN DEVLET MEMURLARINA YAPILAN HER AY 100.00 TL. YLETRMEDE BENMDE HAKKIM VAR DYORSA, TRKYE BYK MLLET MECLSNE NTKAL ETM, DENEK YOK DENEREK TELENEN EKONOMK YLETRMENN YAPILMASINI STYORSA, GENELKURMAY LETM DARE BAKANININ KAMUOYUNA YAPTII AIKLAMADA 1. DERECE LE 2. DERECE ARASINDAK FARKIN YARIYA NDRLECE, ALIMANIN YAPILDII VE TBMM;YE GNDERLD; BLDRLRKEN ORTADA EVRAK YOKSA, DERECE KADEMES VERLSN DYORSA VE EN NEMLS SAYIN BABAKANIN 5434 SAYILI YASANIN EK 81. MADDESN EKSK IKARMIIZ BUNU DZELTMEK HKMETE DYOR; DYEREK HUZURUMUZDA SAYIN MLL SAVUNMA BAKANINA TALMAT VERD HALDE HENZ BR ALIMA BALATILMAMISA, SAYIN GENELKURMAY BAKANI, LKER BABU BALIKESR KONUMASINDA ;16 AYRI KONUDA ASTSUBAYLARIN VE EMEKLLERNN HAKLARINDA YLETRME YAPMAK N ALIMA BALATTIK; DYORDA KILIK VE KIYAFETTEN BAKA BR ALIMA GRLMYORSA, GSYH;DAN ELDE EDLEN GELRN DAILIMININ % 80;NN NFUSUN % 10 ALIYOR, % 20;SDE NFUSUN % 90;NINDA KALIYOR DA BZLERN BTEYE DAH YK GETRMEYEN STEKLERMZN TELENME SEBEB ZAH EDLEMYORSA, BZLERE YAPILAN HAKSIZLIKLARI NCE YETKLLERE, SONRA DA AZZ TRK MLLETMZE DUYURMAMIZI STEYENLER ZATEN EYLEMMZE KATILMAK ZORUNDADIRLAR.
AKSN DNENLER ZATEN GELMEYECEKLERDR. ELBETTE K KATILMAYANLARIN SONRA DA SZ SYLEME HAKKI OLMAYACAKTIR.

SEFLL KENDSNE KADER OLARAK SEENLERN MUTLU OLMALARI MMKN DELDR.


BU EYLEMDE BRNC DERECE SORUMLULUK GENEL BAKANINDIR, KNC DERECEDE SORUMLULUK YNETM KURULUNUNDUR. EYLEM GN TANZM KURULUNUNDUR. BEN VE YNETM KURULU LE TAZM KURULUN DA OLAN ARKADALARIMIN HBR KONUDA EKNCELERMZ YOKTUR. SORUMLULUK TAMAMEN BZLERE ATTR. HBR ARKADAIMIN DA KORKUSU VE TEREDDD OLMAMALIDIR. HER EY YASALDIR.
BUNUN HARCNDE, EMEKL ASTSUBAY ARKADALARIM, E VE OCUKLARI, OUL VE GELNLER, KIZLARI VE DAMATLARIYLA VE KOMULARIYLA EYLEMMZE DESTEK VERECEKLERDR. BU EYLEM HAK ARAMA, YAPILAN YANLILIKLARI, YETKLLER VE KAMUOYUYLA PAYLAMA EYLEMDR. BZLER TOROS SOKAK ALMAYACAKTIR.
EYLEM GN N HER TRL TEDBR DNLM VE HAZIRLIKLARIN TAMAMLANMASI N ALIMALAR SONLANDIRILMAK ZEREDR.
EYLEM NCES, EYLEM GN VE SONRASI N; PANKARTLARDA, HERHANG BR EKSKLK OLMAMASI N MESAJ GNDEREN, BZZAT YAZIYLA KATKIDA BULUNAN ARKADALARIMA TEEKKR EDYORUM. GZEL GRLERNN DEVAM EDECEN BLYORUM. EYLEMN SES GETRR BR EYLEM OLMASI, SONUCUNDA ETK TEPK VE KLMN KOKLANMASI SONRASI BALAYIP EYLEMLER DEVAM EDECEKTR. ARKADALARIMA VE ALE EFRADINA SALIKLAR DLYORUM.

brahim akr    20 Eyll 2010 14:56
Sevgili (sayn) kt adam;
Gzel lkemin iinde bulunduu durumu ve kast sistemini bu kadar muhteem anlatan baka bir yaz olamaz. Elinize, yreinize salk. Sayg ve hrmetlerimle!..

atilla abayl    20 Eyll 2010 11:06
OK GE KALDINIZ BEYEFENDLER OK !

YILLAR YILLARI TAKP ETT SEYRETTNZ.MUSTAFA KEMAL ATATRK'M RNEK ALMI GB YAPIP GN SONRASINI BLE GREMEDNZ.

OK GE KALDINIZ OK !

SNNET OCUGU GB HER YANINIZI SSLEDNZ,BZ NE BYK NSANMIIZ DEDNZ EN NEML DETAYI YOK SAYDINIZ,YZ METRE LERSN GREMEDNZ.

OK GE KALDINIZ OK !

YILLARDIR TOK KARINLA CC ELBSLERLE GEZERKEN YANIBAINIZDA BR ASTINIZIN GURULDUYAN MDESNDEN GELEN SES DUYMADINIZ.
AST YA O ZAMAN ALT'TIR BO VER DEDNZ,SONRA BAKARIZ .

NALINCI KESER MSAL YILLAR YILLARI TAKP ETT O KESER HEP AMA HEP KENDNZE ALITIRDINIZ. SEKSEN K ANAYASASI SZE BZM ALACAKLARIMIZI RIZKIMIZI, KAZANIMLARIMIZI, HER EYMZ EMANET ETT YA SZ DE BU DAILIMIN NE ETTNZ. VURDUNUZ KESER KENDNZE.

OK GE KALDINIZ OK. !

SEVGY, SAYGIYI,BTNL YOK ETTNZ...

*ORDU NE DE NFAK ZEMN OLUTURDUNUZ
*YILLARDIR REFORM DEDNZ 21. YZ YILA YAKIMAYAN TARZDA HZMETLE LERN YRYECEN ZANNETTNZ.

*ASSUBAYLARIN YKSEK OKUL ETMN EMRLE YASAKLAYAN TEK LKE OLMANIN UTANCINI SZLER YAIYORSUNUZ, BUNA RAMEN ARTIK % 80 GB TM ASTLARINIZ ARTIK FAKLTE MEZUNU VE BUNDAN RAHATSIZSINIZ .

BZLER SOKAKLARA DKYOR,YASALARLA,MAHKEME KARARLARI LE BLE ALDIIMIZ HAKLARI VERMYORSUNUZ .

OK GE ARTIK OK !

SOKAKLARDAYIZ ARTIK,
ADIRLARDA OLACAIZ ARTIK
TM DNYAYA HER YOL LE BU UTANILACAK AYRIMCILII ANLATACAIZ ARTIK .

BZ UTANMIYORUZ, YA SZ ?

KTADAM NE DEM...

Makam ve mevki onlara hastr ve tazminat gerektirir. Astlarnn makam ve mevki sahibi olmas ve hatta bunun iin tazminat almas olasl ancak bir kamera akas ile gerekleebilir.
Zaten ast dediiniz insanlarn Komutan ve Lider olabilecek bir kaliteyi yakalamas matematiksel olarak imkanszdr(!)
te bu yzden de bu ast insanlarn hiyerarinin yukar basamaklarna kmalar hangi yntemle olursa olsun, engellenmelidir. Onlarn, omuzlarnda apolet tayacak bilin ve sorumlulua ulamalar asla mmkn deildir. Ancak gstermelik be on kiiye salanacak apoletli olma imtiyaz ile havu ve sopa tezgah ak tutulmaldr.
Bu yzden baarya ve almaya endeksli bir hiyerari ve terfi sistemi yerine k yalamaya ve omurgasz yaamaya dayal kat kast sistemi batac edilmektedir.
Bakaca sze hacet var m?

SAYGILAR OLSUN

ATLLA ABAYLI*ZMR

smail DAMAR    20 Eyll 2010 09:03
http://www.temad.org/

TEMAD GENEL BAKANIMIZDAN RNEK BR MTNG ARISI..
(ADIR EYLEM KARARINI DA BEKLYORUZ)
(HAK VERLMEZ ALINIR)

zcan savtur    20 Eyll 2010 02:46
Ankara'da bulualm, yaasn erefli Astsubaylarn onur direnii; tank yrmez, uak umaz, gemi yzmez biz olmadan; i hizmet deisin, yeter artk...

Mehmet CEYLAN    19 Eyll 2010 23:14
http://www.adanatemad.org
Tm Gazilerimiz ve ailelerinin Gaziler Gn'n kutlar, hereyimizi borlu olduumuz bu gzide insanlara en iten sayg, minnet ve kranlarmz sunarz.

ADANA b. Ynetim Kurulu Adna

Mehmet CEYLAN
ADANA l Bakan

hhhhh    19 Eyll 2010 19:24
KTADAM,SEN TM SAMMYETMLE SELAMLIYORUM.AYNI DNCEYE SAHP OLANLAR EMEKL (HR) OLMALARINA RAMEN GEM ZERLERNDEN ATAMADIINI GZLERMLE GRYORUM.ANCAK GEMTE YAPILAN UMURSAMAZLIKLAR,BENCLLKLER,VERLEN DNLER GERDE KALMALI VE URADIIMIZ HAKSIZLIKLARA KARI EN BYK TEPKMZ VERMELYZ.SYAN ETMEK ARESZ IRPINI OLUYOR,AILAN DAVALAR SONUSUZ KALIYOR.MD BURADAN SESLENYORUM;LK SINAVIMIZI 9 EKM'DE VERECEZ SONUCUNU DA HEP BRLKTE GRECEZ...

ABDULLAH KAYA    19 Eyll 2010 16:46
KIYMETL MESLEKTALARIM

TEMAD STESNE YAZDIIMIN BENZERN YAZIP HER K KOL VE GNL ARASINDA BA KURABLRSEM KENDM MUTLU ADDEDERM.

GNMZ GNLN VE AKLIN, EREF VE DRSTLN NE IKTII VE YLK TMSALLERNN ARANDII BR AA ELK ETMEKTEDR.

HAK ARAMANIN VE YANLILARI DZELTMENN BROK YOLU OLDUU GB BAZEN OK SABIR VE ZAN GEREKMEKTEDR.

TEMADA BELRTTM KIRGINLIIM MTNG DAVET ER VE KAPALI GNLLERDR. LTFEN SZLER DE KAPALI OLMAYIN.

HZ.MEVLANA VE SADRETTN KONEV HZ.LERNN ( YA BASIT/AMAK) GNL DUASI LE BTRYORUM.

ERSEN(SN) VE DADALARA SELAM OLSUN.

STE YNETM    19 Eyll 2010 14:04
GAZLER GN KUTLU OLSUN

Saygdeer Arkadalarmz

Bugn gaziler gn. Kahraman gazilerimizin oluan bedensel engellerinin yannda bata devletimizin mevzuatlarndan kaynaklanan birok sknts olduunu biliyoruz. Gazilerimize devletimizin yetkililerince gereken deer verilip insanca yaklalarak yaadklar bu skntlar mutlaka ortadan kaldrlmaldr. Bu vesileyle Vatanmzn blnmez btnl ve Uluslararas grevlerde lkemiz adna canlar pahasna grev yaparken bu yce uurda yaralanarak Gazilik nvanna ulaan Kahraman Gazilerimizden aramzdan ayrlanlarna rahmet diler, yaamlar devam eden Gazilerimize ise kran ve minnet duygularmz ifade ediyoruz.
Ayrca; Laik,Demokratik,Sosyal Hukuk Devletimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatrk ile kurulu, kurtulu ve devletimizin bekas urunda canlarn veren aziz ehitlerimizi de bir kez daha rahmet, sayg ve minnetle anyoruz.Sayglarmzla.

STE YNETM

brahim stnkaya    19 Eyll 2010 00:50
Mitinge katlm artrmak amacyla afi hazrlanp datlmas yararl olur kansndaym.Sayglarmla

Ayhan    18 Eyll 2010 23:10
SAYIN ERSEN ABCM; BEN CALISAN BR ASTSUBAYIM . MSY 319-2 B KONUT YNERGESNN 1 BLM 5 NC MADDES HAKKINDA BR YNERGE DEKLK TEKLF HAZIRLADIM.KOMUTANLIA VERDM . GEREKCE OLARAK DA ANAYASANIN 10 MADDESN , GREV SARTLARIN EST OLDUUNU, SORUMLULUKLARINDA ARTIK ET HATTA ASSUBAYLARDA DAHA FAZLA OLDUUNU EKONOMK SARTLARI VE ASSUBAY MAASLARININ SUBAYLARDAN DAHA AZ OLDUUNU V.S. BELRTTM. BUGN KAMU KONUTLARI YNETMELNDE BR MADDEYE RASTLADIM MADDEY AYNEN YAZIYORUM " Sra Tahsisli Konutlarn Tahsis ekli

Madde 9 - Sra tahsisli konutlar, Ynetmelie ekli (4) sayl puanlama cetveli esas alnarak konut datm komisyonunca hak sahiplerine tahsis edilir.
Hak sahiplerinin puanlarnn eit olmas halinde, hizmet sresi fazla olana, hizmet sresi de eit ise, yetkili ev datm komisyonunca ad ekme yoluyla, konut tahsis edilir. Trk Silahl Kuvvetlerine ait sra tahsisli konutlarn hak sahiplerine
tahsisi, konutun kullanmna verildii askeri birlik, karargah ve kurumlarn komutanlar, kurmay bakanlar veya yetki verecekleri amirler tarafndan grev
ve unvanlarna baklmakszn puan srasna gre yaplr."
O ZAMAN BU MADDEYE GRE SB:%55 ASSUBAY :%40 UZMAN ERBAS:%5 DORU OLMUYOR BU KONUDA BR BLGNZ VAR MI? SAYGILAR.

ktadam    18 Eyll 2010 22:58
CUMHURYETN KILI KUANMILARINI TANIMAK!
Trk Silahl Kuvvetleri, son zamanlarda oka konuulmasna ramen uzun yllardr Trkiye'mizin en gvenilir kurumu olmaya devam ediyor.
Milli Bayramlarmzda yaptklar halka ak gsterileri izlemekten tam anlamyla gurur ve kvan duyuyoruz.Gsmz kabaryor. Byk bir coku seli akyor iimize doru.
Vatanmz, milletimiz, bayramz, cumhuriyetimiz ve ordumuz yreimizin dokunulmazlar arasnda her zaman.
Son derece modern tanklarmz, toplarmz, tfeklerimiz var. Ses hz ile yaran uaklarmz, havada dans eden helikopterlerimiz var. Bir deniz harekatn sradan bir bilgisayar oyununa evirecek kapasitede frkateynlerimiz var. Ege'nin kvrak sularnda bir atmaca gibi dolaarak, ahin bakyla, frtnams kkreyiiyle dman rkten, kabuslar grdren hcumbotlarmz var.
Derin sularn altnda kendi eserimiz olan ve dmann kara kara dndren denizaltlarmz var.
SAT ve SAS Komandolar gibi cesuryreklerimiz var.
Silah ve tehizat ynnden ordumuzu dnyann sayl ordularndan birisi olarak gsterebiliriz. Personel cesareti asndan da bunu abartsz sylememiz mmkn.
Bugn belki de Trkiye'deki en iyi eitimin verildii okullar ve kurumlar ordumuza ait.
Ancak i personel ynetimi konusuna dayandnda, apkamz elimize almann ve derin derin dnmeye balamann zaman geldi demektir.
Hani bir halk deyii vardr ya; Ahh dostum ahhh; d seni, ii beni yakar eklinde sylenen. te tam da zurnann zrt dedii yerdir buras...
Maalesef Trk Silahl Kuvvetleri'nde personel ynetimi kamuoyuna ak ve net bir ekilde ilan edilmemi gizli bir kast sistemine dayaldr. Bu kast sistemini ana unsur oluturur;

1- Kl Takanlar
2- Klszlar
3- Vatandalk Grevi gerei zorunlu askerlik yapanlar.

Peki neden zellikle bir Kl Takanlar ve Klszlar ayrmndan sz etme gerei duyuyoruz?

Yakn tarihimizde cereyan eden tarihi ve siyasi olaylarn pek ok alandaki barol oyuncularna dikkatlice baktmzda; bu barol oyuncularnn aslnda kendini burjuvaya atlam sanan ya da uzun yllardr burjuva kkeninden geldiine inanan ve bunu bir ayrcalk olarak gren insanlardan olutuunu grrz. te bu mstesna kiiliklere Kl Takanlar ismini yaktrmamz kolayca mmkndr. Onlar sadece Trk Silahl Kuvvetleri'nde deil, cumhuriyetin pek ok yerinde mevcutturlar.
Devletin kendilerine verdii eitimle ve nimetle kendilerine mevki, makam edinmi ve kendilerini hem maddi, hem manevi gelitirmi olmalarna ramen, kt kabuu beenmeyen ve kafasndaki taslak planlara gre eitli ekillerde ynetim uygulamalarn deitirmeyi deneyen ve ou kez de nispi olarak baar salayan bir kesimden baka hangi isimle sz edebiliriz ki?
nk ister sivil olsunlar isterse asker; grnsn ya da grnmesin onlar tekilerden ayran kllar, apoletleri, erit ve rozetleri vardr.
ekilci olmay mthi severler, nk tekilerle aralarndaki fark ancak somut ekillerle bariz ortaya kar. Baka trl ayrcalklarn ve imtiyazlarn farketmekte zorlanan bir yaplar vardr.
Kimileri Kalemr Klllardr; bir yaz ile lkeyi ve dnyay deitireceine inanr, baaramaynca da bu halk aptal ben ne yapaym hallerine der. Grnen haliyle maddi olarak bir kllar yok gibidir ama atadan, dededen kalem erbab ve hatta ou zaman saray bilmemne basna uzanan soyaalar vardr. Mutlaka Boaz Yallarnda yaanm anlar, ok nemli kiilerle hasbhalleri ve daha pek ok skseli yaam halleri vardr ki, kitaplar yazlsa sonu gelmez.
Hal byle olunca lkenin birlik ve btnln, modernlemesini ve demokratiklemesini onlardan iyi kimse yazamaz, izemez ve syleyemez.
Onlarn, vatan kurtarma konusunda derin bilgileri ve hatta ihtisaslar vardr. Hatta kimileri siyaseti denemi, yzne gzne bulatrm, halkn yle ya da byle tokadn yemitir.
Aslnda aka itiraf etmeseler bile iten ie darbeleri ve demokrasiye verilen molalar desteklerler. nk halkn kendileri ile eit olmasna dayanamazlar. Onlar iin halk; sadece gdlmesi gereken bir sr gibidir.
Aydn ve Mnevver olma etiketi gerei bu gizli fantezilerini, ayrmcla ve snf imtiyazlara dayal i geirmelerini ou zaman aka dile getiremezler. Demokrasinin erdeminden dem vurur gibi yapp, darbeci ordunun fosforlu generalleri ile Boazii Yallarnda yarenlik ederler.
Demokrasiye verilen molalarda yollar mapushanelere dse de, kendilerini parmaklklarn ardna koyup, ikenceden geiren ordu burjuvasna deil de, onu kolundan tutup, mahkemelere cemselerle tayan ordunun emekilerine di bilerler.
Gelimilie terfi edemeyen lkelerde Canilikle Kahramanln Birbirine Kartn ve Ahmaklkla Dangalakln Birbiriyle Yartn bilirler ama bu konuda nasl ba ektiklerini bir trl anlayamaz ve alglayamazlar. Bu yzden olsa gerek; Anti-Militarist olmak deyince akllarna gele gele ancak bir Baavu fkras gelir. O Baavuun aslnda Ordunun bir emekisi olduunu umursamakszn, Onun zerinden kaleminin namlusunu generallere evirdiklerini sanrlar.
Kimbilir belki de klarnn konforundan dolay, cesaretinin limitlerini ama korkusu yayorlardr.
Malumunuz, buras Trkiye...
Halk kimi zaman krolukla, kimi zaman gbeini kayan adam olmakla sulamak ya da resimlemek onlarn ayrcalkl Beyaz Trk imajna entellektel bir krema srer.
Hapislere dm ne kadar halk dman, vatan, millet ve hukuk dman gasp ve terrist, hrsz ve katil varsa onlar nsan Haklar adna savunmak iin kocaman obez popolarn kotura kotura giderler ama sistemin iinde ezilmi ii, memur, kyl, Assubay, retmen ya da uzman erba hakk sz konusu oldu mu gariban sm gibi olduklar yere yapr, kalrlar.
nk onlarda Uluslararas rating yoktur. nk Populizm'e giden Yol Yasal Emekiler in Mcadele mahallesinden gemez. Sapada kalr.
Pek ok zaman anlalamamaktan ikayeti olurlar. Bu halk iin neler yapyoruz ama anlalamyoruz, bu halk sahiden de aptal diye dnrler. Sanki kendi kendilerini ok iyi anlayabiliyorlarm gibi.
Ama en temel sorunlar konforlu yaamn bytt obez popolardr. Popolar ile deil de, beyinleri ile dnmeye baladklar an, Trkiye'ye a atlatacak kapasiteleri kendiliinden oluacaktr.
....

Kimileri harbiden kl takar, sahiden apoletleri, erit ve rozetleri vardr. Snnet ocuu gibi cafcafl grnmeyi ok severler.
Tabii bir de Cumhuriyeti.
Snfsz ve mtiyazsz bir Cumhuriyet iin her eyi yaparlar! Kendi ayrcalklarndan feragat hari.
lerindeki vatan sevgisini ne somut ne de soyut anlatabilmek imkanszdr. Dnyann btn dillerindeki btn sevgi kelimelerini ardsra dizseniz yine de kifayetsiz kalr. Durumu daha net vurgulayabilmek iin yle bir tarif yapalm.
Trkiye'min yetmi iki milyon insannn vatan sevgisini birletirseniz ve hatta sinerjisini bile alsanz bir Kdemli Albaymn vatan sevgisi ile boy lemez.
General ve Amirallerimizin Vatan Sevgisinden bahsetmiyorum bile, onu da siz tahayyl edin efendim!
Eer bir Kdemli Albayn niin vatann bu kadar ok sevdiini merak ediyorsanz, Trkiye Byk Millet Meclisinden kan ve kanunlaan haklarndaki yasalara bakmanz yeterlidir.
Yani bu sevgi karlkldr.
Cumhuriyetimiz de onlar acayip bir ekilde sever.
Tpk Kyak Emeklilik olaylarnda ok Sayn Milletvekillerimizi sevdii gibi.
......

Harbiden Kl Takanlar grubu, ekilcilie en ok nem verenlerdir.
Kendi omuzlarnn apoletli olmasn, astlarnn ise kollarnn srmal olmasn isterler. Bu vazgeilmezdir.
Kendi uucu personellerinin tam kanat, astlarnn ise yarm kanat takmasn isterler ki; bu da vazgeilmezdir.
Kendilerinin skseli kllar takmasn, dierlerinin ise klsz kalmasn isterler ki, bu da olmazsa olmazlardr.
General, amiral bile olsalar astlarnn ayakkab renginde seiciliklerinden vazgemezler. Yani Harp Okulu rencilerinin ayakkab rengi ile Astsubay Meslek Yksek Okulu rencilerinin ayakkab rengi (Deniz Kuvvetleri) farkl olmaldr ki, kimin ast ve kimin st olduu daha o aamada belli olsun, kafalara dikta edilsin.
Hatta o kadar ki, Trk Dilinin kurallar evrilip, evrilsin ve Assubay szcnn yazln deitirecek, astlara haddini bildirecek hiyerarik Te yaplanmas bir ihtilal vastasyla yeri gelmiken gerekletirilsin ve 12 Eyll 1980'den byle AsTsubay yazlp, izilsin!
Grdnz gibi onlar iin ekilcilikte asla snr yoktur..
Maddi olarak hi bir fark olmamasna ramen, kendi memuriyet derecelerinin 1/4' ile talanmasn, astlarnn allemi cihan bile olsalar, sittin sene 1/3'nde kalmalarn amanszca savunurlar.
Makam ve mevki onlara hastr ve tazminat gerektirir. Astlarnn makam ve mevki sahibi olmas ve hatta bunun iin tazminat almas olasl ancak bir kamera akas ile gerekleebilir.
Zaten ast dediiniz insanlarn Komutan ve Lider olabilecek bir kaliteyi yakalamas matematiksel olarak imkanszdr(!)
te bu yzden de bu ast insanlarn hiyerarinin yukar basamaklarna kmalar hangi yntemle olursa olsun, engellenmelidir. Onlarn, omuzlarnda apolet tayacak bilin ve sorumlulua ulamalar asla mmkn deildir. Ancak gstermelik be on kiiye salanacak apoletli olma imtiyaz ile havu ve sopa tezgah ak tutulmaldr.
Bu yzden baarya ve almaya endeksli bir hiyerari ve terfi sistemi yerine k yalamaya ve omurgasz yaamaya dayal kat kast sistemi batac edilmektedir.
Bakaca sze hacet var m?
......

Kimileri sahiden de allemi cihandr ta ki beynindeki gerek yapy zene kadar. Cppeleri, nvanlar ve ou kez araklama bilgiyle yazlm kitaplar vardr. Eitimin kalelerini geri verilmez ekilde kuatmlar ve ilmin kll savunucular olmulardr.
Biz bunlara Okumu Klllar diyelim.
Hi kimse hi bir eyi onlardan iyi bilemez, bu anayasa kadar kesindir.
Onlarn tekerine kimse omak sokamaz, yoksa zakkumlanr!
Aydn olmak aslnda sadece ve sadece onlara zgdr.
htilal kalnts YK ile bilimin ve bilgeliin adam olacana inanrlar. niversitelerde fazlaca serbestliin o eski anari gnlerini hortlatacan dnr ve okullarn bir ordu disiplini ile ynetirler.
Kendilerinden ast grdklerinin aldklar maa hazmetme sorunu yaarlar. Onlara gre meslek gruplarnn bir hiyerarisi vardr ve en st basamakta iirilmi egolaryla kendilerinin yer almalar gerektiine inanrlar.
Halk tipi insanlarn bir eyler bulup, gelitirebileceine ihtimal vermedikleri gibi inanmazlar ve bir ortaa klasii olarak aforoz taktikleri gelitirirler.
Kimileri tpk 17 Austos 1999 depreminde bizzat yaayp, grdmz gibi onbinlerce deprem ehidimizin stnden trmanr hret basamaklarn. yle ya Trkiye'ye bilim lazm deil ki, seksi erkek lazm.
Trkiye'min fay hatlaryla ya da depremi nceden tahmin teknikleri ve aratrmalaryla inaat ameleleri uramal, devletin makam sahibi profesr niye urasn ki? Deprem ldrmez, bina ldrr dedin miydi, ak pak olursun. Daha dne kadar stanbul'un ikinci derece deprem kuanda gsterildii gereini kimse hatrlamaz nasl olsa.
niversitelerde bilim adna ortada bir eyler olmamasn kimse sorgulamaz, disiplin iinin askeri okullardan bile daha fazlaca abartldn kimse duymaz, rektrlerin kendi kalelerinde burnundan kl aldrmayan bir generalden-daha da ileri gidelim diktatrlerden- fark olmadn kimse yazmaz bu lkede.
Mtevaziliin yerini bo bbrlenmeler, ylesine ahkam kesmeler almtr sevgili Cumhuriyetimin akademi dnyasnda.
Halk adam olmak m dediniz?
Kel alaka efendim, halk adam grsek tanmaz myz?
Ulalmazln en doruk noktasnda yaayan zat- devletllerimizin halkla bir alakas olabilir mi ki, hasbelkader yle bir ey oldu diyelim, kirlendik diye bir ka gn banyodan kmazlar efendim. Ykana ykana telef olurlar.
..................

Ya hukukun generallerine ne demeli?
Bir demokrasinin en temel, en vazgeilmez erki olan hukuk; adaletin klcn her daim daha eit olanlardan yana kullanyorsa ne dnmeli?
Bugn sade vatanda halinizle bir dava amaya kalkn bakalm, yle bencileyin hakknz aramaya kalkp hukukun eline bir dn bakalm; neler neler yaayacaksnz bir grn.
Bu lkede hakkn arayansanz nnzde pek ok engel vardr. En bata da para. Paranz olmadan hak aramanz ok ama ok zor. Bir aratrn bakalm dava amann maliyeti nedir? Efendim, sonra da bu lkede uygulanmakta olan asgari cret ne kadardr, aln ve kyas kyas kyaslayn.
Bu lkede hukuk ktler iin vardr. Ard niyetliler iin vardr. yi olan insanlarn zaten yle eni konu hukuka ihtiyalar olmaz.
Burada ama; ktleri, ard niyetlileri, toplumun huzurunu bozanlar ve refahn alanlar hukukun makyaj malzemeleri ile aklayp paklayp en ksa srede tekrar toplumun iine salvermektir. Sonu iyileri cezalandrmak mdr yoksa ktleri dllendirmek midir buna siz karar verin.
Vazgeilmez bir erk olarak hukuktan beklenen; toplumsal adaleti salamak, terazinin kefesinde taraf olmamak ve herkese eit olabilmektir.
Bakn ayn devletin memurlar makam, mevki ve grev tazminat alrken ne kadar da eit grnyor! Bakn hukuk bu eitsizlii nasl allayp pullayp eitlikmi gibi yutturmaya alyor. Birileri birilerinin maandan fazla tazminat alyor ama bundan hukukun stnl rahatsz olmuyor, laf salatas ile onay bile veriyor. Hele sradan bir emekli memursanz yani stn insan rkndan deilseniz, sizin ne makamnz ne de mevkiniz vardr. Greceiniz son makam ve mevki musalla tadr sanrm.Birileri sizin maanzn be katn hukuka uygun bir ekilde(!) alrken siz yamal ayakkabyla semt pazarlarnn kapan saatlerinde rk zerzevat toplayp ay sonunu getirmeye alrsnz. Vatann en ok seven stn nitelikli insanlarmz ise o koca maalarn hukuka uygun bir ekilde afiyetle yerler.
Haktan, hukuktan ve eitlikten bahsederken hibir hukuku Trkiye Cumhuriyeti Anayasas'nda yer alan Hi kimse hibir messeseye zorla ye yaplamaz maddesinin nasl olup da OYAK Kanunu ile sabote edildiini merak etmez. Kimbilir belki de edemez.nk byle bir eyi merak edebilmek iin ekilde adil ve demokrat olmak deil, zde ve ruhta adil ve demokrat olmak gerekir. Bu da okumakla olmuyor, okumak sadece cehaleti alyor....
Bildiiniz gibi Trk Silahl Kuvvetleri'nde grev yapan Assubaylara hala birinci derecenin drdnc kademesi reva grlmyor. Hiyerarik yap; adaletin eitlik terazisini zelzeleyle ykp geiyor. Koskoca Trkiye Cumhuriyeti'nde hibir hukuku ya burada neler oluyor demiyor, diyemiyor. Niye byle bir son olduunu anlamak iin nceki paragrafn bitimini bir kez daha okumanz gerekiyor.
Biz hukukun kll generallerinden sadece bize dokunan ksmyla bir eyler syledik. Oysa daha ne ok rnekler var ki, gnlk yaammzda ska karmza kyor. Uzman avularn durumlar rnein; ne kadar da yakyor deil mi u Trkiye Cumhuriyeti'ne. Cuk oturuyor Trk Silahl Kuvvetleri'nin geleneksel yapsna!
Hukukun en nemli sorunu ise her zaman taraf olmas. Cumhuriyetimizin tarihini bir inceleyin, greceksiniz ki; ilk yklan, daha ilk admda blnen kale hukukun kalesi olmutur. Gnlk politikaya ve ksr ekimelere bu kadar kolay teslim olan hukuk sistemi, u koca Cumhuriyeti nasl koruyacak diye merak etmeyesiniz sakn. imdiye kadar yaadmz molalar buna ak ve net bir ekilde cevaplyor zaten.
.....

Sizce siyasetin kll generallerini anlatmama gerek var m? Zaten herkes net bir ekilde biliyor ki, paranz yoksa anayasada ne yazarsa yazsn, seilme ansnz da yoktur. Kimin seilecei parti liderinin iki dudann arasndan kacak szcklerle belirlenir. Parti lideri dediiniz ise zaten bir nevi derebeyidir. Ykmanz, devirmeniz olas deildir. Hasbelkader erkenden mefta olursa hem o parti, hem de lke ucuz syrm demektir. Gelin grn ki bizimkiler azraille de anlam gibi. Daha ben ocukken siyaset yapanlar sanki imdiye kadar lkeyi ieklerle bezemi havasnda grevlerine devam ediyorlar. Benim yam kemale erdii halde hala ayn sevdayla vatan kurtarma peindeler. Oysa vatann kurtuluu artk onlardan kurtulmayla edeer olmu farknda bile deiller.
Zaten T.B.M.M.'de Milletvekilleri hakknda alan dava saysna bakarsanz ve meclis ye saysna oranlarsanz bu lkede gerek kirliliin nereden baladn da aka grm olursunuz.
Bizim Cumhuriyetimizde siyaset bir kr dvdr. Sade vatandan, emekinin, iinin, memurun, kylnn ve yoksulun hep alt tarafta cannn kt bir kr dv.
Eh artk bu kadar tanmlama yeter. Geriye zaten suya sabuna dokunmayp, kendi menfaatleri uruna gizli siyaset yapan Adamlar grubumuz kald. Bir de o Brokrasi dediimiz byk ve tehlikeli, oligarik ebekenin iine yuvalanm, nimetlenen beyzadeler. Siz onlar zaten nerde grseniz tanrsnz. Vatan ve millet aklar pariteye gre gnlk ve hatta anlk olarak deiir. Ekonomi Kanallarndan o dakika geerli piyasa verilerine gre deer bimeniz iinizin hallolmas iin yeterlidir.

Kl Takanlar tandktan sonra zaten geriye kalanlar Klszlar oluyor.Yani ezilenler, yani hakk adaletin terazisince ad halk olduu iin kefesi hep eksik tartlanlar. Yani sade vatandalar, sradan insanlar. Alnteri eki kokanlar. Emek kokanlar, sevdal yrek kokanlar. Gbeini kayanlar, Zenci Trkler, cenazesi ssl camilerden kalkmayanlar. ehitlerine bile ayr muamele reva grlen insanlar. Hani 17 Austos Depremi sonrasnda -ve yanlmyorsam- bir avukat yle demiti; lrken bile bazlarnn ne kadar eit olduunu grdm.
Baka sze gerek var m?
Ama sakn kmsemeyin onlar. nk anakkale'de onlar vard. Yemen'de onlar vard. Onlarn ad Greleli Atei merdi, Yahya avutu. Atatrk'n stiklal Mcadelesi'ne ilk onlar inand. Ayanda ark bile olmayan o yreklerde iman dolu bir ate vard. Ad Cumhuriyet olan. Ad tam bamszlk olan. Ad Trkiye olan.
Ve o byk adam. Adam gibi adam. Taklitlerinden saknlmas gereken Cumhuriyetin mimar, gzleri stiklal kokan adam. Mustafa Kemal Atatrk.
Eer o grseydi bu hallerimizi ne derdi acaba?
Grseydi yarm kanat takan Assubaylar, emekliliine asrlar varken sokaa salverilen Uzman avular ah bir grebilseydi ne derdi acaba?
Eer Atatrk, imtiyaz ve ayrcalklara dayal bir Cumhuriyeti kurmak isteseydi, herhalde en bata kendisine yaplan Padiah ve Halife olarak kalma tekliflerini geri evirmez, Saray Yalakas yazarlar, Padiah Damad Torpilli Paalar devrinin devamna gz yumard.
Oysa biliyoruz ki, Anadolu topraklarnda snf ayrlklarna ve imtiyazlara ve hatta yabanc saltanat kaptlasyonlara ve hatta Paa nvanlarna son veren en byk devrim, Trk Halknn Atas ile birlikte yapm olduu Anadolu Onur Mcadelesi sonrasnda ilan edilen Cumhuriyet olmutur.
Hi dndnz m, Mustafa Kemal'in generalleri de Makam ve Grev Tazminat alyor muydu?
Yoksa onlarn makam ve mevki diye bildikleri yegane ey halklarna adadklar mrleri miydi?
Yreklerinde yaattklar o nurlu ate miydi btn beklentileri?
Yaasn Cumhuriyet! diye kvlcm kvlcm yanan!
.....
te tarih boyunca gerek generaller ile fotokopi generalleri birbirinden ayran yegane izgi de budur. Gerek Vatan Sevdas, gerisi ise hikaye..

Assubaylarn Hak ve Onur Mcadelesinde bayraktar olarak grev alacak tm gnlllerle 9 Ekim 2010 gn Ankara'da bulumak dileiyle....

mer Faruk ZCAN    18 Eyll 2010 21:37
Em.Hv.ASSUBAY Ali YUMRUTA 79`lu kymetli meslektamz ve kardeimize Yce Allah`dan sonsuz rahmet, kederli ailesine peygamber sabr diler sayg ve hrmetlerimi sunarm.

Dalkl    18 Eyll 2010 16:53
TEMAD eylem karar alnca arkadalarmz ve site ynetimi tek yrek olarak desteini aklad hala aklyorlar ama rzgar glleri laf retmek amur atmakla megul,utanrlar m bilemem, Sn.Ersen Grpnar her yerde sesimizi duyuruyor, aadaki yorum Sn.Umur Talu'nun yazsnn altnda yaynland teekkrlerimi sunuyorum.

www.haberturk.com.tr/yazarlar/552712-kelim elere-kiymayin

YAZIDAK YORUM :
ad kat zerinde sosyal demokratik hukuk devleti olan ite byle bir lkede yaayp aclar ekiyoruz.hakszlklara sessiz kalmak hakszlk kadar sutur hukuksuzlua kar sesimizi ykseltmeliyiz artk yeter diyenlerin kervanna 9 ekimde ankaradaki eylemle assubaylarda katlyor adalet,eitlik ve insan onuruna desteiniz iin sn.talu size minnettarz
ersengurpinar 17 Eyll 2010 Cuma 17:46

NECDET TRE    18 Eyll 2010 12:43
E.Hv.Astsb. Ali YUMRUTA( 1979 Mezunu) vefat etmi.
Cenazesi bu gn 18 Eyll 2010 gn Gebze'de topraa verilecektir.
Arkadamzn ailesinin ve sevenlerin ba saolsun.
Arkadamzn Mekan Cennet Ruhu ad olsun. (Bilgi : Celal Sarmak)
Ynetici yorumu Ynetici yorumu:
Site Ynetimi olarak vefat eden meslektamz Ali Yumruta'a Tanr'dan rahmet,acl ailesine,snfmza ve sevenlerine basal ve sabr dileriz. Mekan cennet olsun.

Celal ELBR    18 Eyll 2010 02:02
Merhaba;ben de stanbul'dan eyleme katlmak isteyenler arasndaym.Bir toplu hareket sz konusu mu,yoksa bireysel olarak m hareket edeceiz?stanbul'dan ilgililer bir an nce yantlasnlar,ltfen.Her ey hayr demeyi,itiraz etmeyi,hak aramay,sorgulamay renmekle balar.Artk gcmzn farkna varmal,gerekeni yapmalyz.Sayglarmla...
Ynetici yorumu Ynetici yorumu:
Sayn Elbir
9 Ekim 2010 Cumartesi gn yaplacak mitingde bireysel hareket sz konusu deildir. Mitinge katlacaklarn ne ekilde hareket edecekleri TEMAD Genel Merkez Ynetim Kurulu Bakan Sayn Mustafa Erol tarafndan ubelere gnderilmitir. Aadaki link'ten bilgi edinebilirsiniz. Ulam hakkndaki bilgileri ise kendi ubenizden veya stanbul l Bakanlndan alabilirsiniz.
ubelerimizin olmad yerlerden katlacak arkadalarmz 9 Ekim Saat 11.de Toros sokakta (Shhye Kprs yakn) korteje katlabilirler. Sayglarmzla.

http://www.temad.org/haber_detay.asp?haberID =366

M.F.AKALP    17 Eyll 2010 22:08
Daha nceki iptal edilen miting ile ilgili ekincelerin dikkate alnmad anlalmaktadr. Cebinde 2 ay paras olmadan dolaan meslektamn zverisini TEMAD ynetimi neden gstermez neden bu mitinge katlm iin ihtiya duyan ubelere maddi destekte bulunmazlar? Eylem ncesi veya sonras mutlaka adr kurup oturma eylemi yaplmaldr.
ANTALYA ve KONYA ubelerimizin gayretlerini takdirle karlyorum ve rnek alnmasn diliyorum.


7671
Mesaj Defteri yazlar
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 »