cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

BİR TEMAD MASALI PDF Yazdır E-posta
Son Güncelleme ( Pazartesi, 03 Ocak 2011 )
 

muhalifler-giremez.jpg Saygıdeğer Arkadaşlarım;

Yıllardır ön yargılarla oluşan haksızlıklarımız için mücadele ateşini yeniden yakan bu sitede tek yasal temsilcimiz  TEMAD’a ve mücadelemize destek veriyoruz. Ne yazık ki bizim yasal temsilcimiz TEMAD, üyelerinin heyecanından, desteğinden yararlanamamış, üyelerinin gerisinde kalmanın psikolojisi ile mücadeleye destek verenleri muhalif ilan ederek karalamalarla, kanunsuz ihraçlarla susturmaya çalışmıştır.

Balçova yönetiminin “Miting eylemlerle desteklenmez ise 24 saat geçmeden unutulur. Assubayların yoğun olduğu il ve ilçelerde miting hitamında eş zamanlı eylemler yapalım. En büyük desteği verelim. Bunun dışında mitingin yararına inanmıyoruz” şeklinde karar aldığı için mitinge yönetimden ben, sekreter arkadaşım, eşlerimiz ve üyelerimizle katılmamıza rağmen karar bahane edilerek ihraç edildiğimizi öğrendim.

Samimiyetle söylüyorum; ihraç umurumda değil! Onurlu olmak, mücadele etmek için üye olma şartı yok. Kaldı ki benim bu mücadeleden kişisel beklentim ve menfaatim de yok. Bu konuda elbette gelişmelere göre gereğini yapacağım ama sadece bu ihraç kararına  imza koyanların  TEMAD avukatı Sn.Alim AKBAY kadar adil ve yürekli olmalarını beklerdim.

Genelkurmayın internet andıçlarına açık destek verenler, "postalımızı giydik, emir bekliyoruz komutanım" diyenler, her adımlarında "üyelerim bunu onaylarmı?" sorusu yerine, "Genelkurmay ne der?" "siyasiler nasıl yorumlar?" diye düşünenler, üyelerini umursamayanlar, seçilmek için gösterdikleri gayreti sorunlarımız için gösteremeyenler  STK olamaz, amaçlarını gerçekleştiremezler.

Sizlere bildiğiniz birkaç hatırlatmada bulunmak istiyorum. Lütfen önyargısız değerlendirin.

SN.MUSTAFA EROL’UN VE YÖNETİMİNİN İCRAATLARI (İCRAATSIZLIKLARI)
  • Sn.Erol Yönetim kurulu üyesi iken TEMAD dergileri arasına koyduğu mektuplarla başkanını eleştirdiğini, yetersiz dediği başkanının değişmesi için şube yönetimlerinin tepki göstermesini talep ettiğini unutup  şimdi daha mükemmele ulaşmak için sorgulayan, öneren eleştirenleri susturmak için karalama ihraç dahil her türlü antidemokratik yollara baş vurmaktadırlar.
  • Yıllardır tahakküme varan haksızlıklara karşısında sesini yükseltip “Adalet, eşitlik ve insan onuruna saygı istiyoruz” diyen bizlerden şikayet eden komutana  “bu arkadaşlarımız imtiyaz değil haklarını talep ediyor”  diyeceklerine "onlar bizden değil komutanım" demişlerdir.
  • "Muvazzafların sorunlarını dile getirirseniz sizi bu kapıdan içeriye sokmam" diyen komutana “Biz cebimizde sefer görev emri taşıyoruz. Her an silah altına alınıp muvazzafların tabi oldukları yasalara tabi olacağız. Kaldı ki muvazzafın birçok sorunu bizi direkt ilgilendiriyor. Bizi bu kapıdan içeriye sokmazsanız biz de derdimizi sokakta anlatırız” deme cesaretini gösterememişlerdir.
  • "İlgililere verdik" dedikleri dosyalarda haklarımızla ilgili bilgiler adeta kulaktan dolma hukuki gerekçelere dayanmayan  talepler içeriyordu. Bu sitede haklarımızı hukuki gerekçeleri ile yazdık. Bundan bile faydalanamadılar.
  • Gnkur personel başkanı "MYO mezunları 10/2'den göreve başlıyor. Sizi 9/1'den başlattık. Daha ne istiyorsunuz?" dediğinde,  onlarca kez yazmamıza rağmen örnek olarak emniyet hizmetleri, meclis stenoğrafları, ziraat ve ekonomistleri ve teknik hizmetler sınıfını örnek göstereceklerine bizimle görev benzerliği olmayan ve generalin tezini doğrulayan 10/2 'den başlayan ebeler ve hemşireleri örnek göstererek  ciddiye alınmamamıza neden oldular.
  • Asb.lar baskılar ve geçim sıkıntısı nedeniyle intihar ederken, meslektaşlarımıza işkenceler yapılırken basında bizi aşağılamaya çalışan yazılar, bizi rencide eden televizyon proğramları yapılırken seyirci kaldılar.
  • Sn.Savcı’nın önerisi ile "Haklarımızı hukukta arayalım. TEMAD hukukçuları gerekirse profesyonel yardım alsınlar" düşüncesi ile  TEMAD’a maddi destek amaçlı düzenlediğimiz kampanyamızı, "gerçekleşirse dava açmak zorunda kalmayalım" düşüncesi ile engellenmesini teşvik ettiler!
  • Haklarımızı hukukta arayan arkadaşlarımıza destek olmak yerine  kırıkçı, çıkıkçı benzetmeleri ve "davaları kaybederseniz şu kadar para ödersiniz" diyerek arkadaşlarımızın heves ve moralini kırmayı amaçladılar.
  • 631 SKH kararname bir kamu avukatı tarafından iptal edilmesine rağmen bu hususta geçmişe dönük haklarımız için dava açmadılar. Daha önceki yönetimlerin açtıkları dava Danıştay tarafından onaylandı. Bu konuda yine sessiz kaldılar.
  • Bu site üyelerinin zorlaması ile son gün AİHM'de açılan OYAK dava dilekçesinin hangi gerekçelere dayandığının, hisse senedi talebini içerip içermediğinin  açıklanmasını ısrarla talep etmemize rağmen nedense (!) açıklamadılar ve dava dilekçesi sır gibi sakladılar.
  • AİHM davası OYAK iştirakleri yönetim ve denetim kurullarında  Assubayların istihdam edilmediği için açılmasına rağmen  şubelerden görüş alınmadan  kendilerine yakın olan kişilerin atanmasını sağlıyarak davayı  tehlikeye attılar.
  • Bu sitenin organize ettiği dilekçe, faks, mail kampanyaları üzerine Kuvvet Komutanlığı  "lise mezunları olarak size 1. derece hakkı verdik. Haklarınızı sorgularsanız  hak kayıplarına uğrarsınız" tehdidine yasaları bilmedikleri için  “bu hak bize lütuf olarak verilmedi. Bizden 8 yıl önce 657 sayılı yasaya tabi memurlara verildi” yanıtını veremediler.
  • Hv.Kuvvet Komutanına "MYO mezunları 8/2'den göreve başlıyor. Biz 9/2'yi talep ediyoruz. Onu bile vermiyorsunuz" diyerek haklarımızın  ne olduğunu bilmediklerini  ispatladılar.
  • Basında bizleri herkesten çok savunan Sn.Umur Talu’ya vefa borcumuz olmasına rağmen, gazetesi ile sorun yaşarken ve Genelkurmay tarafından mahkemeye verilmişken, Genelkurmay'ın kara listesinde olduğu  için kendisine destek vermekten çekindiler!
  • Sn.Başkan sitesinde "Genelkurmay'dan 11 kez randevu talep ettim, vermediler. Ben de mektup bıraktım" dediğini unutmuş olacak ki  2 yıl sonra Genelkurmay başkanının TEMAD’ı ziyaretini kişisel başarısı olarak lanse etti.
  • Başkan seçilmek için gösterdiği gayreti sorunlarımız için göstermedi. Arkadaşı milletvekiline imzası olanların bile sahip çıkmadığı, göstermelik önerge verdirip sitesinin baş köşesinde yayınlayarak bizlerin umutlarını istismar  etti.
  • Sorunlarımıza odaklanmak yerine bize destek olan bir siyasi partiye TESUD ile kolkola siyah çelenk koyup, Ergenekon sanığı Müstafi Yzb. Muzaffer TEKİN’e destek için basın açıklaması yapmasına rağmen, önce inkar edip sonra suskun kalarak bu kararının arkasında bile duramayarak TEMAD’ın saygınlığını zedeledi.
  • Sesimizi duyurmak için Merzifon'dan Ankara'ya 320 km. meşakkatli bir protesto yürüyüşü gerçekleştiren arkadaşımıza destek yerine köstek oldular! 2 yıl aidat ödemediği gerekçesi ile ihraç edip yolda iken bunu kendisine tebliğ edip moralini bozmayı amaçladılar. Gerçek dışı söylentilerle arkadaşımızın karşılamasını sabote etmek istediler. Yürüyüşün bitiminin özellikle 17 Ekim TEMAD kuruluş yıldönümüne ayarlanmasına rağmen, arkadaşımızı Anıtkabir'e 100 metre mesafedeki Anıtpark'ta bir tek yönetici ile bile olsa karşılamadılar ama bu yürüyüşün oluşturduğu desteği sahiplendiler.
  • E.Asb.Güçbirliği Platformu'nun bizlerle ilgili gazete ve televizyonlardaki olumsuzluklara karşı gösterdiği tepkileri, alınan sonuçları,  basında sağlanan birçok  yazı dizilerini, olumlu havayı basite almaya çalıştılar.
  • Sn.Başkan kendisine sunulan TV programlarındaki fırsatları  ilgisiz konularla, kişisel fedakarlıkları anlatma gayretleri ile ve  "mayınları Asb.lar temizlesin" gibi uç tekliflerle heba ettiler.
  • Asb.ların kuruluş kanunu olan 5802 sayılı yasadan bugüne kadar ortaokul mezunu hiçbir Assubay olmamasına rağmen; kamuoyunun Asb.ları ortaokul mezunu sanmaları gibi yanlış bir düşünceyi ortadan kaldırmak yerine Sn.Başkan "ben dışarıdan liseyi bitirdim" diyerek  bu yanlış imajın kamuoyunda yer etmesine neden oldu.
  • Büyük bir camiayı temsil etmenin sorumluluğunu ve saygınlığını  taşıması gerekenler ne kadar acıdır ki ispatı mümkün olmayan mesnetsiz suçlamalarla, arkadaşlarımızı karalamaya, hakaret etmeye çalışarak saygınlıklarını  yitirdiler.
  • Dilekçe kampanyaları ile basındaki desteklerle sesimizi  duyurmamız üzerine Genelkurmay tarafından verilen teklifler tozlu raflarda bekletilirken; Antalya’da Sn.Başkan’a “açız, çare bulun!” diyen meslektaşımıza “ne yapalım kardeşim kapılarında mı yatalım?”diyebilecek kadar bizi umursamadıklarını ispat ettiler.
  • MSB. ve Genelkurmay temsilcilerinin askeri derneklerle yaptıkları  toplantıda sosyal ve ekonomik haksızlıklarımız yerine birçoğu gerçekleşen veya tasarı halinde bulunan  “Müstafi Asb.ların orduevine alınmaları, mayınların Asb.lar tarafından temizlenmesi, MYO ve Lise muadili askeri okulların denkliğinin sağlanması, Askeri kimliklerin hüviyet yerine kullanılması" gibi  tali teklifler gündeme getirdiler.
  • TEMAD sitesinde bu mücadeleye gönül vermiş meslektaşlarımıza sansür uygulanırken    sanalların TEMAD sözcüsü gibi hareket etmelerine izin verdiler
  • ESKİŞEHİR danışma kurulu toplantısına 43 şube katılmayıp, 30 şube tek kelime etmeyerek bu yönetimi protesto etmelerine, bugüne kadar bu topluma tek kazanım sağlamamalarına rağmen bundan üzüntü duymadılar,
  • İlk kez bu site ile CİOR-WVF gibi uluslar arası emekli askerler federasyonu etkinliklerinden haberdar olan yönetim "15 yıldır bizim aidatımız yatıyormuş ama bizi götürmüyorlarmış" itirafı ile ilgisizliklerini ve bizleri ne şekilde temsil ettiklerini ispat ettiler.
  • 35 bin mevcutlu 4500 üyeli TESUD’a hazineden 630.OOO lira 100 bin emekli Assubay 25 bin üyeye 10.000 liraya tahsis edilince onurlu bir şekilde kabul etmeyerek protesto edemediler.
  • Hv.K.Komutanlığı matbaasında basılan derginin bir sayısı yerine üye sayısı kadar broşür bastırıp tüm emeklilerimize gönderelim yeni üyeler kazanalım önerilerimize “ne kadar çok üye o kadar dert” düşüncesi ile maddi destek teklifimize rağmen konunun mali külfetini bahane ederek hayata geçirmediler.
  • Mitingin unutulması üzerine eylemler konusunda ısrar eden arkadaşlarımıza "KASIM ayında eylemler yapılacak" sözü verilmesine rağmen  eylemler unutulup protesto edilmesi gereken Paris gezisine katıldılar.

DAHA BİRÇOK ÖRNEK VERMEK MÜMKÜN. ÖZET OLARAK BU GÜNE KADAR TÜZÜKTE KENDİLERİNE GÖREV OLARAK VERİLMİŞ AMAÇLARIN HİÇ BİRİNİ GERÇEKLEŞTİREMEDİLER!

PEKİ BİZ MUHALİFLERİN İCRAATLARINDAN BİRKAÇ ÖRNEK
  •   Sönen  mücadele ateşini yeniden yaktık. Umutsuz arkadaşlarımıza umut olduk.
  •   Her vesile ile TEMAD tüzel kişiliğine olan saygımızı belirterek arkadaşlarımızın TEMAD’a üye olmalarını teşvik ederek yeni binlerce üye kazandırdık. Maddi manevi destekler sağladık.
  •   Eleştirilerimizi kesinlikle kişiselleştirmedik. Kesinlikle hakaret ve saygısızlık içeren yazılar yazmadık. Eleştirilerimiz hep mükemmele ulaşmayı, çözüme destek  sağlamayı amaçladı.
  •   İlk kez parasını temin ettiğimiz ve metnini yazdığımız bir ilanın SABAH gazetesinde  yayınlanmasını sağlayıp kamuoyu ve ilgililere haksızlıklar karşısında artık sessiz kalmayacağımızı deklare ettik.
  •   TEMAD yönetiminin görevi olmasına rağmen  umursamadığı çaresiz yetimlere aramızda destek olduk
  •   Sorunlarını dile getiren arkadaşlarımızı, genç  meslektaşlarımızı  aydınlattık, bilgilendirdik, gerekenlere  hukuki destek sağladık
  •   Birçok kez  Kuvvet Komutanlıklarına, Başbakanlığa, Milletvekillerine, TBMM dilekçe komisyonuna dilekçe, faks ve mail kampanyaları düzenleyerek haksızlıklarımızı, sorunlarımızı anlattık. Çareler talep ettik. Haksızlıklar karşısında artık susmayacağımızı deklare ettik.
  •   Haklarımızı hukukta aramak için bu sitenin koordinatörlüğünde arkadaşlarımızın davalar  açmasını sağlayıp maddi ve manevi desteğimizi kendilerine sunduk.
  •   Arkadaşlarımızın yüzlerce yazısı ile ön yargı ile oluşan sosyal ve ekonomik sorunlarımızı dile getirip çözümler önerdik. Bunun sonucu olarak; boş ve hukuki gerekçelerden yoksun dosya değil özetini "BİZ KİMİZ? NE İSTİYORUZ?" slaytı ile duyurduğumuz haklarımızla ilgili bilgileri içeren dosyaları milletvekillerine, basına ve ilgililere göndererek taleplerimizin haklı olduğunu, imtiyaz değil adalet, eşitlik ve insan onuru olduğunu anlattık
  •   Basındaki olumsuzluklara tepki gösterip idari ve hukuki davalarla neticeler aldık. Bazı televizyon yayınlarının kaldırılmasını ve bazı yazarların bizlerden özür dilemesini sağlayıp Assubayların sahipsiz olmadığını kanıtladık
  •   Basınla ilişkiler kurup sesimizin duyurulmasına katkılar sağladık.  TEMAD yönetiminin "Genelkurmay ne der?" endişesi ile yerine getiremediği vefa borcunu E.ASB.GÜÇBİRLİĞİ PLATFORMU olarak yerine getirip bizi Umur’sayan tek insan cesur yürek Sn.Umur TALU’yu arkadaşlarımız adına ziyaret edip minnettarlığımızı sunduk
  •   Sağlık ve ekonomik sorunlarımıza rağmen  mitinglere katıldık, katılmayı teşvik ettik.

Tüm bunları ve diğer çalışmalarımızı tüzel kişiliğimiz, binamız, ödeneğimiz, sekreterimiz, aidatımız olmadan yaptık

ŞİMDİ SORUYORUM : MUHALİF İLAN EDİLEN BİZLER Mİ YOKSA BU YÖNETİM Mİ ASSUBAYLARIN MÜCADELESİNİN ÖNÜNDEKİ ENGELDİR?

Saygılarımla.



LUTFEN PAYLASIN
Digg!Google!Facebook!Del.icio.us!Live!Technorati!Yahoo!

03-01-2011 00:28 Ersen Gürpınar
03-01-2011 00:28. ..
Okunma Sayısı 1383    
Okuyucu yorumları (27)
Ortalama Üye Değerlendirmesi
   (0 Oylama)

Yazan yıldırım 73
06-01-2011 18:13,
 
---
Sayın Ersen GÜRPINAR bey. Her ne kadar sizi TEMAD'dan ihraç etmiş olsalar bile,sizler bizim sesimizsiniz.Sağ olun,var olun.Sizlerin öncülüğünde 2011'in mali konuların son döneminde insan onuruna yakışan,insan gibi yaşamayı sağlayacak haklarımızı alabilmek için,Başbakana,MSB veya Genel Kurmay Başkanına bir dilekçe yazabilir miyiz? Saygılarımla.
 
 

Yazan aerme
06-01-2011 17:38,
 
genkur tabelası
Sevgili Ersen abi; 
 
Sn.Mustafa EROL'un başkan olduğu yer size zaten uygun değildi. 
 
Gün gelecek genkur'un tabelası bile değişecek.Türkiye demokratikleştikçe 12 eylül darbesinin izlerini attıkça yeni derneğimizi de kuracağız.
 
 

Yazan tokay80
06-01-2011 13:00,
 
Mücadeleye Devam.
Sizinle birlikteyim Ersen Ağabeyciğim.Her zaman Temad'ın yapamadıklarını yapmak için önder oldunuz.Siz ve sizin gibi arkadaşların sayesinde kamuoyu oluşturuldu.Sizi ve arkadaşlarınızı ve sizler gibi düşünenleri yok sayan bir zihniyeti kınıyorum. Yok sayılsak da mücadeleye devam.Saygılarımla, 
Tekin OKAY Lüleburgaz -Kırklareli
 
 

Yazan Arif ASLAN
05-01-2011 20:03,
 
...
Sayın GÜRPINAR,biliyorum ki Temad Genel Merkezi'nin (TGM) yapmış olduğu bu ihraç hiç mi hiç umurunuzda değil.Sizi tanıyan nasıl biri olduğunuzu çok iyi biliyor.TGM nin en iyi yaptığı üyelerini ihraç etmek.Hükümet enflasyon farkı olarak emeklililerine binde iki zamı uygun gördü ya,işte bizim TGM 'nin bizlerin hakkı olarak 2 liralık bir kazanım bile emekli Assubaylarına kazandıramamışlardır.Bu sitede yazan arkadaşlarımız TEMAD'a üye kazandırmak adına gönülden çalışırlar.Ankara'daki muhalif arkadaşlarımızla bir sohbet esnasında ,arkadaşlarımız ETİMESGUT'ta bir şube açmak istediklerini,her türlü hazırlığın yapıldığını,hatta TGM 'e 5 bin üyeyi garanti ettiklerini.Fakat TGM'nin bir türlü şube açılımı için onay vermediğini. Ankara'da yaşayan emekli arkadaşlarımızın sayısı 20 binden fazla ,peki TGM'e üye olan arkadaşlarımızın sayısı 2 bin var mı ??? Bildiğim kadarıyla BALÇOVA Temad'ın üye sayısı 1900'e yakın ....TEMAD'a üye olan arkadaşlarımızın sayısı artarsa bunu bizler sorunlarımızın çözümünü kolaylaştıracağını düşünürüz.TGM ise aksini düşünüyor,çok üye başımıza sorun olur diye düşünüyorlar. Var mı böyle birşey? İşin daha da kötüsü böyle bir anlaşıyla 8 yıldır yönetiliyoruz.Umarım delege arkadaşlarımızın akılları başına gelir de böyle bir anlayışla yönetilmeye bir son verirler.
 
 

Yazan bergamalı
05-01-2011 01:51,
 
TEHLİKENİN FARKINDA MISINIZ ?..
Sayın Gürpınar 
TEMAD Yönetiminin icraatsızlıklarını bizlere tekrar sundunuz. Buna kimsenin bir itirazı olamaz sanırım, açıklama yapması gerekenlere de sitemiz açık olduğuna göre buyursunlar yürekleri yetiyorsa sanalları ile değil de kendileri yanıt versinler. 
İhraçlar, edilenlerin değil edenlerin ayıbıdır! 
Bu güne kadar Hukuksuzca yapılan görevden alma ve ihraçlara duyarlı arkadaşlarımız bireysel tepki gösterdiler,kınadılar. Ancak bu güne kadar TEMAD şubelerimizden bu hukuksuzca yapılan uygulamalara karşı yazılı bir tepki olduğuna ne yazık ki tanık olmadım; şubelerimizin bu antidemokratik ihraçlara, görevden almalara ve genel merkez yönetiminin icraatsızlıkları karşısındaki suskunluklarını patlayacak volkana benzetiyorum. Tehlikenin farkında olduklarını sanıyorum ve olmalarını umuyorum,yoksa sıra kendilerine geldiği an kendilerini savunacak hiçbir şube kalmayabilir !.. 
 
Nazi Almanyası’nda papaz Martin Niemöller’e atfedilen günlükte : 
“Önce sosyalistleri topladılar, sesimi çıkarmadım; çünkü ben sosyalist değildim. Sonra sendikacıları topladılar, sesimi çıkarmadım; çünkü sendikacı değildim. Sonra Yahudileri topladılar, sesimi çıkarmadım; çünkü Yahudi değildim. Sonra beni almaya geldiler; benim için sesini çıkaracak kimse kalmamıştı” dediği gibi ; 
ANTİDEMOKRATİK VE HUKUKSUZCA ;  
-Anttemad görevden alınınca sustunuz ! 
-Bireysel ihraçlar yapıldığı an sustunuz ! 
-Toplu ihraçlar yapıldığı an sustunuz ! 
-Demokratik hakkını kullanarak yalnızca mitingin eylemlerle desteklenmesi önerilerini belirten (haklı olduğu ortadadır!) Balçova şube yönetiminin ( 9 Ekim mitinginde Sn.Ersen Gürpınar ve Sn.Abdullah Zengin’le birlikteydik!) ihraç edildiği belirtiliyor, kayıtsız kalarak hâlâ SUSUYORSUNUZ !.. 
Sıra kendinize geldiği an sizi savunacak hiçbir şubenin yanınızda olmayabileceğinin farkında mısınız? 
 
Her ne kadar özel yasa ile kurulan bir STK olsa da hiç düşündünüz mü acaba; TEMAD’ın çağdaş,hukuka saygılı bir dernek ve yönetimi olması ve de sınıfının haklı taleplerinin kazanımı için mücadele etmesi gerekirken, hukuksuzluğu ve keyfiliği ilke edinen, seçilenlerin derneği kişisel çıkarlar için basamak olarak kullanılan bir dernek haline dönüştürmesinde sizlerin hiç suçu ve hatası yok mudur? 
 
Olmak veya olmamak, “Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın mı, yoksa yaşamasın mı?” İşte bütün mesele bu !.. 
Ayrıca "onur mücadelemize hizmet etmek için de derneğe mutlaka üye olmak da gerekmiyor !..”  
Assubay onur mücadelesini amaç edinerek hizmet edenlere saygılarımı sunuyorum.  
 
 

Yazan M.AKPINAR
05-01-2011 01:51,
 
Eylem.
Temad Yönetiminin, Yönetememesinden dolayı sıkıntı duyan tüm meslektaşlarıma sesleniyorum,sesimizi duyurmak,yönetimi unutup üye lerini dernekten atmayı görev edinenlere görevlerini hatırlatmak için eyleme varmısınız,var iseniz belirlenecek gün ve saatte Temad genel merkezi önünde yönetimi protesto eylemine varmısınız,var iseniz ilan edelim tüm haber ajansları ve TV lerede bildirelim hiç değilse biz bir şeyler yaparak harekete geçelim.Zira artık zaman geçmiyor ne yazıkki zaman bitti. 
-------------------- 
YÖNETİCİ NOTU 
 
Sn.AKPINAR Bu eylemi yapacak olan Ankara'daki yürekli arkadaşlarımızı şimdiden kutluyoruz,Yönetime aday olan gruplar bunu organize ederlerse neden olmasın? Örneğin bir siyah çelenk yöneticilerin gaflet uykusundan uyanmasını sağlayabilir :). Müteakip yönetimlere de şimdiden uyarı olur.
 
 

Yazan Ahmet ÖZDEN
04-01-2011 23:45,
 
SARI ÖKÜZÜ VERMESEYDİK
Yazılanların tekrar gözden geçirilmesinde fayda var.İhraçların başladığı zamanlarda karşılarına dikileverilseydi. 
Daha doğrusu sarı öküz verilmeseydi bunların cesareti olamazdı. 
Eskişehir,Adapazarı,İzmir,Kadı köy,İstanbul,Çorlu,Konya,Samsu n,Trabzon gözünüz aydın. 
Sıradaki gelsin! 
Hep beraber!!!!!!!!! Yozgat sürmelisi... 
"Dersini almış da ediyor ezber....." 
------------------------------ ------------------------------ ----- 
YÖNETİCİ YORUMU . Sn.Özden siteminiz sanıyorum Temad şubelerine, çünkü site yönetimi ve üyelerimiz tüm ihraçlara karşı olduğunu her vesile ile belirtmiştir.
 
 

Yazan ÜSKÜDARLI
04-01-2011 20:26,
 
GEREĞİNDEN FAZLA ÖNEMSEMEK
Sevgili Ersen abi, 
Senelerdir sürekli TEMAD'tan yana muhtelif sıkıntılar ve şikayetler dile getiriyorsunuz ve ben bu durumu hayretle ve şaşırarak izliyorum. 
Çünkü TEMAD temsilcimiz falan değil, legal ya da illegal olmasının bize bir yararı yok, 
Çünkü TEMAD, ancak genelkurmayın istediği çapta ve ölçüde bir STK,bizi bizim istediğimiz şekilde ve oranda temsil edemiyor, 
Çünkü artık böyle bir TEMAD 'a ne mecburiyetimiz ne de ihtiyacımız var, 
Çünkü ne TEMAD istediğimiz gibi bir temsilcimiz ne de orada olması gerekenler orada, 
Hal böyleyken ; neden ısrarla sanki yönetim değişse çok şey değişecek ve herşey istediğimiz gibi olacakmışcasına TEMAD'a umut bağlıyoruz.? TEMAD başkanı olsanız bile hiçbirşeyi değiştiremeyeceğinizi göremiyor musunuz? Bu kadar umut bağlamak, dile getirmek ve sürekli gündemi TEMAD ile oyalamak bence TEMAD'a hak ettiğinden ve gerektiğinden çok daha fazla önemli olduğunu hissettirmekten öte bir işe yaramıyor. 
O şahsı veya bu şahsı üyelikten ihraç etmelerinin hiç ama hiç önemli olmadığını bildikleri halde sanki bir lütufmuş gibi kendilerini rahatlamış ve bir yükten kurtulmuş gibi hissetmelerine sebep olmamamız gerek. 
2007 yılı emekli olduğumdam bu yana üye olmadım ve asla da üye olmayacağım. Mevcut TEMAD ile yönetimde kim olursa olsun beni ilgilendirmiyor. Benim için önemli olan TEMAD'ın ne kadar STK olabildiği, beni ne kadar temsil edebildiği ve ekonomik olarak ne kadar güçlü olabildiğidir. Genelkurmay gölgesinde bir STK istemiyorum kesinlikle. 
Eğer birgün olması gerektiği gibi bir Assubay oluşumu gerçekleşirse üye olmaya varım.. Her ay 100 TL aidat ödemem gerekse bile. Netice olarak mevcut TEMAD ile birşeyler beklemeyi ve hedefimize onunla gitme hayalimizden artık kurtulalım ve yeni birşeyler yapalım diyorum ben.. Bunu bu sitede kaçıncı kez yazıyorum ama kimse de ağzını açıp bir kelime söylemiyor.. Sevgi ve saygılarımla selamlarımı gönderiyorum. 
 
Kamil Varol GÖNENLİ 
(E) Deniz Assubayı
 
 

Yazan Osman Ada
04-01-2011 16:07,
 
TEMAD YÖNETİMİNE AÇIK ÇAĞRI
Bugüne kadar birçok olumsuzluğu dile getiren arkadaşlarımıza karşı TEMAD yönetimi sessiz kalmış sadece Sn.Gürpınar'ın OYAK'la ilgili yazısına Oyak'ın hisse senedi vermesini biz AİHM'ne götürdük siz toplumu yanıltıyorsunuz sizi dava edeceğiz, diye yanıt verince kendilerine NEREDE KALMIŞTIK yazısı ile verilen yanıta sessiz kaldılar!  
Yukarıdaki olumsuzluklarınızı düzeltmeniz mümkün değil, sır olan AİHM dava dilekçenizi toplumla paylaşmazsanız toplumu yanıttığınız tekrar tescil edilecektir. http:// www.emekliassubaylar.org/ NEREDE-KALMISTIKo.html
 
 

Yazan Mithat Türetken
04-01-2011 14:07,
 
Sıradakiler
Arkadaşlar, 
TEMAD muhalif olarak gördüğü kişileri, seçimler yaklaştıkça bir şekilde kulp takarak ihraç etmeye devam edecektir. 
Bu kişiler de şimdiki yönetime olumlu oy kullanmayacak arkadaşlarımızdır.  
Daha önceki bir yazımda, sıra bizlere gelmeden genel merkezden istifa edelim, yönetim düşsün seçime gidilsin demiştim. Zaman varken bazı şeyler hala yapılabilir diye düşünüyorum. Saygılar.
 
 

Yazan Hüseyin SAVCI
04-01-2011 13:59,
 
...
Saygıdeğer Ağabey, 
 
ATILMIŞSINIZ, öncelikle tebrik ederim, aramıza hoş geldiniz. Yakında atılanlar üye olanları geçecek işte biz de TEMAD'dan atılanlar derneğini kuralım da o zaman görsünler bakalım. TEMAD'dan atılmanın en güzel yanı, sizi temsil edemeyen TEMAD Genel Başkanına (ben atıldım benim başkanım değil) başkanım demek zorunda kalmayışınız. Tecrübe konuşuyor. 
 
İşin üzücü yanı ise, bir BALAÇOVA'nın, eşi ile mitinge katılan bir Ersen GÜRPINAR'ın, bir Abdullah Zengin'in diğer dostların atılmasına şubelerin, şube başkanlarının özellikle de yönetime talip olanların sessizliği. Umursamazlık! 
 
Bir de öz eleştiri yapalım site olarak; aramızdan bir M.E. çıkarabilseydik aslanlar gibi savunurdu bizi sanal sanal! 
 
Bundan sonra site yönetiminden ATILGAN'a çok dikkat edelim, aramızda ihraç sırasında TEMAD üyesi o kaldı.
 
 

Yazan zirve_19
04-01-2011 13:57,
 
Sadece Eylem!!!
Ben büyüklerimin affına sığınarak birkaç şey sormak istiyorum. 
1- Temad' ın il ve ilçe şubelerinin yönetiminde görev yapanlar, genel merkezin yaptıklarından menmunlar mı? 
2- Yine il ve ilçe şube yönetiminde görev yapanların ne menfaatleri var? 
3- Eğer yaptıkları gerçekten de Assubay camiasının sorunları ile faaliyet göstermekse neden genel merkeze karşı bir eylemleri yok? 
4- Assubay camiasının çalışanıyla, emeklisiyle içinde bulunduğu sorunlar bilindiği halde muhalif gibi gösterilip üyelikten atılanların ve bu işe gerçekten gönül verenlerin dışında gerçekleri gören yok mu? 
5- Eğer genel merkez yönetimi hariç (çünkü 8 yıldır elde olan birşey yoktur) il ve ilçe şubelerindeki yöneticiler hala neyi bekliyorlar demokrasiyi işletmek yerine? 
6- 2011 yılında yapılacak olan seçimde herşeyin bilinmesine rağmen yine aynı hata yapılıp işi bilmeyen, gönül vermeyen,koltuk sevdalılarını mı getirecekler?
 
 

Yazan kuruoğlu
04-01-2011 13:03,
 
KUTLAMA MESAJI
Yeterli miktar kadar meslektaşımızla bir araya gelip bir proje üretmeye çalışsak ve projenin adını da''TEMADI YOK ETME''projesi olarak adlandırsak, Sayın Başkan Mustafa EROL ve ekibi kadar başarılı olacağımızı sanmıyorum.Sizi kutluyorum sayın başkan........
 
 

Yazan Mustafa Levent
04-01-2011 12:50,
 
Bindiği dalı kesenler
Sn.Ersen Gürpınar'ın çarpıcı örneklerle yazdığı yazısı Sn.Rafet Duranın kapak olan yorumu herşeyi anlatmaktadır, yapılması beklenilen iki şey var 1. Bu yönetim ve zihniyetinden kurtulmak 2. Kendini düşünmeyen özverili yeni yönetimi işbaşına getirmek bunu başarmak zorundayız. Esenlikler diliyorum
 
 

Yazan Rafet Duran
04-01-2011 03:07,
 
...
TEMAD yönetiminin yaptıkları tam bir kara mizaha dönüştü.  
 
En bilgilileri, 
En ilgilileri 
En iyi eğitim görmüş olanları 
En iyi mücadele edenleri 
En çok fedakarlık edenleri 
Mücadeleye en aktif olarak aile fertleri ile birlikte katılanları 
Mücadele için site kuran göz nuru döken gece gündüz demeden çalışanları 
Assubay sözü geçen her yere hızır gibi yetişenleri 
Bu işleri hiçbir karşılık ve menfaat gözetmeden yapanları 
Maddi, manevi hiçbir fedakarlıktan çekinmeyenleri 
TEMAD'a üye kazandırmak için çırpınanları ÜYELİKTEN ÇIKARTACAKSINIZ. 
NEDEN? 
 
Bu kişilerin yukarıdaki ortak özelliği belli. Sorun ne peki? Sanal zata kim laf söylemişse üyelikten çıkartılması için bir sebep bulunmuştur. Ortak sebep budur.  
 
Nereden çıktı şimdi bu demeyin. Sanal zatın ne kadar önemli olduğunu anlayabilmek için lütfen herkes TEMAD sitesindeki son mesajını okusun. 2011 yılında da Başkanının başarılı çalışmalarının sürmesini temenni ediyor. Bunun anlamını açıklamak gerekirse: Benim bildiğim iki başarı var. Birincisi hiç başarı olmadan üç kere seçilebilmiş olma. İkincisi de en çok mücadele edenleri üyelikten çıkartma. İşte 2011 yılında da bu başarıların sürdürülmesi önemli bir zat tarafından temenni ediliyor?. 
 
İhracın alışkanlık kazandığı kesin. 
Koltuğun çok önemli olduğu da kesin 
Sanal zatın temennilerinin de önemli olduğu kesin. 
 
En azından kendi adıma bu koşullar altında 2011 yılının zekamızla alay edildiği son yıl olacağı da kesindir.  
 
Günün son sözü :Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluyorsa, orada güneş batıyor delmektir.
 
 

Yazan ÇETİN1982
04-01-2011 01:49,
 
LİDER DEĞİL KÖSTEK OLDUNUZ
Sayın Ersen GÜRPINAR TEMAD'ı çok iyi analiz etmiş, şahsen ben kendisine bu işe gönül veren bir meslektaşımız olarak saygı duyuyorum, eminim benim gibi bir çok meslektaşımız da benimle aynı fikirdedir. Halk arasında bir laf vardır  MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR . TEMAD Gen.Bşk. Sayın Mustafa EROL ve sanalları maalesef onur mücadelesinde TEMAD'a destek olan bu sitedeki cesur yürekli meslektaşlarımızı İHRAÇ ederek destek değil köstek olmaktadırlar. Sayın Mustafa EROL bizim gasp edilen haklarımızın alınmasında LİDERLİK yapmak için seçilmemiş, adeta KÖSTEK OLSUN DİYE SEÇİLMİŞ. TEMAD'ın 7 yıllık bilançosu ortada; Sayın Mustafa EROL = BAŞARISIZLIK. Sağolsun sayesinde üniforma şapkalarına sarı sakındırak takıldı, 30 Ağustos resepsiyonlarına alındık. Sayın Mustafa EROL olmasaydı bu haklarımızı nasıl alırdık biz, hakkını yemeyelim, bu haklarımızı alınca karnımız doydu, maddi sıkıntılarımız bitti, çocuklarımıza / torunlarımıza bayramlarda daha çok harçlık verdik, yaşam seviyemiz yükseldi. Sayın Mustafa EROL siz bunlarla yetinin, bunları kendinize başarı olarak kabul ederken inanın çok gülünç hale geliyorsunuz.  
Genel Başkanlık seçimlerinden önce delegeler Sayın Ersen GÜRPINAR'ında bahsettiği konularda bilgilendirilmelidir. Bana göre 100.000 emekli astsubaysak Genel Başkanı yalnızca delegeler seçmemeli, Genel Başkan REFERANDUM ile seçilmelidir, REFERANDUM ile seçim yapıldığı takdirde hepimiz KABUL DEMİŞ SAYILIRIZ.  
TEMAD Gen.Bşk. Sayın Mustafa EROL'un bu kadar VURDUM DUYMAZ , BAŞARISIZ biri olmasında İlçe TEMAD Bşk.larının da katkısı çok büyüktür. TEMAD Gen.Bşk. Sayın Mustafa EROL sizden onurlu bir davranış bekliyoruz İSTİFA EDİN.
 
 

Yazan AKALP
04-01-2011 00:11,
 
Temad şubeleri ne yapıyor?
Bu siteyi takip eden arkadaşlarımız zaten mücadelenin içinde ve bilinçliler. Peki bizi sadece genel merkez temsil etmediğine göre şubelerimiz neden sessiz, ben birçok şube yönetiminin bu duruma razı olmadığını biliyorum, bazı şubelerin de umurunda değil, tepkilerini dile getirmek için ne bekliyorlar ya da neden çekiniyorlar????
 
 

Yazan Erdal GÜNŞER
03-01-2011 21:48,
 
TEMAD YÖNETİMİ İSTİFA
Yukarıdaki başlık aklı başında, kendini biraz olsun sorumlu hisseden bir emekli assubayın söylemesi gereken slogandır.  
Ersen Gürpınar ne yaptı? 
Assubay hakları konusunda Milliyet Blog başta olmak üzere her alanda yılmaz savunuculuk yapmıştır. 
Eleştirilerini hiç bir zaman saygı kurallarını aşmadan yapmıştır. Telefon dedikoduları ile insanları asılsız karalamamıştır. Öyle iğrençlik yapan muhataplarından farkı delikanlı olmasıdır. 
TEMAD yönetimi tarafından korkulan adam olmasının tek sebebi vardır. Yöneticilerin istikbal kaygısı. Ersen Gürpınar'ın muvazzaf ve emekli assubaylar tarafından tanınıp sevilmesinin önüne geçmek istemektedirler. 
Sayın arkadaşlar eğri oturup doğru konuşalım. Çoğumuzun ortaya çıkarak cesaret edemediğimiz assubay hakları için göğsünü siper etme işini yapmıştır. 
Şimdi görev bizdedir. 
TEMAD YÖNETİMİ istifa imza kampanyası başlatalım. Atalım başımızdan kara bulutları... Saygılarımla...
 
 

Yazan ZekaiAĞRI
03-01-2011 21:47,
 
Tarih ve tekerrür
Tarihin tekerrür etmesi insanların aymazlığındandır. Bu kadar zaman geçmesine rağmen haklı olunan konularda alınacak olan hakları almak için hiç bir çaba sarf etmeyen kişileri halen daha çok iş yapmış gibi göstermek ve onu tekrar seçmek acaba ne anlama geliyor 
.TEMAD'ın 2011 seçimlerin de bakalım tarih tekerrür edecek mi?.
 
 

Yazan ibrahim üstünkaya
03-01-2011 20:38,
 
...
Saygıdeğer GÜRPINAR ,o kadar güzel,net,açık ve anlaşılır özetlemişsiniz ki önünüzde saygı ile eğiliyorum.Anlayana sivrisinek saz,anlamayana davul zurna az.Bu mesleğe gönül vermiş dostlarıma saygılar..
 
 

Yazan atilla abaylı
03-01-2011 20:24,
 
TOZ DUMANIMIZ İÇİNDE KALDINIZ !
ARTIK ŞU GERÇEGİ GÖRÜN... Tüm gelişmelerin önünden giden ,sizin yapmanız gerekenleri yapan, dogruları tüm kamu önünde her kesimle paylaşan, her icraatta önderlik eden, bir PLATFORMUN ARKASINDA BİNLERCE ÜYESİ OLAN BİR SİTENİN VE SİSTEMİN gerisinde KALDINIZ .Yazik ki size uzatılan elleri tutsa idiniz bugün bu noktada olmayacaktık . O koltuk artık size YAKIŞMIYOR ....
 
 

Yazan Bizdenbiri
03-01-2011 20:09,
 
HİÇ BİR İYİLİK CEZASIZ KALMAZ!
Saygıdeğer Ersen Abi; 
 
Bu sınıf size yaptıklarınız için minnettardır..Miting öncesi uyarılarınız ve işaret ettiğiniz hemen herşey gerçek oldu ne yazık ki!Temad yönetiminin yaptığı eylem ne amacına ulaştı;ne ses getirdi..Eski hamam eski tas..Körler sağırlar birbirini ağırlar misali.. 
Hatırlıyorum da,sizinle yaptığımız uzun görüşmemizde ben yönetim için her serzenişte bulunduğumda siz ısrarla "Temad'a ÜYE OLMAMI"önermiş ve ben karşı çıkmıştım.İroniktir ki;şimdi siz de ihraç ediliyorsunuz..Yani aslında olmanız gereken yerde oluyorsunuz.. 
Çünkü,üzülerek söylüyorum,bu yönetim,yapamadıkları ile,başaramadıkları veya başarmadıkları ile,aciz ve acınası bir görüntü çiziyor ve bu mensupların desteğini hak etmiyor.. 
Sanal dangalağa sarılıp hâlâ saçmalıyor.. 
Çok acınası,acz ve zavallılık nereye kadar? 
Benim için Temad üyeliği bu zavallığa ortak olmaktan öte bir anlam ifade etmiyor.. 
Onur-monur demesin kimse;çünkü ailece mitingteydik yorgun -aç-uykusuz.. 
Ama belli ki sizden kurtulmadıkça bizim başımız hiç dik olmayacak.. 
Sanalınızla avunun durun;içinize siniyorsa.. 
Bu mesleğe gerçekten gönül verenlere selam ve saygılar.. 
Yeni bir dernek için tüm gücümle varım;çünkü üye yapmak yerine atılanlar yüzünden yakında tek yönetim kalacak...
 
 

Yazan Mustafa Savaş EVRAN
03-01-2011 18:42,
 
İHRAÇ
Değerli meslektaşlarım.Sayın Ersen Gürpınar ne diyor lütfen bir kez daha ve DİKKATLE okuyun. 
 
 
"..........İHRAÇ EDİLDİĞİMİZİ ÖĞRENDİM." 
 
Bu konuda söyleyecek sözü olan yok mudur? 
------------------------------ ------------------------------ ----- 
YÖNETİCİ NOTU.  
Sn.Evran bu klasik TEMAD yönetiminin uyguladığı bir metodudur, İhracı kişilere tebliğ edilmeden özellikle niçin birilerine sızdırılıp internette yayınlanıyor? Maksat tepkileri ölçmek ve gündemi değiştirmek şahsen bu tavrı ve ihraçları kınıyorum.
 
 

Yazan ÖMER SAKLICA
03-01-2011 17:39,
 
...
Sayın mücadele rumuzlu meslektaşım sizinle burada diolağa girmek için veya bende jandarma assubay olduğumdan (sizde jandama olduğunuzu sanıyorum tanıyorum dediğinize göre)alındığım için yazmıyorum. Söylemek veya yazmak için değil gerçekleri ortaya koymak ama kişiler ile ilgili eksiklikleri bir sınıf veya toplum nezdinde karalayarak (özürün kabahatınden de büyük olması babından padişaha yapılan hareket tarzını incili çavuştaki kabahatteki "ben sizi valide sultan zanneti idim" sözüne benzettim.) yanlış bir ifade tarzı kullandığınızı görmekteyim.Sınıfları kişiler nezdinde bir görmemenizi ve bu görünüm yaratacak sözler sarfetmeminizi acizane haddim olmayarak değil bizzati tavsiye ederim. 
Değerli Ersen meslektaşımız her ne sınıf mensubu olursa olsun güzel bir derleme ile geçmişteki yönetimin olumsuzluklarını eksikliklerini ortaya koymuş, kendisini tebrik ederim. Görüşlerine katılıyorum ve hemfikirim.Bizler her ne siyasi,kültürel ve ekonomik birikime sahip olursak olalım gerçek olan Asb. olduğumuz ve layık olduğumuz ve hak ettiğimiz hal ve tarzda hareket edelim,saygılarımla.
 
 

Yazan DAMAR
03-01-2011 16:33,
 
ONUR MÜCADELESİ
ASSUBAY SINIFINI AYAGA KALDIRACAK BİR TEMAD YÖNETİMİ ARZULUYORUM..HİÇ BİR KİŞİ VEYA KURUMDAN İZACET ALMADAN SİYAH ÇELENKLERİ GENELKURMAYA,BAŞBAKANLIĞA BIRAKABİLECEK YÖNETİM.. 
(ŞİMDİKİ YÖNETİM BÖYLE BİR EYLEM YAPMAK İSTERSE BURADAN SÖZ VERİYORUM KATILMAYA)
 
 

Yazan Osman Ada
03-01-2011 15:50,
 
Yıllardır uyutulduk
Değerli kardeşim,  
Yine kibar üslubunla kaleme aldığın yazında bazı gerçekleri dile getirmemişsin, bu sitede özellikle köşe yazarı arkadaşlarımız TEMAD'a yol gösteren sorgulayan yazılar yazdılar donanımları olmadığından hiçbirine yanıt veremediler.Birçok şube başkanı vizyon sahibi ama tüzük birşey yapmalarına izin vermiyor, tüzük değişsin dedik umurlarında olmadı şimdi başkanın 4. kez hatta 5. kez seçilmesini sağlamak için değiştirirler! Peki bu kadar başarısız olanların seçilmesi mümkün mü derseniz demokraside pardon politikacılarda çare tükenmez, genel seçimler nedeniyle hükümet her kesim gibi bize de bir parmak bal yalatırsa TEMAD bunu ben sağladım diye reklam yapar yeniden seçilir, tabii bu mücadelenin sonu olur. İnşallah delegeler bu hataya düşüp bu vebale ortak olmazlar.
 
 

Yazan MÜCADELE
03-01-2011 15:34,
 
İCAZETCİ ANLAYIŞLAR
Özgücüne güvenmeyen, güce tapan, populist kişilik yapılarıyla bir yere varılamaz. 27 yıl çalıştığım Jandarma Teşkilatı Astsubay kişilik yapısını çok iyi tanıyorum. Toplumsal konularda önderlik edecek kişilik özellikleri teşkilat içersinde törpülenip bitirilmektedir. Aşırı katı yapısı bu sonucu getirmektedir. 
 
Hava Kuvvetlerinin nispeten demokratik özellikleri 1970 li yıllarda sınıfa önderlik etmelerini sağlamıştır. Sınıfsal veya kişisel özellikleri nedeniyle önderlik yeteneklerine sahip insanlara ihtiyaç vardır.(Burada yanlış anlaşılmak istemem kimseyi de küçümsemiyorum.Temad Başkanının Jandarma olması nedeniyle yazma ihtiyacı duydum.) 
------------------------------ ------------------------------ ---- 
YÖNETİCİ NOTU. Kişilik gelişmesinın sınıfla branşla ilgisi olmadığını düşünüyorum.
 
 
Sadece kayitli kullanicilar bir Makaleyi yorumlayabilir. Lütfen ücretsiz üye olun veya giriş yapın.
< Önceki   Sonraki >