cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

Çözümünüz Nedir? PDF Yazdır E-posta
Son Güncelleme ( Pazartesi, 21 Haziran 2010 )
 

Sayın Bakan Egemen BAĞIŞ, henüz  11 vatan evladının şehit cenazeleri kaldırılmadan bir açıklama yapmış. “Sadece 11 şehit değil, diğerleri de (PKK militanlarını kast ediyor) TC kimliği taşıyor, onların da anaları ağlıyor” buyurmuşlar!   

egemen-bagis.jpg Bu sözleri söyleyen insan hakları konusunda faaliyet gösteren bir derneğin başkanı olsaydı o zaman anlaşılır bir tarafı olabilirdi. Kimsenin de bir itirazı olmazdı, ama konuşan devletin bakanı. Hem de Sayın Başbakan’a en yakın isimlerden biri. O zaman üzerinde durmak gerek.  

Şehit olan evlatlarımız orada ne yapıyordu?  

Zorunlu askerliklerini yapıyorlardı. “Vatan Namustur!” ilkesi ile büyüttüğümüz, “önce vatan” deyişini ruhlarına kazıdığımız, Çanakkale şehitlerinin efsanevi kahramanlıklarını okullarda okuttuğumuz, Yemen türküleri dinlettiğimiz gençlerimiz, vatanlarını namusları bilerek vatanın sınırlarını bekliyorlardı. Bulundukları noktanın ölüme çok yakın olduğunu bile bile! Ürkmeden, korkmadan, yiğitçe!  

Yine bu memleketin ekmeğini yemiş, suyunu içmiş, havasını solumuş, Sayın Bakan’ın deyimiyle TC vatandaşı kimliği taşıyan bir grup, vatanını namusu bilip, sınırlarını bekleyen vatan evlatlarına gecenin karanlığında kurşun yağdırıyor, can alıyor! Karşılık görüp ölüyor! 

Sayın Bakan şehit olanla saldırganı, vatan toprağını namusu bilip canını ortaya koyan şehitle o sınırları delmeye çalışırken öleni bir tutuyor.  

Sözün bittiği yer!  

Bu Ulus, topraklarına göz dikenlerin gözünü oymak için hem kendi anasının ağlamasına, hem de göz dikenin anasını ağlatmaya hazır olduğu için bu karmaşık coğrafyada varlığını ve egemenliğini sürdürebilmiştir. Çanakkale’de verdiği 250 bin şehit için hiçbir zaman pişmanlık duymayan bu Ulus, şehitleri ile gurur duymuştur.  

Sayın Bakan, Sayın Başbakan’a en yakın isimlerden biri. Terör örgütü ile de hükümetin iyi kötü bir teması mevcut. (Teröristlerin Kandil’den gelip, Habur’da davul zurna, seyyar mahkeme karşılandığı düşünülürse) Kimsenin anası ağlamasın, Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin sınırlarını ve Türk askerini çeksin Sayın Bakan terörist TC vatandaşlarının istediği noktaya, o zaman kimsenin anası ağlamaz.   

Sayın Bakanın ön gördüğü çözüm tam da bu mu?  

Değilse, nasıl olacağını söylese de herkes anlasa!  




LUTFEN PAYLASIN
Digg!Google!Facebook!Del.icio.us!Live!Technorati!Yahoo!

21-06-2010 15:36 Hüseyin SAVCI
21-06-2010 15:36. ..
Okunma Sayısı 688    
Okuyucu yorumları (8)
Ortalama Üye Değerlendirmesi
   (0 Oylama)

Yazan davacı
02-07-2010 00:12,
 
Bu konuda önerilerim var
Terörün nasıl yok edilecegini çok iyi biliyorum bu konuda,tecrübelerim,araştırmal arım var çok iddialıyım 1985 te terörle ilk tanışmam Şırnak-Şenobada oldu terörü önleme konusundaki düşüncelerim o gün neyse bugünde aynıdır hiç degişmedi. Fırsat tanısınlar terörü ülke gündeminden iki yılda çıkarayım, hükümetler hala denenmiş yöntemlerle olayın üstesinden gelmeye çalışacaklarını sanıyorlar hiç kimse alınmasın çavuşla onbaşıyla terörü önleyemezsiniz sorunu dahada çoğaltırsınız 30 yıldır bu böyle olmuştur. Teröristle terör ortamında yetişip terörist taktigiyle mücadele ederseniz kazanırsınız. Biz ne yapıyoruz kum torbasının arkasında teröristin saldırmasını bekliyoruz.
 
 

Yazan Hüseyin SAVCI
25-06-2010 12:20,
 
...
Sayın BARIN'ın "Gördüğü gerçeklere" bir de şöyle bakalım; 
 
-Vatandaşımızın ezici çoğunluğu inançlı ve devletine bağlı.İnsani duyguları çok güçlü.Terör örgütü tarafından sindiriliyorlar, devletin yeterli desteğini alamadıklarından demişsiniz. 
Düşüncem; Devlet herhangi bir bölgeye verdiğinden daha çok destek veriyor o bölgeye. Orada asıl sorun dini ve sosyal feodalizm. Ağalar, şeyhler, şıhlar hakim, 500 yıl öncesinin garip töreleri hakim, demokrasi-cumhuriyet oralara erişememiş. Kadın, alınıp satılan mal konumunda. Ağa da, Şeyh de bunu istiyor ve amaç ortak. Üstüne, terörden beslenen BARONLARI ekleyip bir de manzaraya öyle bakalım mı? 
 
-İnanç zaafiyeti olan bazı bölgelerde, ateist örgütün sesi çıkıyor demişsiniz. 
Bir kişi önce insan olmalı, sonra müslüman, sonra hristiyan, sonra ateist. İnsan olmadıktan sonra gerisi anlamsız. Ateist olmak başlı başına belirleyici olamaz. 
 
- Çözümün şifreleri şu soruların cevaplarında.  
- 600 yıllık Osmanlı'nın yıkımı, 13 yılda - Fransa'dan ithal milliyetçilik akımı ile mi başladı ?  
Kendiniz belirtmişsiniz, 600 yıl. Çağ değişiyor, şartlar değişiyor, bu gün siz at'a ya da deve'ye mi biniyorsunuz, yoksa Japon arabasına mı? Amerikan yapımı uçağa mı? Osmanlı ithal milliyetçilik nedeniyle değil, dünyanın geçirdiği değişim nedeniyle bitti. Devrini tamamladı. Alman İmparatorluğu, Avusturya İmparatorluğu, Bizans İmparatorluğu gibi. 
 
- Cumhuriyet tarihinde,bölgede hep inanca dayalı partiler oy aldı mı?  
Bölgede hangi inançlar var bakalım mı? Alevi, Sünni, Caferi, Hristiyan? 
 
- Dağlıca-Aktütün-Şemdinli zayiatı ile hükümet mi sıkıştırılmak mı isteniyor?  
Hükümet mi, Devlet mi?  
Hükümet diyorsanız, hükümetin terör karşısındaki zayıf duruşu, tavizkar tutumu, yıllardır Türk Devleti'nin teöristle asla pazarlık etmeyen yaklaşımının terk edilerek dolaylı-dolaysız terör örgütü ile pazarlıklar yapmış olması teröristleri cesaretlendirmiş olabilir mi?
 
 
- Gaffar Okkan failleri , onca emniyet çemberinde nasıl buharlaşıyor?  
Bu sorunun cevabını sekiz yıldır tek başına iktidarda olan hükümet verebilir diye düşünüyorum. 
 
- Eşref Bitlis-Hulusi Sayın-İbrahim Selen'den sonra terör nasıl hızlanıyor?  
Sizin ön görünüz nedir? 
 
- 90'lardan sonra ergenekon-BÇG.Çalışmaları ile ordudan kimler temizleniyor?  
Bu konuda sayısız komplo teorisi var, bana göre ABD teskereye arka çıkmayan askeri, çuval olayından bu yana hizaya sokmaya çalışıyor, bu iş için de yerel ORDU düşmanlarını kullanıyor. Siz hangi teoriye inanıyorsunuz? 
 
- İyi görev için elzem olan,OYAK hizmetleri ,atanmışlarla nasıl darmadağın ediliyor?  
OYAK'ın kuruluş kanununu okudunuz mu? 
Kuruluş kanununun ruhu ile bu günkü uygulama arasında nasıl bir amaç farklılığı var? Kısaca bu gün OYAK kime hizmet ediyor, kimin için var? 
 
- Vatandaşın arasında sorun yok.  
Katılıyorum, yeter ki politikacılar germesin. 
 
- Mevki güç,konum kaybetmek istemeyenlerle, yeter artık diyenlerin mücadelesi.  
Güç Savaşı hep vardır ve olacaktır. Şu an iktidarda olan partiye objektif bakın ve güç savaşını kimin yaptığını iyi görün. İslam adına güç kullanma arayışı bu günün değil, Hazreti Ayşe ile Hazreti Ali arasındaki savaşa kadar uzanan bir meseledir. Peygamber torunlarının katledilmesi ile devam eder. Hicaz'da İngiliz İşbirliği ile Hicaz Müslümanları tarafından öldürülen Müslüman Türk Çocuklarını da unutmayalım. Sekiz yıl Allah Allah diye birbirlerine saldıran İRAN-IRAK Müslümanlarını da. 
 
- Yurttaşlar konu mankeni olarak kullanılıyor.  
Katılıyorum, bir torba un, elektriksiz köyde çamaşır makinası, bedava kalitesiz kömür alıyorlar.Mankenlik karşılığı! 
 
- Bu ülke insanı, Çanakkale'de 7 düvele dur dedi.  
Katılıyorum, tarih boyunca kurulan TÜRK DEVLETLERİ hep kendi içinden yıkıldı. 
 
- Ses çıkaran boş teneke seslerine Teröre,hiç prim vermez.  
Ateş düştüğü yeri yakıyor ve ateş düşen yerler çoğaldıkça çoğalıyor ve hızla bir iç savaşa sürükleniyoruz. 
 
- Bağların en güzeli İnanç bağımız sürdükçe.  
Ben ulusal birlikten yanayım. Dine, Irk ayrımına dayalı olmayan Atatürk Milliyetçiliğinden yanayım. Bu ülkede yaşayan hangi dinden, mezhepten, inançtan olursa olsun hepsine eşit mesafedeyim. Bu ülkenin insanı olarak bakıyorum. İRAN'la IRAK arasında 8 yıl süren savaşı, İRAN'la Suudi Arabistan arasındaki amansız düşmanlığı, Madımak Otelinde yakılanları, Hizbullah tarafından öldürülüp gömülenleri kısaca din adına yapılan katliamları gördükçe ben insanlığa sığınıyorum. IRAK'ta öldürülen ve öldürülmeye devam edilen milyonlarca masum müslümanı görmezden gelip, sadece Gazze'ye odaklanmayı (Gazze de görmezden gelinsin anlamında değil, Irak'ta olanları da görelim anlamında) anlamakta zorlanıyorum. 
Dostça, Medenice fikirlerimizi paylaştık, teşekkür ederim.
 
 

Yazan Abdurrahim BARIN
24-06-2010 23:08,
 
HİZİRACİL.TR ÇÖZÜMÜ
.Gördüğüm gerçekler. 
-Vatandaşımızın ezici çoğunluğu inançlı ve devletine bağlı.İnsani duyguları çok güçlü.Terör örgütü tarafından sindiriliyorlar, devletin yeterli desteğini alamadıklarından. 
-İnanç zaafiyeti olan bazı bölgelerde, ateist örgütün sesi çıkıyor. 
Çözümün şifreleri şu soruların cevaplarında. 
- 600 yıllık Osmanlı'nın yıkımı, 13 yılda - Fransa'dan ithal milliyetçilik akımı ile mi başladı ? 
- Cumhuriyet tarihinde,bölgede hep inanca dayalı partiler oy aldı mı? 
- Dağlıca-Aktütün-Şemdinli zayiatı ile hükümet mi sıkıştırılmak mı isteniyor? 
- Gaffar Okkan failleri , onca emniyet çemberinde nasıl buharlaşıyor? 
- Eşref Bitlis-Hulusi Sayın-İbrahim Selen'den sonra terör nasıl hızlanıyor? 
- 90'lardan sonra ergenekon-BÇG.Çalışmaları ile ordudan kimler temizleniyor? 
- İyi görev için elzem olan,OYAK hizmetleri ,atanmışlarla nasıl darmadağın ediliyor? 
 
Vatandaşın arasında sorun yok. 
Mevki güç,konum kaybetmek istemeyenlerle, yeter artık diyenlerin mücadelesi. 
Yurttaşlar konu mankeni olarak kullanılıyor. 
 
Bu ülke insanı, Çanakkale'de 7 düvele dur dedi.  
Ses çıkaran boş teneke seslerine  
Teröre,hiç prim vermez.  
Bağların en güzeli İnanç bağımız sürdükçe. 
 
www.hiziracil.tr.
 
 

Yazan serasil
24-06-2010 00:16,
 
Katılım
Sayın komutanlarım ve abilerim,terörün aktif olduğu o bölgelerde 8 yıl kaldım,çatışmaya girdim,şehitler gördüm,ama hala değişen birşey yok.Bunun en büyük sebebi devletin kararlı bir terörle mücadele kararını önleyen kaypak politikacılar,rantiyeciler ve orada feodal düzenin sürmesini isteyen ve devletten ve örgütten rantlanan aşiretlerdir.Bu konuda,yani terörle mücadele konusunda kararlı olunmalı,yeri geldiğinde çok sert olunabilmelidir.Bu gün cezaevlerinde kalan teröristlerin kaldığı cezaevleri,çoğu mehmetçiğin koğuşundan imkanları daha iyi,gazeteleri geliyor,avukatları geliyor,yani işin bölücülüğün ,cezaevinde bir de yüksek lisansını yapıyorlar.İnfaz koruma memurları ve Jandarma kıllarına bile dokunamıyor.İstedikleri gibi devlet güvencesinde,sıra beklemeden muayene ve tedavilerini oluyorlar.Böyle terörle mücadele olmaz,yüreklere ateş düşüren hainleri beslemek hiç bir adalette yazmaz.Adaletin olmadığı yerde,başka birşey aramaya gerek yok zaten. 
 
Çözüm,konusunda herkes ahkam kesmesine rağmen ,bugüne kadar uygulanan çözümler çözümsüzlüğü iyice belirginleştirmiştir.Çözüm teröre kararlılıkla karşılık vermektir.Karşıdaki kitle, demokratik uzlaşmacı kültürden bihaber,cahil derebeyi düzenine alışmış, taşeron bir örgüttür.Kimse birbirini kandırmasın.Açılım dendi,dil denildi,haklar denildi,peki ne oldu.hiç birşey.Bölge vatandaşı mitinglere gelince simge renkli tülbentlerini alıp koşmayı biliyor,devletten beleş birşey almaya koşuyor,ama bir sürü şehit oluyor niye, ey örgüt ben devletimden memnunum,sen ne yapıyorsun demiyor.Hadi geç doğuyu,.batıda bir sürü kürt var onların niye sesi çıkmıyor.Ama herkes ,haklarım ihlal ediliyor diye hemen birleşip devleti AİHM'e verip,tazminat istemeyi biliyorsa,kusura bakmasın kimse, ben bu işte iyi niyet aramam.Artık bölücüleri desteklemeyen Kürt vatandaşların da masaya yumruğunu vurma vaktinin geldiğini düşünüyorum, saygılarımla...
 
 

Yazan bergamalı
22-06-2010 20:19,
 
TERÖRLE TOPYEKÜN MÜCADELE EDİLMELİDİR !
Sayın Savcı 
Emperyalist güçlerin maşası, taşeronu eli kanlı bölücü terör örgütünün kanlı eylemlerine başladığından bu yana tam 26 yıl geçti. Terörle mücadele bildiğimiz gibi askeri tedbirlerin yanında topyekün (siyasi,ekonomik,dış ilişkilerle vs.) olarak yapılacağına genel olarak terörle mücadele bu süreçte ne yazık ki tamamıyla TSK'ya ihale edildi. O zamandan bu yana olan hükümetler ise son sekiz yıldaki iktidar gibi sayısal anlamda güçlü değildi (Rahmetli Özal'ın ilk dönemi hariç), anlamakta zorlandığım konu ise şimdiki siyasal iktidarda bu güç olmasına rağmen niçin hala ısrarla topyekün etkin mücadele verilemediğidir... 
 
Sayın Bakan'a "çözümünüz nedir?" diye bence boşuna soruyorsunuz ? Bakanların özgür iradeleri ile belirtebileceği fikirleri mi var ki çözüm önerileri olsun! Uygulamaya çalıştıkları "açılım"ın tam bir çözümsüzlük ve kördüğüm haline gelmekte olan yeni bir sorun olduğu net bir şekilde anlaşılıyor. 
 
Bu gün de yeni acılarımız oldu,yüreklerimiz yandı, askeri servis aracına kurulan bombalı tuzağın uzaktan kumanda ile patlatılması neticesinde şehitlerimize 1 Assubayımız ve 3 Uzman Çavuşumuz eklendi, bir de genç kızımız hayatının baharında yaşamını yitirdi. 
 
Şehitlerimize Tanrı'dan rahmet,yaralılarımıza da acil şifalarımla bu kanlı terörün bir an önce üniter devlet yapısına uygun olarak bitirilmesini,yeni acılarımızın olmamasını diliyorum.Şehitlerimizin ve kızımızın mekanları cennet olsun. Saygılarımla. 
 
http://www.haberturk.com.tr/ yasam/haber/525493-istanbulda- patlama
 
 

Yazan Parmenion
22-06-2010 18:57,
 
TEMAD'ın Projesi
Düşünüyorum da; acaba TEMAD başkanının terörün bu kaotik ortamının çözümüne yönelik bir fikri var mı ya da bu konuda TEMAD tavsiye niteliğinde bir proje oluşturdu mu? Yoksa her zamanki gibi uykudalar mı?..
 
 

Yazan Parmenion
21-06-2010 23:01,
 
Bebek Katilinin Arpasını Kesin..
Hiç bir yetkili hiç birşey söylemesin artık sözün bittiği yerdir burası ve bu laf salatası yapan yetkililerden sadece tek bir şey istiyorum. Eğer yürekleri yetiyorsa ve samimiler ise onlardan tek bir şey yapmalarını istiyorum. 
İmralı'da yatan bebek katili caninin, AB'nin dayattığı sözde demokratik hakları kapsamında, avukatları ile yaptığı haftalık görüşmeleri derhal sonlandırsınlar ve bu garabete yapılan diğer ziyaretleri de süresiz durdursunlar.  
Hadi bakalım hey siyasi irade, sıkıyorsa ve birazcık yüreğiniz varsa ve samimi iseniz ve gencecik şehitlerimize de birazcık saygınız varsa sadece bunu yapın, tabii ki yapabiliyorsanız. Bakın sizden bu garabeti asmanızı istemiyorum bunu zaten yapamazsınız, sadece avukatları ile görüşmelerini engelleyin engelleyebiliyorsanız sizi göreyim. 
Haaa yapabilir misiniz? Bence tabii ki yapamazsınız. Neden mi? 
Nedeni şu; çünkü ilk önce hani sizin Avrupa'daki haminiz var ya o çok meşhur Avrupa Birliği Komisyonu Başkanı Jose Manuel Barroso denen zat önce o gelir kulağınızı bir çeker. Ardından AB Genişlemeden Sorumlu Komiseri; Stefan Fule abiniz gelir basar fırçayı. Ardından baktılar olmadı Avrupa Birliği Ekonomik İşlerden Sorumlu Komiseri Olli Rehn abiniz gelir bir tokatta o atar. Olmadı AB Dış İlişkiler Komitesi bilmem ne komiseri ve meşhur tokmakçı Joost Lagendijk yerin dibine sokar. Hiç olmadı Türkiye AB Karma Parlamento eş başkanı Helena Flautre ablanız gelir ağzınıza fermuarı çeker karşısında ceketlerini ilikler oturursunuz yerinize. Yazıklar olsun yazıklar. 
Allah şehitlerimize gani gani rahmet eylesin, ailelerine sabır versin çocuklarımızın mekanları cennet olsun.
 
 

Yazan Ersen Gürpınar
21-06-2010 22:18,
 
Gaflet delalat hatta hıyanet
Bir çoğumuz Güneydoğu'da görev yaptı; evet bölgenin işsizlik ve kalkınma sorunu var peki batıda bu sorunlar yok mu? 
Batıda öyle yerler varki doğu'yu mumla aratır. Biz yüz yıllardır kardeşçe yaşadık bu etnik ayrılık yarasını emperyalistler kaşıyor. Kim iş,eş,aş,okul,ikamet gibi temel haklarını kullanırken ayrımcılığa tabi tutuluyor o kökenden arkadaşlarımız meslektaşlarımız yok mu? Kalkınma kanla mı sağlanacak? Terörist gündüz külahlı gece silahlı halkın içinde karışabiliyor peki onlara açık,açık destek veren milletvekili ve sözde aydın geçinen ruhu karalara sokak gösterilerine gösterilen müsamaha neyin hesabına dayanıyor? Bu sorundan nemalananlar var, ATATÜRK gençliğe hitabesinde bu günleri görerek bizlere gaflet,delalet hatta hıyanet içinde olanlara karşı duyarlı olmamızı öğütlemiş. Sorumlu sorumsuzları şiddetle kınıyorum, gereken AB ne der, ABD ne der diye düşünülmeden yapılmalıdır. Şehitlerimize Allah'tan rahmet sevenlerine ve Türk milletine sabırlar diliyorum
 
 
Sadece kayitli kullanicilar bir Makaleyi yorumlayabilir. Lütfen ücretsiz üye olun veya giriş yapın.
< Önceki   Sonraki >