cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

BİZ EMİR KULU MUYUZ? PDF Yazdır E-posta
Son Güncelleme ( Cuma, 03 Aralık 2010 )
 

Saygıdeğer Arkadaşlarım,

king-servant.jpg 2009 yılında büyük hayal kırıklığı yaratan miting in iptal kararından sonra, meslektaşlarımız sürekli olarak 'sesimizin daha gür duyurulması için' eylemlerle devam edecek bir mitingin yapılmasını arzu ediyorlardı.

Genel merkez her zamanki “ben yaptım oldu” tavrını devam ettirerek; şubelerine danışmadan, iyi bir organizasyon yapmadan, en önemlisi eylemlerle desteklenmeyen bir karar alarak, 9 EKİM mitingini bizlere duyurdu.

Buna rağmen, büyük bir heyecanla 'mitingin eylemlerle desteklenmesi taleplerimizle' eyleme desteğimizi belirtik. Site yönetimi, basın ve arkadaşlarımızı bilgilendirmenin yanı sıra, mitingi olumsuz etkileyecek eleştirileri "yayınlamama" kararı aldı. Birlik ve beraberlik çağrılarında bulunduk.

Sn.Başkanın miting'te ifade edeceği çoğu gereksiz ve teferruat olan konular yerine haklarımızı özetleyen, hukuki gerekçelere dayanan konuların yer verilmesini önerdik. Örnek konuşmalar yayınladık. Her zaman olduğu gibi  dikkate alınmadı!

Bu arada, Balçova şubemiz birçok şube gibi sessiz düşünmek, sinsice hareket etmek yerine, demokratik hakkını ve tüzüğün 11 Md.6 fıkrasındaki “dernek organlarına sözlü, yazılı öneri, uyarı, dilek ve temennide bulunmak” hakkını kullanarak, sadece miting yapılmasının 'daha önceki örneklerinde olduğu gibi' 24 saat sonra unutulacağı endişesini belirtip, "yönetim kurulu olarak, eylemlerle desteklenmemesi halinde, mitinge katılmayacaklarını" bildirdiler. Buradaki amaç; eylemlerin yapılmasını sağlamaktı ama günah keçisi ilan edilmeye çalışıldı. Bu gelişmeleri hepimiz biliyoruz.

Sevgili dostum Sn.Hüseyin Savcı yazmasaydı, sonuç bildirilinceye kadar bu konuya değinmeyecektim. TEMAD Gn.Mrk. tüm Balçova yönetiminin savunmasını istedi. Oysa yönetim temenni kararı almış, mitingi duyurmuş gitmek isteyenlere yardımcı olmuştu!

Yönetim kurulu üyesi olarak ben ve şube sekreteri Sn.Abdullah Zengin eşlerimizle, arkadaşlarımızla mitinge katılmamıza rağmen bizlerin de savunması istendi!

Peki mitinge bir tek kişi ile katılmayan diğer şubeler  hakkında ne işlem yapıldı;İhraçlarla,baskılarla mı birlik ve beraberlik sağlayıp onur mücadelesi vereceğiz?

Sayın başkan yüksek disiplin kuruluna yazdığı yazıda tüzüğün 47 Md. (4) fıkrası gereğince başkan “Derneğin asil ve yedek yönetim kurulu üyelerine ve tüm asil üyelere görev verebilir”amir hükmü olmasına rağmen genel başkanın verdiği emir kabul edilmemiş, yerine getirilmeyerek aykırı hareket edilmiştir. Tüzüğün 12 Md. (b) bendinin 2.3.4.6 maddelerine aykırı davranıldığı için soruşturma yapılmasını rica etmiştir.

STK gönüllülük esasına dayanır. Kimseyi zorla yönetici ve üye yapamazsınız. NE DEMEK, "EMİR VERDİM? " Genel merkez komuta karargahı, bizler emekliler tugayı mıyız?

Değerli arkadaşlarım Tüzükteki ilgili maddeleri inceleyin emir komuta zinciri var mı? Belirtilen maddelerin hangisi ihlal edilmiş? STK üyelerine güven verir. Çalışmaları ile aldıkları sonuçlar ile saygınlık yaratır,yüreklendirir,umutlandırır. Bunun dışında başarılı olması mümkün değildir! Nitekim olunamamıştır...

Sizlere diğer STK örnekleri vermeyeceğim. Eleştirdiğimiz, daha demokratik olmasını istediğimiz tüzüğü ihraçlar ve ihraç tehdidi ile üyelerin susturulması gündeme gelince hatırlayanlara, tüzüğün 2. maddesindeki amaçlarını yazıyorum.

DERNEĞİN AMACI MADDE 2. Dernek, amacını gerçekleştirebilmek bakımından aşağıda gösterildiği şekilde çalışır;
  •   a. Dernek mensuplarının birlik, beraberlik, sevgi, saygı ve ilgilerini sağlayabilmek bakımından sosyal ve kültürel toplantılar, konferanslar ve seminerler düzenler.
  •   b. Dernek, sosyal, kültürel ve hukukî bakımdan zorluğa düşmüş üyelerine yardımda bulunur.
  •   c. Dernek, üyelerinin ortak menfaatleri için her konuda dava açar ve takip eder. Basın Kanunu Hükümleri ile Dernekler mevzuatı uyarınca bir yayın organı, basın haber bülteni, bildiri, broşür ve dergi yayımlar. Basın toplantısı tertipler.
  •  d. Dernek, Genel Merkezinin ve Şubelerinin iskânı için bina, arsa satın alır, yaptırır veya kiralar.  Gayri menkulün aynına ilişkin her türlü hukuki tasarrufta bulunabilir.
  •  e. Dernek, mensuplarının yararlanmaları bakımından dinlenme tesisleri, huzurevleri,öğrenci yurtları, lokaller tesis eder veya kiralar.
  •  f. Dernek, konut sahibi olmamış mensuplarıiçin "Konut Yapı Kooperatifi" ile tüketim gereksinmelerini karşılamak için üyelerine ve şahıslara yönelik kâr amacı gütmeyen "tüketim kooperatifi" kurar veya kurulmasına yardımcı olur.
  •  g. Dernek, yurt düzeyinde milli afet halini alan deprem, yangın, sel gibi hallerde felaketzedelere ve bu konuda çalışan kuruluşlara yardımcı olur.
  •  h. Dernek, üyelerinin ve iştirakçilerinin vefatı halinde, geride bıraktığı aile bireylerine toplu bir maddi yardımın yapılabilmesi amacıyla ve katılacakların, maddî katkılarıyla oluşturulacakbir  yardım sandığı kurar veya örgütlerince kurulmasına yetki verir.
  •  i. Dernek, muhtaç duruma düşmüş üye ve yetimlerine Yönetim Kurulu kararıyla, olanaklar elverdiği nispette maddi yardımda bulunur.
  •  j. Dernek, üyelerinin ekonomik yaşam koşullarını yükseltmek bakımından, gerekli yasal çalışmaları yapar, konuyu ilgili makamlarda takip eder ve sonucunu üyelerine duyurur.
  •  k. Dernek, Kızılay -Çocuk Esirgeme Kurumu - Türk Hava Kurumu - Huzurevleri- Düşkünler Yurdu-Okullara, yardıma muhtaç kişi ve kuruluşlara, kanuni mevzuat dahilinde maddive manevi yardımda bulunur.

ŞİMDİ SİZLERE SORUYORUM; BİR MADDENİN SÖZDE İHLALİNİ ÖNE SÜREREK SAVUNMA TALEP EDEN TEMAD YÖNETİMİ  TÜZÜK GEREĞİ GÖREVİ OLAN YUKARIDAKİ  AMAÇLARIN HANGİSİNİ GERÇEKLEŞTİRMİŞTİR?

Bir tarafta; ortalama yüz bin emeklisi ve kendi ifadelerine göre 54 bin, dernekler masasının verilerine göre 22 bin üyesi olan TEMAD, diğer tarafta; 35 bin emeklisi - 4 bin üyesi olan TESUD. Aynı yasaya tabi iki dernek.

TESUD yukarıdaki amaçları gerçekleştirmiş, şirketler kurmuş, üniversite, mutlu yaşam köyleri projelerini hayata geçirmeye başlamış, üyelerinin güven ve saygınlığını kazanmış, uluslararası etkinliklerde imzası bulunan bir dernek. MSB tarafından 618.518.89 TL. yardım almış...

Bunun yanı sıra yurt dışı etkinliklerden bu site vasıtası ile haberdar olup “yıllardır aidatımız yatıyormuş ama etkinliklere katılamıyoruz” itirafında bulunan ve MSB. bütçesinden 10.000 (evet sadece on bin) lira yardım almış TEMAD!

"Miting’ten sonra taleplerimiz karşılanmazsa, KASIM ayında eylemler yaparız" sözüne rağmen, eylemi erteleyip PARİS gezisine katılan yöneticiler; keşke o ödeneği "sayılarımızla orantılı ya da en azından adil bir paylaşım istiyoruz" diyerek, Paris gezisini de "üyelerim size sesini daha nasıl duyuracak? Ön yargılarla oluşturduğunuz haksızlıklarımıza duyarsız kalıyorsunuz" diyerek protesto edebilseydi ve akabinde eylem kararını hayata geçirebilseydi. İşte o zaman bizim gönlümüzdeki yerlerini alır, bizim sorunlarımıza çare olabileceği kanaatini yaratabilirdi.

Bu gerçekleri yazanları, mücadeleye destek verenleri  sanallarla, mesnetsiz karalamalarla, ahlaksız iftiralarla yıldırmak, hukuksuz ihraç etmek, ihraç etmeye çalışmakla harcadığınız enerjiyi sorunlarımız için kullanabilirdiniz. Biz ihraç edilmekle bitmeyiz ama siz bu zihniyetle devam ederseniz, hem derneği bitirecek  hem de bu mazlum zümrenin vebalini taşıyacaksınız.

Onur mücadelesini amaç edinmiş yürekli, kararlı meslektaşlarıma sevgi ve saygılar sunuyorum.




LUTFEN PAYLASIN
Digg!Google!Facebook!Del.icio.us!Live!Technorati!Yahoo!

03-12-2010 14:05 Ersen Gürpınar
03-12-2010 14:05. ..
Okunma Sayısı 990    
Okuyucu yorumları (14)
Ortalama Üye Değerlendirmesi
   (1 Oylama)

Yazan özberber
05-12-2010 18:10,
 
AH BU OKULLR OLMASA........
BU GÜNLERİ BİZE YAŞATANLAR,YARIN BIRAK TEMADA GIRMEYI, ETRAFINDAN GEÇMEYİ,UTANÇLARINDAN TEMAD IN ADINI BİLE DUYMAK ISTEMEYECEKLER.BİZLER YARIN YINE ORADA OLACAĞIZ AMA BAKIN ZAMAN GÖSTERECEK O SALONA ONURSAL BAŞKAN SIFATIYLA DAVET EDILSELER BILE UTANCLARINDAN (YUHALANIRIM KORKUSUYLA )GELEMEYECEKLER.MERAK ETMESİNLER ATILANLARIN HEPSI MEDENİ İNSANLAR BİZİ ATANLARI ,BİZLER ÇİÇEKLERLE KARŞILARIZ ALKIŞLARLA UĞURLARIZ,BAŞIMIZA TAC EDERIZ. İNŞALLAH SAVUNMA ALACAKLARI ZAMANI İKİ DİRHEM FAYDALI BİR ŞEYE HARCARLAR.O SAVUNMALAR,ATILMALAR ARTIK BU SAATTEEN SONRA ZATEN HİÇ BİR ŞEY IFADEDE ETMİYOR....KİMSENİNDE ÇOK UMRUNDA DEĞİL
 
 

Yazan Ankara Platform
05-12-2010 13:40,
 
Eskişehir Toplantısına Katılmayanlar!
Sayın Gürpınar, 
 
Mevcut TEMAD Yönetimine göre, evet bizler emir kuluyuz. Onlar tak diyecek, bizler de şak diye yerine getireceğiz. 
 
Bizlere sorarsanız, muhalif olarak cevabımız hayırdır. Bizler emir kulu değiliz, tek amacımız daha demokratik, daha katılımcı ve kucaklayıcı bir TEMAD yönetimi oluşturmak ve sorunlarımıza çözüm üretecek her türlü projeyi üyelerimizin desteği ile hayata geçirmektir.  
 
Bu kadar hesap sorma merakları var ise neden Eskişehir'de yapılan şube başkanları toplantısına katılmayan 50 kadar şubeye bunun hesabını sormuyorlar!  
 
Yüce önder Atatürk'ün belirttiği gibi "Bir kıt'a yı peşinden sürükleyen kim ise komutan işte odur" veczine uygun olarak, şubelerini kendi peşlerinden sürükleyecek politikalar üretemeyen ve üyelerini tek bir amaç etrafından toplayamayan bir yönetimden nasıl bir Sivil Toplum Örgütü olarak söz edilebilir, meslekdaşlarımızın takdirine bırakıyoruz.
 
 

Yazan kalamaki
05-12-2010 13:35,
 
ARTIK ŞİKAYET YOK ÇÖZÜM NEDİR?
Değerli meslektaşlarım,Gerek biz emekli assubayların sorunlarını gerekse TEMAD Başkanının basiretsizliğini anladık.TEMAD Başkanı sorunların çözümü için değilde artık sorunların bir parçası olmuştur. 
Şimdi,sorun ve sorunlarımız ortada.Edilgen ve atalet içinde olmak bizlere yakışmaz. 
ORTAK BİR KONSANSÜS SAĞLAMAK İÇİN ÇÖZÜM NEDİR ONLARI TARTIŞALIM ARTIK. 
Küçük beyinler : İNSANLARI, 
Orta beyinler : OLAYLARI 
Büyük beyinler : ÇÖZÜMLERİ tartışırmış. Saygılarımla.
 
 

Yazan Hüseyin SAVCI
05-12-2010 12:46,
 
...
"Mücadele derken" başlıklı yazımın son cümlesini okuyanların affına ve hoş görüsüne sığınarak burada da tekrar etmek istiyorum. 
 
"ALFABEYİ ÖĞRENMEDEN DOKTORA YAPAMAZSINIZ" 
 
TEMAD Yönetimi toplumsal mücadelenin alfabesinden başlamalı, öncelikle kendi toplumunu dinleyerek, anlayarak, özdeşleşerek ve onlarla birlikte hedeflerini belirlemelidir. Ben anlamadım, anlayan varsa anlatsın, TEMAD'ın hedefi nedir? En çok üyeye sahip şubelerinden birisi TEMAD Yönetimini benimsemiyor, desteklemiyorsa, kim destekliyor? Karar kiminle alındı, strateji kiminle belirlendi o zaman? Burası Jandarma Karakolu değil ki, odada karar verip, çıkıp erlere emir veresin, burası Sivil Toplum Örgütü! 
 
Bağışlasınlar ve yanlışım varsa düzeltsinler ama göründüğü kadarı ile temel hedef; muhalifleri dernekten atarak susturmak, koltukta mümkün olduğunca uzun süre oturmak ve nimetlerinden yararlanmak.  
 
Şubeler, şube başkanları, kendine saygısı olan herkes, her bir ferdimiz şu veya bu nedenle susmak yerine, KRAL ÇIPLAK deme cesaretini gösteremedikten sonra daha fazlasını istemeye hakkımız yok demektir. 
Bireysel çıkarlar toplumsal çıkarların önünde olduğu sürece ve bu duruma toplum sessiz kaldıkça toplumsal çıkarlar, her zaman bireysel çıkarların kurbanı olacaktır. 
 
Olaylar bireysel değil, ilkesel bazda değerlendirilmelidir.
 
 

Yazan janas
04-12-2010 22:21,
 
Onur mücadelesi=İstifa eden TEMAD
Son durum itibariyle meyve veren ağaçları taşlama alışkanlığını arttırarak faydalı bir iş yapmamaktaki azmini sürdüren TEMAD yönetiminin, artık hak ve onur mücadelesini yürütme azmi olan üyelerin yönetime gelmesi için gereğini yapması şart olmuştur.Bu yönetimle bu mücadele gitmez.Lütfen, bir çok üyenin bekleyecek zaman kalmadı. 
 
Değerli büyüğüm Ersen GÜRPINAR,elinize ve ayırdığınız zamana sağlık.Sağolun varolun. 
 
Takipteyim.
 
 

Yazan Zekai AĞRI
04-12-2010 20:08,
 
EĞİTİM MESELESİ
Sayın başkan liseyi dışarıdan bitirmek için çok badireler atlatmıştır bu nedenle daha fazla beceri isteyen bu işleri be cermek daha fazla meziyet isteyecektir herşeyde eğitim şart olduğuna göre DAHA ÇOK YOLUMUZ VAR hele bir FRANSADAN dönsün kendileri elbet karar verecektir . Ama inacım odurki 2011 deki temad seçiminde herkes daha güzel karar verecektir
 
 

Yazan Mustafa Levent
04-12-2010 19:20,
 
Yanlış hesap ...
8 yıldır yönetimde olan başkanımız başarılı olmasada ince hesaplar yapacak kadar akıllıdır, ihraçların koparacağı fırtınayı hesaplamıştır,özellikle Ersen ağabeyin ihracının kendi ayaklarına sıkılan kurşun olacağını bilir,daha önceki ihraçlarla çok şey kaybettiklerinin farkındadırlar. Birlik dayanışma güven yerine tehditle dernek yönetilemez
 
 

Yazan Basri Bayrak
04-12-2010 18:25,
 
...
Ersen bey siz doğruları yazıyorsunuz mücadele fedakarlık ve kararlılık gerektirir bunu gösteremeyenlerin başarılı olmasının mümkünatı yoktur, yazacak çok şey var ama ben izin verirse Rafet Duran kardeşimin yorumuna imzamı atmak isterim.
 
 

Yazan Arif ASLAN
04-12-2010 18:15,
 
TEMAD GENEL MERKEZİNİN YAPTIKLARI ???
Temad Genel Merkez Yönetimin yayınladığı ve şubelerine gönderdiği bir kitapcıktan YAPTIKLARIMIZ başlığında mevcut TEMAD Yönetimi yaptıklarını anlatıyor. 
 
Mevcut TEMAD Yönetimin yaptıkları şunlar (kendilerine göre ) : 
 
1. 1/4 kademesinin verilmesi, 2 ve 3 ncü derecenin kademelerin olanların intibaklarının yapılması ve 926 sayılı TSK Personel Yasasındaki, Ek: VII-a cetvelinin değiştirilmesi ile ilgili dosyaların Genkur.,M.S.B.lığına,Başbakanl ığa (bizzat Sayın Başbakana) iletilmiş.(sadece dosya vermek ,sonuç almak anlamına mı geliyor.Yıllardır dosya vermekten başka yapılan bir şey varmı ,sonuç elde var sıfır) 
 
2. Tüm isteklerimiz ve taleplerimiz doğrultusunda Çankırı Millevetvekili ve MSB komisyon üyesi Nurettin AKMAN TBMM ye teklif verek komisyona havale ettirdi. (tüm isteklerimizi ve taleplerimizi içeren bir kanun tasarısını veya tekliifini gören varmı ??) 
 
3. Yozgat Milletvekili Bekir BOZDAĞ ile yönetimin yapmış olduğu görüşme sonucunda Sayın AKMAN'ın verdiği kanun teklifinin grup kararı olarak çıkarılacağı hususunda güvence verilmiş. (sonuç......?????????????) 
 
4. Kuvvet Komutanları (KKK,DZK) ile yapılan görüşmelerde istek ve taleplerimiz benimsenmiş ve TBMM den gelecek tekliflere bu zamana kadar olumlu yanıt verilmiş ( :grin ) ve bundan sonra gelen tekliflerede olumlu yanıt vereceklerinin garantisini vermişler. ( işin doğrusu şu : TBMM de bizler için çıkacak kanun teklifleri iptal ettirilmiştir.) 
 
5. Yönetim olarak Orkestra ve bando takımı kurmuşlaaaaaarrrrrr !!! 
 
6. Yönetim olarak 750 m2 lik (2 kat) Kurtuluş'taki şu anki yeri MSB.lığından almışlar ( kira mı ? mevcut yer TEMAD'ın malımı ? Yada mevcut yer Genelkurmayın bütün emirlerini harfiyen yapmak için verilmiş bir yermi ?) 
 
7. Temad şubelerine 60 adet bilgisayar gönderilmiş. ( gönderilen bilgisayarları kullanan şube varmı ) 
 
TEMAD'ın mevcut yönetimi yaptıklarını sıralamış.Bunlara gerçekten inan var mı ? Ne zamandır ilgilere dosya vermek ,sorunlarımızı çözme anlamına geliyor.Bu zamana bizlerin haklı isteklerinden hangisini çözmüşler,tek kuruşluk bir kazanım var mı ? Övünerek anlatıkları TEMAD SİGORTA gerçekten bizler için mi ? Yoksa yönetim kuruluna on yıllığına seçilenler için mi kurulmuş ..17 Ekim de Sayın Başkan der ki : Genkur Per.Bşk.lığından beni aradılar,taleplerinizi en kısa zamanda meclise göndereceğiz.Yine Başkan : Ben inanmadım tabiki bu söylenenlere , taleplerimiz karşılanmadan da inanmam. Kasım ayında tüm şube başkanlarımı Ankara ya davet edeceğim, 10 gün süreli oturma eylemi yapacağız......... Başbakan derki : HAKLISINIZ,hemen sorununuzu çözeceğiz. MSB der ki : Sizlerin sorununu benden iyi bilen yoktur,çok kısa zamanda çözülecek bütün sorunlarınız.Emekli olmuş Genelkurmay Başkanlarımıza göre sorunlarımız hemencik çözülecek. Mevcut yönetim 8 yıldır sorunlarımızı çözme yerine dosya verme yerine başka birşey yapmıyorsa,verdiği söze göre kasım ayında oturma eylemi yapılacak demesine rağmen PARİS'te toplantılara (gezilere) gidiyorsa.... 
 
DEĞERLİ EMEKLİ MEŞLEKTAŞLARIM bizler bütün bu söylenenlere inanan bir toplumsak söylenecek bir şey yok. Eğer değilsek yıllardır bütün bu masallara neden inanıyoruz. Bizlere masaldan başka bir şey anlatmayan MEVCUT YÖNETİM neden görev başında.
 
 

Yazan AKALP
04-12-2010 17:38,
 
Yaşasın onurluların onuncu köyü
Bu sitenin kurulmasından tek memnun olmayan TEMAD yönetiminin olması normaldir ne güzel istedikleri gibi hareket ediyorlardı karışan yoktu soran yoktu arayan yoktu ama artık assubay toplumu kral çıplak dedi doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış hiç önemli değil bizde onuncu köyden yine mücadelemizi yaparız.
 
 

Yazan Rafet Duran
04-12-2010 15:38,
 
...
KİMİN KİME HESAP VERMESİ GEREKİYOR? 
 
Sayın Gürpınar, doğru söylemek, doğru yolu göstermek, haklı olduğuna inandığınız bir davanın kazanılması için yol göstermek, yardımcı olmak, taşın altına elini değil boynunu koymak bile bazen yeterli değilmiş demek ki. Bir yanlışlıklar zinciri var. Kendimizi anlama, tanıma ve hakkımızı aramak konusunda bu bilinç düzeyinde hareket etmeye devam edersek, bu sorunlar yumağı daha da büyüyecek gibi gözüküyor. 
 
Bu bilinçle seçtiğimiz temsilcilerimizin de bizimle ilgili verdiği mücadele de ancak bizim hak ettiğimiz kadar oluyor galiba. 
 
Fazla uzağa gitmeden temsilcimiz, sayın TEMAD Başkanı, Sıhhıye Meydanında Otobüsün üzerinde, 8 yıldan sonra, bizlere ve tüm kamuoyuna ne söylemişti hatırlayalım. 
 
---Bu ülkede 1/4 kademesine yükseltilmeyen tek meslek grubu olduğumuzu, 
 
--- Aynı tahsile, aynı hizmete, aynı kanuna tabi bizlerin, aynı görev yerinden emekli olduğumuz meslek grubundakiler, 3500 TL. alırken, assubayların 1000-1350 Tl. aldıklarını, Yasalarla bizlere ayrımcılık yapıldığını, Emekli olunca bu meslek grubunun maaşlarında %5 azalma olurken, bizlerin % 45 oranında azalma olduğunu,  
 
--- Gnkur.Bşk.nın sorunların çözümü ile ilgili söz verip kamuya açıkladığını, Milli savunma Bakanının, Başbakanın söz verdiğini, sözlerinde durmadıklarını, 
 
---OYAK ve kuruluşlarında 40.000 kişinin çalıştığını, bunlardan 39.950 kişinin sb. Ve yakınlarının olduğunu, assubay ve yakınlarının ise takribi 50 kişi olduğunu, vs.vs.vs.  
 
Daha sayamadığımız onlarca soruna hiçbir çözüm elde edememişseniz yapmanız gereken neydi, sayın başkan? Bütün bu örgütü ayağa kaldırıp, en başında siz olmak üzere harekete geçmek değil miydi? Kendisine saygısı olan bir kişi, arkasından hiç kimse gelmiyorsa bile tek başına inandığı yolda devam etmesi gerekmez miydi? Veya başaramıyorsa istifa etmesi gerekmez miydi? Çağdaş, onurlu bir lider için bunlar çok zor şeyler miydi? Bu sorunların çözümlenmesi için kaç kere daha aynı kişiyi başkan seçmemiz gerekiyor. 8 yıl az ise 80 yıl daha mı beklememiz gerekiyor? 
 
8 yıldan sonra bizim bildiğimiz sorunları bize anlatarak ne elde ettik? HİÇ. Ne Kazandık? Yoksulluk, çaresizlik, ezilmişlik, yalnızlık. Kimleri memnun ettiniz bilemiyoruz? Bilinçli, donanımlı, mesleğe gönül vermiş, mücadeleci, inançlı ve yurtsever, meslektaşlarımızın TEMAD üyeliğinden kaydını silmekle assubay üyelerinizin memnuniyetini kazandığınızı düşünmemişsinizdir herhalde. 
 
Şimdi soruyorum. KİM KİME HESAP VERECEK? Bize, tüm kamuoyuna onlarca sorun sayacaksınız, hiçbir hak elde edemeyeceksiniz, hiçbir başarınız olmayacak, başarmak için bir gayretiniz bulunmayacak, bu amaç için her ortamda mücadele verenleri eleştiriyor, muhalif diye kaydını sileceksiniz. Kendi mesleğine ihanet eden Mahmut ERDEM tiplerinin sırtını sıvazlarken, her bakımdan yetişmiş arkadaşlarımızı üyelikten çıkartacaksınız.  
 
Sonra, sıra kime gelmişti der gibi çevrenize bir bakacaksınız. En mücadeleci, en kararlı, en bilinçli kim varsa onları da bir yolunu bulup, üyelikten atmaya gayret göstereceksiniz.  
 
PARİS anılarını kime anlatırsanız anlatın, Sorumluluklarını üstlendiğiniz tüm üyelere yapmanız gerekenleri bu güne kadar neden yapmadığınızı, yapmamanız gerekenleri hangi amaçla yaptığınızın hesabını vermeniz daha dürüstçe bir davranış olacaktır. Bölmek için değil, bütünleştirmek, kaynaştırmak, ve hak aramak için oradasınız.  
 
Tüm üyelere bir anket düzenleyin, TEMAD olarak bu güne kadar yaptığınız hizmetlerin yeterli ve tatmin edici olup, olmadığını, üyelerin memnuniyet derecelerini bir ölçün bakalım. Üyeler memnun olup olmadıklarını kendileri söylerler herhalde. Üyelerle ilgili yaptığınız olumlu işlerden değil de, olumsuz icraatlarınızdan birilerinin çok memnun olduğundan hiç kuşku duymuyorum.  
 
Birileri hesap verecekse, öncelikle sorumluluk üstlenmiş, ancak sorumluluklarının hiç birini yerine getirmemiş olanlar olmalıdır. Hedef şaşırtıp gündem değiştirerek nereye kadar gideceksiniz?..
 
 

Yazan Osman Ada
04-12-2010 12:47,
 
Bu yönetimden kurtulmalıyız
Kendisini hala emir komuta zinciri içinde sananlardan farklı birşey beklemiyordum, Genelkurmay tepki verir diye burada yazan arkadaşlarımız için onlar bizden değil diyen, sitesinden arkadaşımızın yazılarını kaldıran, bize en büyük desteği veren Sn.Umur TALU genelkurmayın kara listesinde olduğundan destek vermeyen, yazılarını sitesinde yayınlamayan,birtek sorunumuzu çözemeyen bu yönetim değilmi? Arkadaşlarımız kişisel hesaplardan arınıp biraraya gelerek yeni bir alternatif yönetim oluşturmalı ve koltuğuna yapışan bu yönetime son verilmelidir.
 
 

Yazan 07xx07
04-12-2010 08:20,
 
BUNLARI BİLYORMUSUNUZ
TESUD 4500 üyeli derneğe MSB tarafından 618.518.89 TL. yardım almış ve bu yardımdan ne kadar kazan sağladığını itiraf etmektedir. 22.000 üyeli TEMAD 'a onun %2 bile olamayan 10.000 tl para aktarılmıştır Tesud nerden zengin olduğu ve ANKARA /Kızılayda 5 katlı binasının olması diğer şubelerinin alımı için genel merkezden gönderilen paralarla alınması belli oluyor. Aşağıdaki ifade Tesud Genel Başkanına aittir. Yorumsuz olarak yayınlanmıştır. 
 
"TESUD bu etkinliklerden asgari 500.000 YTL (500 milyar TL) kazanç sağlayacak, bu kaynağı üniversite ve mutlu yaşam köyleri projeleri için basamak olarak kullanacak." 
 
Yazının orjinali aşağıdaki sitededir.  
 
http:// www.antalyaeastsubaylar.org/ index.php?option=com_content&view=article&id=324:tesud-2008-cior-kongresnden-500000tl500-mlyar-kazanmi-sayin-temad-genel-bakanim-sz-ne-yaptiniz&catid=4:ahmet-ozta 
------------------------------ ------------------------------ -- 
YÖNETİCİ NOTU. Sn.Öztaş bu adaletsiz ve eşitsiz ödenek tahsisini 2 Şubat 2010 tarihinde Ankara platformundaki arkadaşlarımız yazmışlardı tekrar hatırlattığınız için teşekkürler. http:// www.emekliassubaylar.org/ ARTIK-YETER.html 
 
 

Yazan DAMAR
04-12-2010 08:14,
 
onur mücadelesi..
..ASSUBAY SINIFI'nın üzerinden hiç bir makam ,kişi,kurum siyaset yapamayacak.. ÇARESİZ GÖRÜNTÜ ÇİZEN TEMAD genel merkez yönetimini istifaya davet ediyorum..HAK VERİLMEZ ALINIR..
 
 
Sadece kayitli kullanicilar bir Makaleyi yorumlayabilir. Lütfen ücretsiz üye olun veya giriş yapın.
< Önceki   Sonraki >