cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

GÖREVİNİZ MAZERET ÜRETMEK DEĞİL PDF Yazdır E-posta
Son Güncelleme ( Çarşamba, 17 Haziran 2009 )
 

G
eçen yasama döneminde assubaylarla ilgili yasa teklifleri komisyonda görüşülmeden TBMM Genel Kurulunda görüşülmesi teklifine AKP milletvekilleri de evet dediğinde umutlanmıştık! AKP grup başkan vekili Sn.Eyüp FATSA MS komisyonu ve Genelkurmay temsilcileri ile görüştüğünü yasanın içeriğine katılmakla birlikte daha kapsamlı yasa teklifi hazırlandığını bu nedenle tasarılara red oyu vererek komisyona iade edeceklerini belirterek DEMOKRASİDEN NE ANLADIKLARINI KANITLAMIŞLARDIR.

Bir başka demokrasi ayıbı konusunu biliyorsunuz 16 Nisan'da SG yasasına eklenen bir madde ile assubayların 1/4 kademeye yükselmeleri Komisyon,Hükümet ve Bakanın olumlu görüş belirtmeleri üzerine oylanarak KABUL EDİLMİŞTİR ; 24 Saat sora herkezin aklı başına gelmiş (!) ve dördüncü kademe üçüncü kademe olarak değiştirilmiştir Neymiş efendim 926 sayılı yasada assubaylar için 4 ncü kademe yokmuş OLMAMASI AYIP DEĞİLMİ Büro memurları bu kademeye yükselirken assubayların günahı bir ayın 15 günü evlerinden barklarından ayrı kalıp zaman zaman kefen üniformasını giyip bu ülke için şehit ve gazi olmalarımıdır?



Bu nasıl bir zihniyet nasıl bir demokrasidir? Bu Nasıl bir Anayasa korumacılığıdır, Bizim haberimiz olmadan Anayasanın adalet ve eşitlik ilkeleri kaldırılarak bazılarına imtiyaz tanınması hükme mi bağlanmıştır?

T
emad yönetimi Sn.Umur TALU Gazetesi ile sorun yaşarken,genelkurmay tarafından mahkemeye verilmişken  vefa duygusu gereği sitesinde birtek kelime destek mesajı yayınlamamış ama Sn.Talu'nun tüm Türkiye'ye duyurduğu bu haksızlıklığa hayır yazısını sitesine almış ve yazıdan sonra arkadaşlarımızın yoğun ilgisi ile karşılaştıklarını belirtirken bile minnettarlığını belirtmemiştir.  Nerede beni temsille görevli olanların tepkisi? Vefa duygusu?

Sn.Başkan konu ile yaptığı açıklama da yasanın kabulü için mücaadele sürüyor diyor; Bence geçmiş olsun! Askeri yasaları incelemeden araştırmadan verilen yanlış önerge sonucu bu olay gerçekleşti diyorlar ;Millet vekili ve ilgilileri bilgilendirmek kimin görevi?

Sn. Nurettin AKMAN 'la görüşmede kanunun tamamen assubayların 1 nci dereceye yükselmesi olduğu mevcut tüm assubayların 1 nci dereceye yükseleceğini söylemiş; Başkanda kimler nasıl yükselecek diye sormuş; Ben hukuk tahsili yapmadım ama assubaylardan bekleme süresi dolduranların birinci dereceye yükseldiğini Asb. MYO yasasından sonra sicil şartınında kalktığını biliyorum

 
Assubayların 1 nci dereceye yükselmeleri yasalaştığına göre mesleğe giriş tarihinde 9/1 kademeden başlatılması bu yasa ile tanınan bir yenilik değildir zaten mevcut uygulama bunu gerektiriyor ; Konu eski emeklilerin intibak konusudur ve bizler 9/2 8nci dereceden başlayıp 1/4 e yükselmeden KESİNLİKLE TAVİZ VERMİYELİM derken siz 9/1  den başlatılmayı hayal ediyorsunuz 3nü dereceden emekli olanlarımız yüksek okul bitirip intibak görerek 2nci dereceden emekli olanlarımızın bu durumda kazanımları ne olacak? Binbir meşakkatle yüksek okul bitirenler ne kazanacak ? KOSKOCA BİR HİÇ;  TOPLUMUN BİR KESİMİNİ MUTLU EDEREK BIRAKIN DERECEYİ BİR KADEME OLSUN BENİM OLSUN DİYENLERİMİ TEMSİL EDİYORSUNUZ ?TÜM ASSUBAYLARIMI? Milli Savunma Bakanı birşeyler oldu ama açıklık yok diyormuş; Siz nelerin olduğunu ne istediğimizi kesin ifade etmedikten sonra bakanın bilmemesi gayet normal değilmi? Lütfen kesin tavrımızı belirliyelim ;Daha önce de önerdik sesimizi duyurmak için eylem dahil hertürlü desteğe assubaylar hazırdır.Biz bunları hak etmiyoruz  24 NİSAN 2008  Ersen GÜRPINAR
 

Değerli Arkadaşlarım yazıyı okuduktan sonra hatırladınız değilmi?                   
Bir yılda ne değişti bir arpa boyu yol alabildikmi?                                      
Bunları dile getirmek sorgulamak TEMAD muhalifi olmakmı?

O zaman kimse kusura bakmasın ben şahsen TEMAD muhalifi olmaktan onur duyarım sessiz kalarak bu vebale ortak olmak o ezikliği yaşamak kendime olan saygıma ihanet olur

A
skerlikle ilgili yasalar arasına sıkıştırılan bir madde ile üsçavuş bekleme süresi 6 yıl uzatıldı, Mehter takımının ilk öğretim mezunu zurnazeni ile ayni dereceden göreve başlatılma haksızlığı devam etti, tasarı komisyona gelince TEMAD yönetimi telaşla tepkiler üzerine bir şeyler yapma gayretine girdi göstermelik ve şike değişiklik önergesi TEMAD sitesinin vitrinini süslemekten başka işe yaramadı ;

Önergede imzası olanlar görüşmelerde ya yağmurdan zarar gören seraları anlattılar ya da serhoştum aydım ben bu işten caydım misali  imzalarına sahip çıkmayarak tükürdüklerini yaladılar; Sadece MHP milletvekilleri bu konuda  gayret gösterdiler kendilerine müteşekkiriz

Demekki biz haklılığımızı yeterince  anlatamıyoruz , TEMAD yeterli çalışma ve gayreti göstermiyor, dediğimizde haksız eleştiri değil gerçekleri dile getiriyormuşuz.

Bakınız şimdi genelkurmayın basın bildirisinde açıkladığı  bizimle ilgili üç yasa tasarısı daha var.Özellikle intibaklar konusunda olanın içeriğini bilmiyoruz ; Büyük ihtimalle başlangıç derecelerindeki haksızlık,adaletsizlik devam edecek. Birçok devlet memurunun yararlandığı MYO mezunlarının 9/2 lisans mezunlarının 8 nci dereceden göreve başlatılması sağlanmaz ise birçok arkadaşımız hak kayıplarına uğrayacak,arkadaşlarımızın büyük bölümü birinci dereceye yükselemiyecek ve  1/4 konusu hayal olacak adalet ve eşitsizliğe rıza göstermiş olacağız



Bu da bu zümreye yapılan en büyük haksızlık hatta ihanettir.

Yarın yine ah vah demokrasi ayıbı, hukuksuzluk,haksızlık  dememek için haklılığımızı ısrarla yasal dayanakları ve örnekleri ile herkeze anlatmalıyız.

A
nlıyana sivrisinek saz anlamıyana davul zurna az demişler.Muhataplarımız bizi duymuyorsa KÖS çalalım yeterli olmazsa sesimizi farklı şekilde ses getiren birbirini takip eden eylemlerle  duyuralım; TEMAD konu ile ilgili ciddi,kararlı ve tüm toplumu kucaklayan çözüm önerilerinizi ısrarla takip etmelidir

Genelkurmay teklifinde başlangıç derecelerimizdeki haksızlık devam etmesi önemli değil ben birinci dereceye yükseleyim gerisi tufan diyenler ve bunların desteği ile yerimi sağlamlaştırım çatlar sesler bir müddet sonra susar düşüncesinde kimse olmasın bunun vebali büyüktür.         

Bizler sadece üç kuruşluk zam değil assubaylığın hak ettiği saygınlığını da korumalıyız.

Yaşasın assubay onur mücadelesi ve ona gönül verenler. Saygılarımla  

 




LUTFEN PAYLASIN
Digg!Google!Facebook!Del.icio.us!Live!Technorati!Yahoo!

16-03-2009 00:40 Ersen Gürpınar
16-03-2009 00:40. ..
Okunma Sayısı 2235    
Okuyucu yorumları (17)
Ortalama Üye Değerlendirmesi
   (2 Oylamalar)

Yazan Osman Ada
27-03-2009 20:36,
 
Önce saygınlık
Basında bu sitedeki arkadaşların gayreti ile yazılan yazılara TEMAD Yönetimi sahip çıktı, bu sefer Genelkurmay açıklamasındaki iyileştirmeler gerçekleştirilirse " ben yaptırdım " diyecek, arkadaşlar da nasılsa " bir derece veya 100 lira aldık yaşasın " diyecekler. Biz hakkımızı istiyoruz sadaka değil, hakkımız verilmezse verilen sadakadır ;çünki mahalle bekçisi, ziraat ev ekonomisti 9/2'den, lisans mezunları 8'nci dereceden başlarken şu an mevcut adaletsiz 9/1'e razı olursak bu başarı değildir, tahakkümü kabul etmektir. TEMAD Yönetimi bunu anlamıyor mu?
 
 

Yazan Hakan HEZER
27-03-2009 02:39,
 
...
Yaşar beyin aşağıdaki yazısının altına imza atmamak mümkün mü?Yaşar beyinde benimde derece sorunumuz yok,asıl üzücü tarafı derce sorunu olupta, bu sitede ve TEMAD da olmayanlara üzülüyorum,milli piyangoculuktan sonra çöp toplayan emekli assubayların olduğunu üzülerek duydum. 
"Ben hakettiğim dereceyi aldım,gerisi önemli değil,TEMAD'a da üye olmama gerek yok,zaten bizi temsilde edemiyorlar,ola ki daha da bir şeyler alırlarsa ben de yararlanırım"düşüncesinde olanlar,benim meslektaşım değildirler.Onların hakettiği saygınlık ancak ve ancak ayaklar altına alınan saygınlıktır.
 
 

Yazan Arif ASLAN
27-03-2009 01:50,
 
...
Sayın Basri ve Selçuk Beyler,Sayın GÜRPINAR'ın yazdığı yazıları desteklemeyen,haklı bulmayan yok ,bu yazıyı inceleyen 930 kişide bunu gösteriyor.930 arkadaşımızın yorum yapmasıda beklenemez.Başta ben yorum yapmadım,çünkü Sayın GÜRPINAR'ın yazdığı yazıya ekleyecek birşey yok,Ersen Bey yazılması gereken herşeyi yazmış ve yazıyorda ,bu yüzden ona ne kadar teşekkür etsek azdır. Bence önemli olan okunma sayısıdır.Ersen Beyin milliyet blog daki yazılarıda öyle ,bir yazısı vardır ki 40 bine yaklaşmıştır.40 bin kişinin yorum yapması düşünülmez,orada da ölçü okunma sayısıdır.Onun içindir ki Ersen Beyin milliyet blogda yazdığı yazı yaklaşık bir yıl boyunca 1 nci sırada kalmış ve ilk sırada olan bir yazıda o bloga giren ilgisi olan veya olmayan binlerce kişi tarafından okunmuş,sorunlarımızı bir çok kesime ulaşmış,ve sorunlarımızı onlarda öğrenmiş ve bizleri tanımıştır.
 
 

Yazan orhan.orhun
27-03-2009 01:04,
 
...
Sayın GÜRPINAR : İlgi ile izlediğimiz, kalbimizde ayrı yeri olan nezih bir kişilik. Onun yazılarını tüm meslektaşlarımızın takip ettiğini ve taktir ettiğini düşünüyorum. Yorum yapılmamasından takip edilmediği, izlenmediği yorumunu yapmamalıyız. Allah ona sıhhat ve afiyet versin o bizim baş tacımızdır. 
yazdığımız yazılar ile inşallah onu üzmüyor ve sıkmıyoruzdur. Değer ifade eden insanlar kuyumcunun vitrinindeki kıymetli bir mücevher gibi bir gün muhakkak vitrindeki yerini alacaktır. Keşke onun gibilerin sayısı fazla olsa bizde kıymetini bilsek.
 
 

Yazan Yükselen Ses
26-03-2009 20:19,
 
...
KENDİ DAVAMIZA BAKIŞ AÇIMIZ BU 750-800 KİŞİ OKUR.11 KİŞİ YORUM YAPAR. YORUM DESTEĞİNİ DAHİ YERİNE GETİREMİYORUZ.
 
 

Yazan H.Basri ŞEN
25-03-2009 22:07,
 
...
Yazınız, 758 defa okunmuş ve 11 kişi yorum yapmış. Sayın Gürpınar'da çalışırken yaşadığımız gerçekler ile bu günkü emekli halimizin bir kıyaslamasını yapmış ve hiçbir değişikliğin olmadığını ifade etmiş maalesef... Bir şey yapmıyoruz, bari çaba sarf edenleri yorum yazarak destekleyelim. Saygılar...
 
 

Yazan ramazan
18-03-2009 21:59,
 
ASIL OLAN İNANARAK MÜCADELE ETMEKTİR
Sevgili meslektaşlarım aranıza bu gün itibari ile katıldım.Ancak sitedeki yorumları zaman zaman takip etmekteyim.Ben azimle haklarımızın değişik platformlarda dile getirilerek iç hukuk yollarının tamamının zorlanarak tüketilmesi ve zaman içinde sorunlarımız çözülmez ise insan hakları mahkemesine taşınarak çözüm aranması gerektiğine inanıyorum.Oyunu kuralına göre oynamak ta bizim için esastır.Hiçbir siyasi oluşumu da karşımıza almammak en akıllıca iştir.Oyakbank satılırken,şemdinli davası görülürken alel acele yapılan açıklamalar camiamıza maalesef zarar vermiştir.Zaman aklını kullanabilenlerin zamanıdır.Asıl olan sürekli mücadele ve akılla yapılan mücadeledir.
 
 

Yazan tokay80
18-03-2009 17:59,
 
İyi ki Varsın.
Tabandan yeterince ses çıkmayınca yukarıda oh gel keyfim gel.Beyler sükunet içerisinde derneğe gidip geliyorlar.Muhtemelen göstermelik olarak ta bir iki olayı internet ortamına ve dergiye taşıyorlar.Açıkçası bizi uyutuyorlar.Biraz da suçlu biziz herhalde.Her şeyi onlar yapar diye sıkıştırmıyoruz bu beyefendileri.İyi ki basında Umur TALU var,İyi ki bir Ersen Ağabeyimiz var ve onlar gibi,neredeyse bir elin parmakları kadar emeği geçen arkadaşlarımız,meslektaşlarımı z var.Diğerleri (çoğunluğumuz) ne yapıyor?Armut piş ağzıma düş.Silkelenelim beyler,sıkıştıralım bu yöneticileri,Tabandan tavana baskı uygulayalım.Uygulayalım ki düdüklü tencere gibi sıkışmış gazlarını lütfedip dışarı versinler,versinler de icraatlarını görelim.Neyse Ersen ağabey sana sonsuz teşekkürler.İyi ki varsın. 
Ersen GÜRPINAR+Umur TALU=TEMAD
 
 

Yazan abdullahektik
18-03-2009 13:39,
 
HAK EDILEN SAYGINLIK
DEGERLI MESLEKTASIM SAYIN YASAR CAKAN'IN YAZISINA YUREKTEN KATILIYORUM. 
HEPIMIZ BIRIMIZ,BIRIMIZ HEPIMIZ ICIN OLMALIYIZ.
 
 

Yazan DENİS
18-03-2009 10:38,
 
KENDİ SORUNLARIMIZI KENDİMİZANLATMALIYIZ
Sayın GÜRPINAR,herzamanki gibi duygularımıza tercüman oluyorsunuz,size müteşekkiriz.Şu bir gerçekki bizim haklı isteklerimizi bizden başkası gerçekçi olarak gündeme getirmiyor/getiremiyor veya getirtilmiyor. EL ELİN EŞEĞİNİ ISLIK ÇALARAK ARAR diye klasik bir söz vardır herkes bilir bizimkide öyle.Konunun tam içeriğini bilmeyen kişiler farklı bir bakışla değer yargısına vararak haklı taleplerimiz konusunda duyarsız kalıyorlar,gereken ilgi ve alakayı göstermiyorlar.Yıllardır sivil camiada bile çevremdeki dost bildiğim isanlara dahi haklı taleplerimiz konusunu kabul ettiremiyorum,anlamıyorlar veya anlamak istemiyorlar.Bu nedenle en iyi çözümün çözüm merkezi olan TBMM'ne girmek olan MİLLETVEKİL'liğinden geçtiği hepimizin malumudur.Siz ve diğer sorunlarımıza vakıf değerli arkadaşlarımızın önümüzdeki seçimlere kadar seçilmesi muhtemel uygun bir partiden veya bağımsız olarak çalışmalara başlamamız lazım.Tüm camiamızıda bukonuda bilgilendirerek büyük destek alacağımızı ümitediyorum.TBMM'inde konumuza vakıf meslektaşlarımız olmadan kimsenin bizi yeterince anlayarak yardımcı olacağını sanmıyorum.
 
 

Yazan kopenhag2000
17-03-2009 18:50,
 
ÖNERİ
Değerli Meslektaşlarım, 
 
Herkesin kendi iradesi ile oy kullanacağı bir seçim dönemindeyiz. Şahsen ben kimseyi bu konuda yönlendirmek istemem. Ancak, bizleri görmemek ve tanımamak için ısrarla duyarsız kalan ve bizleri Genelkurmayın insafına bırakan iktidar partisi olan AKP'nin ve bizlere vermiş oldukları sözleri tutmamış olan bazı AKP milletvekillerinin ve bakanlarının, SİYASİ GÖRÜŞÜMÜZ VE İDEOLOJİMİZ ne olursa olsun, bizler tarafından bu seçimde cezalandırılmaları gerektiğine inanıyorum.  
Sevgi ve saygılarımla, 
 
K.Varol GÖNENLİ 
(E) Dz.Assb.
 
 

Yazan yiğit
17-03-2009 18:11,
 
...
Muhakeme edenilme yeteneğinden yoksun değiliz, elbette sorup sorgulayacağız. Hiçbir kimse bizi TEMAD düşmanı ilan edemez. 
 
Sayın Gürpınar, ellerinize sağlık. Yasal haklarımızı mutlaka alacağımıza olan inancımla saygı ve selamlarımı sunuyor, esenlikler diliyorum.  
 
Keyfi ve adaletsiz uygulamalara karşı reflekslerini gösterebilen meslektaşlarıma selam olsun.
 
 

Yazan Mithat Türetken
17-03-2009 17:05,
 
Akılcı hareket şart
Genelkurmaya onbir kez gidip randevu alamayınca mektup yazmakla MSB bir milletvekili aracılığı ile dosya göndermekle sorun çözülmez Kararlılık,bilgi ve zümrenin gücü ile sorunları çözersiniz. Genelkurmaydaki toplantıda ebeleri hemşireleri örnek verirseniz biri çıkar komutanım işte devlet memuru kanunu MYO mezun ebeler hemşireler 9/2 den değil 10/2 den göreve başlıyor der ardındanda bunlar 10/2 den başlarken sizi 9/1 den başlattık şükredin oturun oturduğunuz yerde sorgulanırsa hak kayıplarınız olur diye aba altından sopa gösterirler. Bir kademeden ne olur derseniz haksızlığa razı olursunuz .
 
 

Yazan yasarcakan
17-03-2009 16:25,
 
Hak Edilen Saygınlık
Sayın Yükselen ses'in yazdığı yoruma aynen katılıyorum.Sayın Gürpınar'ın yazdığı yazının son bölümüne dikkatinizi çekmek istiyorum. 
 
"Genelkurmay teklifinde başlangıç derecelerimizdeki haksızlık devam etmesi önemli değil ben birinci dereceye yükseleyim gerisi tufan diyenler ve bunların desteği ile yerimi sağlamlaştırım çatlar sesler bir müddet sonra susar düşüncesinde kimse olmasın bunun vebali büyüktür.Bizler sadece üç kuruşluk zam değil assubaylığın hak ettiği saygınlığını da korumalıyız." 
 
 
Ben derece alayımda gerisi önemli değil düşüncesinde olanlar,Assubayın hak ettiği saygınlığı da kabul etmeyenlerdir.Ben de 1/3 dereceden emekli,işletme mezunu bir meslektaşınızım.Hak ettiğim saygınlık ayaklar altına alındığın da ve buna da seyirci kalan/kalanların olduğu bir ortamda ben 1/5 derecede olsam ne olur.Emekli-çalışan bütün sb.lara 4 yıllık har okulu mezunuymuş gibi haklarını verenler.Söz konusu Bizim camiamız olduğun da kulaklarının üzerine yatıyorsa ve benim derneğim hala lokal tedbirler üzerinde gayret sarfediyorsa,bu nedenle de bir çok meslektaşımın hak mağduriyeti devam ediyorsa "bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" diyebilirmiyim. 
 
"Ben hakettiğim dereceyi aldım,gerisi önemli değil,TEMAD'a da üye olmama gerek yok,zaten bizi temsilde edemiyorlar,ola ki daha da bir şeyler alırlarsa ben de yararlanırım"düşüncesinde olanlar,benim meslektaşım değildirler.Onların hakettiği saygınlık ancak ve ancak ayaklar altına alınan saygınlıktır. 
 
Herkesi TEMAD'a üye olmaya ve yasal çerçevede yapılacak özlük haklarımız konusunda ki mücadeleye davet ediyorum. 
Saygılar bizden.1983-KKK
 
 

Yazan orhan.orhun
17-03-2009 00:14,
 
Sayın GÜRPINAR
Herzaman ki gibi döktürmüş, eline koluna sağlık. Saygılar.
 
 

Yazan Yükselen Ses
16-03-2009 23:19,
 
TEMAD MI ?
Temad'a kaldıysak daha çok bekleriz.Assubay özlük haklarıyla ilgili dosyayı AKP Başkan Yrdımcısına veriyorlar.Neden MSB Bakanına değil?Temad seçimleri öncesinde Sn Bakan İL BAŞKANLARI DAHİL TEMAD YÖNETİCİLERİNİ BRİFİNG'E(?) ÇAĞIRDIKLARINDA KOŞARAK GİDİYORLARDA DOSYAYA GELİNCE ARACI KULLANIYORLAR?Neden Bakan Beye Assubayların mağduriyetlerini ilk ağızdan anlatmıyorlar,Mecliste Assubaylarla ilgili konu gediğinde Bakanlığımın sorunu değil diyen zati muhtereme bu konuyu hatırlatmazlar.E.Assubayların Derneği hak ama mücadelesini böyle yürutüyor.Aracı kullanarak,2nci 3 ncü şahıslara havale ederek.Sn GÜRPINAR İŞTE CİDDİ KARARLI TÜM TOPLUMU KUCAKLAMASINI İSTEDİĞİNİZ yasal temsilcimizin durumu bu.Bakalım bundan sonraki dosya kime havale edilecek.YAZINIZ VE GERÇEKLER İÇİÇE..BAŞKA NASIL ANATILIR?Sağolun var olun.
 
 

Yazan DAMAR
16-03-2009 22:43,
 
...
BU ÇIĞLIĞA LÜTFEN YANIT VERELİM....
 
 
Sadece kayitli kullanicilar bir Makaleyi yorumlayabilir. Lütfen ücretsiz üye olun veya giriş yapın.
< Önceki   Sonraki >