cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

KILAVUZU KARGA OLANIN.... PDF Yazdır E-posta
Son Güncelleme ( Salı, 22 Haziran 2010 )
 

 
kilavuzu-karga-olanin.gif Saygıdeğer Arkadaşlarım

Polemiklerin, kişisel kavgaların bu topluma hiçbir yararının olmadığını hepimiz biliyoruz. Bu nedenle korumaların,sanal tetikçilerin  mesnetsiz karalamalarını ciddiye bile almam! Ancak, söz konusu bizi temsil eden derneğin başkanı olunca, elbetteki bizim de aynı seviyeye inmeden söyleyeceklerimiz olacaktı. Ancak sizlerin bu konuya gösterdiğiniz tepkiler üzerine "HATADAN DÖNMEK FAZİLETTİR" sözünü belki  hatırlarlarlar diye bu güne kadar bekledim.

Olmadı Sn.Başkan! Bizim yıllardır özenle saygı gösterdiğimiz 'TEMAD TÜZEL KİŞİLİĞİ' şahsınızda yara aldı.

Onur mücadelesini kılıfına gizlenip kişisel ikballeri önünde bizleri engel görenler, başarısızlıklarını gizlemek, bizlerin çalışmalarını gölgelemek,gündemi değiştirmek amacıyla yalakları ve  tetikçileri ile bu güne kadar sistematik bir şekilde 'mesnetsiz ve yalan olduğunu bilerek' şahsiyetsizce yazılar yazıyorlar .

Yazılanlara elbet verilecek yanıtımız vardı ama, birincisi; laf değil iş üretmeyi amaçladık, ikincisi; bu konuda Hz.Mevlananın “SUSKUNLUĞUM ASALETİMDENDİR. HER SORUYA VERİLECEK CEVABIM VARDIR. LAKİN BİR LAFA BAKARIM LAF MI DİYE, BİR DE SÖYLEYENE BAKARIM ADAM MI DİYE..” sözünü düstur olarak kabul ettik.

Kendimi hiçbir zaman fasulye gibi nimetten saymadım. Yazdıklarım, yaptıklarım ortada. Meslektaşlarım değerlendiriyor! Onur mücadelesine karınca kararınca desteğimi kendime  saygımdan yapıyorum. Kişisel hiçbir beklentim yok.

Elbette benim de hatalarım olabilir. Art niyetli değilim! Meslektaşlarıma da bir özür kadar yakınım. Ancak beni eleştirecek olan kişi, önce saygılı olacak. Bu zümrenin hakları için laf değil, iş üretecek. En önemlisi bu mücadeleyi araç değil amaç olarak yapacak!

Sn.Başkanın ve korumalığına soyunan kişinin  mesajlarındaki iddialara kısaca yanıt vermek gerekirse:

Eskişehir bölge toplantısı öncesi Mavi barda  C.Erten, Sn.Necdet Töre ve birkaç arkadaşla kısa bir sohbetimiz oldu. Genellikle  onur yürüyüşü ile ilgili konuları  tartıştık. Yönetime bazı eleştirilerim oldu. Bu zat  "bazı eleştirilerimi  toplantıda söyleme" diye de rica etti. Sabah kahvaltı salonunda  Sn.Başkan Mustafa Erol’la karşılaştığımızda  bana, "Ersen bey  hoşgeldin. Ne zaman geldin?" dediler. Hatırımı sordular. Şimdi kalkmış, sorulara yanıt veremeyip sustuğumu, bizi yan masadan dinlediğini söyleyebiliyor!..

Sayın başkan, kulak misafiri olacağına şu konularda hatalısınız, mücadeleye zarar veriyorsunuz demek yerine  neden birilerini  taşaron olarak kullanmış ?

Kendisini Sn.Necdet TÖRE de görmediğini belirtiyor. Acaba başkan masanın altına mı gizlenip bizleri dinlemiş?

TEMAD yönetimi bile birçok konuyu ve haklarımızın hukuki gerekçelerini bizden öğrendiğine göre polemik peşinde olanların   sorusuna veremeyecek yanıtım olabilir mi?

Eskişehir toplantısına 86 şubenin 43 tanesi katılmazken, 30 şube temsilcisi arkadaşımız icraatsızlıklarınızı sessizce protesto ederek sessiz kalmayı tercih ediyorsa, size duyulan güvensizliği anlamanız için daha ne yapılmasını bekliyorsunuz?

Ayrıca bu zümreye hesap verme zorunluluğu benim değil, sizin göreviniz. Suskun olan sizlersiniz!

Bu güne kadar yaptığımız haklı eleştirilere yanıt yerine polemiklerden medet umdunuz. Haklarımızı sizlerden daha fazla savunan cesur yürek Sn. Umur TALU gazetesi ile sorun yaşayıp Gnkur. tarafından mahkemeye verilince, bir tek kelime destek vermediniz! Genelkurmay'ı eleştirenler için, "onlar bizden değil komutanım" dediniz. TESUD istedi diye Ergenekon sanığı müstafi yüzbaşı Tekin'e destek verip bir partiye siyah çelenk koymanıza rağmen aynı kararlılığı gösterip siyah çelengi MSB ve Genelkurmay'ın önüne koyamadınız!

Kişisel gayretleri ile sesimizi duyuran, mücadelemize büyük destekler veren arkadaşlarımıza nezaketen bile bir tek kelime teşekkür etmediniz. Kararlı hiçbir çalışmayı, eylemi hayata geçiremediniz. Şimdi kalkmış sorulara yanıt veremedi diye sözüm ona benim bilgiden yoksun olduğum iması ile günü kurtarmaya çalışıyorsunuz. Buna Türkçemizde "KENDİ GÖZÜNDEKİ MERTEĞİ GÖRMEDEN BAŞKASININ GÖZÜNDE ÇAPAK ARAMAK" derler.

'Sn.Tuncer Küçük’ün onur yürüyüşünü TEMAD organize etsin, biz maddi manevi desteğimizi TEMAD’a aktaralım' çağrılarımıza rağmen, bırakın desteği köstek olanlar şimdi yürüyüş için maddi destekte bulunanlar adına benden hesap soramaz!

Ben katılımcı arkadaşlarıma kuruşu kuruşuna bilgi verdim. Sizler ödenekleri üye aidatlarını harcarken ben mücadele için cebimden harcamalar yapıyorum. Kimse şerefsizce "çamur at, yapışmazsa izi kalsın" diyemez!

Sıkıntısı, içinde şüphesi olan  yargıya başvurur, bunu kanıtlar. Kanıtlamadığı sürece müfteridir .

 
Sn.Başkan, Benim muhatap almadığım birinin mesajında sorduklarını madem siz önemsediniz, çok önemli dediğiniz  üç konuya kısaca değinelim.

1. Açılan davada; 'Asb.ların subaylarda olduğu gibi Asb.kaynağı olan MYO mezunu sayılarak intibaklarının 9/1' den yapılması' talep edilmektedir. Ben, yüksek okul mezunu olduğum için 9/1  zaten benim hakkım  ama, ben bu adaletsiz tahakküm içeren başlangıç derecesini  kabul etmiyorum! Buna rağmen sadece destek amacı ile bu konuda İzmir'de  arkadaşlarımla birlikte oldum. Onların açtıkları davaya katılıp, destek verdim.

Sn.Turan’a inanan, birlikte hareket edenlerin başında geliyorum! TEMAD, bu arkadaşın işbirliğini ciddiye almayıp, kırıkçı-çıkıkçı yakıştırması yaptığını, maddi ve manevi destek sözümüze rağmen dava açma kararlığı gösteremediğinizi nasıl unuttunuz?

2. Yük. Denetleme kurulu üyesi zat, Sn.Tuncer KÜÇÜK’ü minnetle anıyormuş! Bu  tamamen TAKİYYE’dir .

'Bu yürüyüşü TEMAD organize etsin biz maddi desteği TEMAD’a aktaralım her türlü desteği verelim' önerimize rağmen, bırakın desteği köstek olunduğunu arkadaşlarımız gayet iyi hatırlıyorlar.

'Morali bozulsun' diye yolda iken aidatını yatırmadığı için dernekten ihraç edildiği ve hakkındaki dedikodular kendisine telefonla  bildirilmedi mi? 'TEMAD’ı onure etmek için' yürüyüşün bitmesi kuruluş yıldönümüne denk getirilmesine rağmen, arkadaşımızı Anıtkabir'e 100 metre mesafede  bir tek TEMAD yöneticisi karşılamadı. Karşılamaya katılımı engellemek için söylentiler çıkarıldı. Anıtkabir'de özverili cesur yürek arkadaşımızı hiçbir yönetici  kutlamadı. Kimden çekindiniz? Bu arkadaş, Yunan ordusunun Assubayları için mi yürüdü? Şimdi hangi samimiyetsizlikle minnettarlıktan bahsedebiliyorsunuz?..

Ben karşılamaya ve Anıtkabir'deki törenlere eşimle, özel Assubay kıyafeti diktirdiğim torunumla birlikte katıldım. Önce 'Anıtkabir'deki törene katılmadılar' dedikodusu çıkarıldı,  bu tutmayınca, bu kez 'çeketimin düğmesi' bahane edildi. Çelenk koyma töreni sırasında ceketim ilikliydi, bilahare açtım. Kaldı ki, tişörtle katılanlar Atatürk’e saygısızlık mı ettiler ?

3. Sn.Selçuk İçer’in Oyak’a hakaret içeren mesajını bizlerin değil, TEMAD’ın yayınladığını unuttunuz mu?

TEMAD mesajı yayınlayarak suça ortak olmasına rağmen destek vermiyor ama, ben 'arkadaşın üslubunu tasvip etmediğimi, destek vereceğimi' yazdığım halde 'İçer’e neden destek olmadın' diye suçlanabiliyorum!

İnsaf, haksızlığın bile ölçüsü olur.
 

Sn.Başkan, bu sitede yayınlanan bir çok hususu kopya ettiğinizi görmek bizi mutlu ediyor ama, mesajınızda “Ara sıra haksızlığa tahammül edemeyen Cengiz beyler çıkıyor, aslında diğer arkadaşlarımız da bildikleri haksızlıkları yazmaları lazım ki kimin ne olduğu ortaya çıksın” diyorsunuz.

Yapmayın Sn.Başkan buna  Türkçemizdeki bir deyimle “Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?“ derler. Yıllardır size yapıcı öneri, eleştiri yazanlar kimler? Bu meslektaşlarınızı  kendinizden saymıyor musunuz? Eleştiriyi sadece Cengiz Erten'ler, Mahmut Erdem'ler, Recai'ler, Bekir'ler  yapınca mı mutlu oluyorsunuz?

Sn.Başkan, belirttiğim gibi bu kadar yalan ve dedikoduya dayanan mesajı başkası yazsaydı 'bir dangalağın zırvaları' der geçerdim ama, bunu yazan 'E.Asb.ların temsilcisi bir derneğin başkanı' sıfatını taşıyor, buna üzüldüm. Umutlarımın son kırıntıları da yok oldu!

Sizi anlamakta zorlanıyorum. Bu tavrınız bu güne kadar neden bir sonuca ulaşamadığınızın kanıtıdır.

Yönetiminde olduğunuz TEMAD Başkanı Sn.ŞENCAN’ı istifaya zorlamak için yaptıklarınızın gerekçesinde “Bizi engelliyor. Bu yönetim hiç bir sorunu çözmez” diyordunuz. SİZ 7 YILDIR NE YAPTINIZ? BİR TEK BAŞARINIZ VAR MI?

Bırakın dedikoduyu, mışlı-mişli mesnetsiz karalamaları,sorduklarımıza yanıt vermekten kaçmayın, 11 kez randevu alamayıp mektup bıraktığınız Gnkur. Başkanı'nın ziyaretinde etkili olan çalışmalara saygı duyun,şuna mektup verdim şu millet vekili ile konuştum teraneleri yerine hukuki dayanakları olan  somut girişimler ve çalışmalar yapın, turistik gezilere ayıracağınız zamanı  desteğimizi kullanarak haklarımıza  yoğunlaştırın. Kararlı olun. 'Genelkurmay ne der?' endişesini silin. Yüreğiniz yetiyorsa, siyah çelengi MSB ve Genelkurmay'ın önüne koyun. Eylemler gerçekleştirin. Her gittiğiniz yerde selamlarını götürdüğünüz(!) uzmanların mücadele azim ve kararlılığını örnek alın.

Bu sitenin üyelerinin gayreti ile yapılan çalışmalar sonucu  nelerin başarıldığını arzu ederseniz tek tek yazalım.  Yapılan çalışmalara destek vermemenize rağmen, sonuçlarını kendinize mal ettiniz.

Biz her vesile ile TEMAD tüzel kişiliğine saygımızı belirttik. TEMAD’ın onure edilmesine, maddi ve manevi destek olduk ama, sizler bunu sağlayan onurlu ve özverili insanları yok saydınız. Onur mücadelesine zarar verdiğimizi söylediniz. Mücadelemize zarar veren bir tek çalışmamızı gösterin, bu siteyi kapatalım. Kaldı ki, sizler görevinizi layıki ile yapmış olsaydınız, bu siteye gerek duyulmazdı!

Kişiliğiniz, yaptıklarımız için minnettarlık duymanıza engel olabilir. Ancak, saygı duymak kültürdür, olgunluktur. Saygı duymayan, saygı bekleyemez. O göreve seçilmek için gösterdiğiniz gayreti, sorunlarımız için göstermediniz.

'Yasal haklarım saklı kalmak kaydı ile' şimdi sizi bu yazdıklarınızı ispata  veya özür dilemeye davet ediyorum. Belirttiğiniz konularda  yolsuzluğa göz yummak, yolsuzluk kadar suçtur. Ayrıca ispat edemezseniz benim ve Assubayların gözünde saygınızı tamamen yitirip müfteri durumuna düşeceksiniz.

Assubay onur mücadelesini amaç edinmiş meslektaşlarıma minnet ve saygılarımı sunuyorum.




LUTFEN PAYLASIN
Digg!Google!Facebook!Del.icio.us!Live!Technorati!Yahoo!

19-06-2010 11:57 Ersen GÜRPINAR
19-06-2010 11:57. ..
Okunma Sayısı 1122    
Okuyucu yorumları (20)
Ortalama Üye Değerlendirmesi
   (0 Oylama)

Yazan AKALP
05-08-2010 18:20,
 
YAPILACAK ÜÇ ŞEY
Sözün bittiği yerdeyiz ,Temad başkanından tık yok sukut ikrardır bu durumda sayın başkanın yapacağı üç şey var? 
1. Mesnetsiz suçlamalarını kanıtlamak Sn.Gürpınar'ı dava etmek 
2. Özür dileme erdem'ini göstermek  
3. Onurlu bir davranış göstererek istifa etmek
 
 

Yazan Mithat Türetken
17-07-2010 13:01,
 
Siyasetçilerin taktiği
TEMAD seçimleri yaklaştığından, mevcut yönetime karşı ret oyu kullanacak arkadaşlarımız, kasıtlı olarak dernekten ihraç edilmektedirler. Siyasilerin uyguladığı taktiğinin aynısı. 
Sn. Küçük' ün yürüyüşü için toplanan paranın hesabını kimse soramaz. Bu konu gönüllülüğe dayanan bir yardımlaşma ve dayanışma örneğidir. Aynı zamanda beraber olunmanın en güzel örneğidir.  
Yardım etmeyenlerle destek olmayanların, bu konuda tek kelime dahi söz söyleme hakkı yoktur.  
Becerisi olmayanlar, gölge etmesinler yeter.
 
 

Yazan Mustafa Levent
16-07-2010 19:13,
 
Gölge etmeyin yeter
""Türk Silahlı Kuvvetleri'nin emekçi kesimi olan Astsubaylar, yıllardır her konumda uğradığı eşitsizlik ve adaletsizlikler karşısında artan bir tepki vermeye başladı. Astsubaylar için yıllardır mücadele veren Emekli Astsubay Ersen Gürpınar...................... :" (http://www.haberturk.com/ Yazarlar/221789-uniforma-bile- tek-tip-degildir ) 
 
Yukarıdaki yazı bana değil Assubayları herkesden fazla savunan Sn.Umur TALU'ya ait, gerçek Assubay sevdalıları da TEMAD yönetimi de gayet iyi biliyor ama onlar yapamadıklarını yapanları takdir etme olgunluğunu gösteremedikleri için mesnetsiz karalamalarla bu kişileri yıpratıp polemiklerle başarısızlıklarını gizleyip her şeyin eskisi gibi olmasını arzu ediyor.  
GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMIYOR, LOKAL AÇMAKLA MÜCADELE OLMUYOR, EVET SAYIN BAŞKAN SN.GÜRPINAR'IN YAZISI VE TEPKİ YORUMLARI ÜZERİNE ONURLU İNSANLARIN YAPMASI GEREKEN NEYSE ONU YAPINIZ, BUGÜN O MAKAMIN GÜCÜ İLE KORUNABİLİRSİNİZ AMA TARİH SİZİ MUTLAKA YARGILAYACAKTIR.
 
 

Yazan memet
15-07-2010 12:41,
 
MAHMUT ERDEM ARTIK ÇEK GİT
SAYIN ERSEN BEY, CAMİAMIZ SİZİN NE KADAR MESLEGİNE VE DE MESLEKTAŞLARINA YARARLI BİR İNSAN OLDUGUNUZU ÇOK İYİ BİLİYOR.SEVGİLİ MAHMUT ERDEM BAŞKANIMIZIN DA NE KADAR ENTRİKACI OLDUGUNU BİLİYOR .BU NEDENLE MAHMUT ERDEM BAŞKANIMIZ KENDİNE MALZEME ARIYOR VE YAPILACAK GENEL KURULDA DA TEKRAR GENEL BAŞKAN OLMA MÜCADELESİ VERİYOR.ANTALYA'YA TEMAD GENEL KURULUNA AGZI LAF YAPAR DİYE ADAPAZARI TEMAD BAŞKANINI GÖTÜRÜP KENDİSİNİN NE KADAR BAŞARILI OLDUGUNU ANLATTIRIYOR.ORADAKİ MESLEKTAŞLARIMIZ TEPKİ GÖSTERİYOR .BÖYLE BİR MANTIK VAR MI? YARIN GENEL KURULDA SORULACAK DAHA ÇOK ŞEYLER OLACAK. MAHMUT BAŞKAN NE KADAR TEMAD'I YÜCELTMEK İSTEYEN ARKADAŞIMIZ VARSA BİR BİR İHRAÇ ETMENİN BİR YARARI OLMAYACAKTIR. 
DEGERLİ MESLEKTAŞLARIM, MAHMUT ERDEMİN DAHA ÇOK BALONLARI ORTAYA ÇIKACAK ACELEMİZ YOK, İNŞALLAH KENDİLİGİNDEN ÇEKER GİDER DE TEMAD'IMIZ YENİ YERLERİNİ TOPLUM İÇİNDE ALIR.SAYGILARIMLA.
 
 

Yazan EMEKLİASSUBAYLAR
15-07-2010 00:57,
 
KONU İLE İLGİLİ TEPKİLER
Saygıdeğer Meslektaşlarımız,  
TEMAD Gn.Başkanının Sn.Ersen GÜRPINAR'I sözde yıpratmak adına dedikoduya dayanan mesnetsiz yazısının TEMAD sitesinde yayınlanmasından sonra Sn.Gürpınar'ın yukarıdaki cevabi yazısından önce arkadaşlarımızın mesaj panosuna yazdıkları tepkiler konu ile bütünlük sağlaması için aşağıya alınmıştır. TEMAD başkanının ispat hakkını kullanamaması ve kendisine sanal da olsa bir tek kişinin destek vermemesi düşündürücüdür. Bizi temsille görevli olanlar polemiklerle başarısızlıklarını gizlemeye kalkmak yerine özverili arkadaşlarımızın desteğini kullanma becerisini göstermelerini dilerdik. Her şeye rağmen haklarımızı almamızı kimse engelleyemeyecektir. Bu kararlılıkla hepinize sevgi ve saygılar sunuyorum. 
YÖNETİCİ  
SİTEMİZ MESAJ PANOSUNDA YAYINLANAN KONU İLE İLGİLİ YORUMLAR  
 
Adilhan ŞANLI 19 Haziran 2010 06.34 
EYLEM EYLEM EYLEM 
 
Ankara'da oturup "Malum sitede"sanal zevzeklere bel bağlayıp dedi-kodu yapan türkçe özürlü yöneticilere duyurulur.Uzman arkadaşlar bir iki küçük eylemle TBMM'den istedikleri yasalardan bir kısmını çıkarttırmayı başardılar.Sizler de, mevcut iktidarın dümen suyunda onlara hoş görünmek için(Bildiğiniz daha ağır kelimeyi yazamıyorum) bu sınıfın önünü tıkayın,pasifleştirin.Başbakan lığa gönderilecek dilekçeleri verdiğim her meslektaşım inanın "Bu işleri Org sitesi ve Ersen Gürpınar takip ediyorsa TEMAD ne iş yapıyor"sorusunu soruyor.Yanıtım:İktidarı hoş tutarak bir yerlere gelmeye çalışıyorlar.Bir yandan da Genel Merkezi yeni sahiplerine hazırlıyorlar diyorum bir arkadaşımızın dediği gibi.Saygılarımla. 
 
 
Osman Ada 18 Haziran 2010 00:22  
TEMAD Başkanı Sn.Mustafa Erol  
Siz böyle bir mektubu kaleme alma cesaretini gösterebilir miydiniz?  
Siz ve kişisel ikbal peşinde koşan bazıları hiç bir çalışmaya destek vermediniz. İşte size önerim, Gn.Kur.ve MSB önüne önyargılarından dolayı siyah çelenk koyabiliyor musunuz? Bunu yapın teşekkür ne kelime Ankara'ya gelip elinizi öpmezsem namertim. 
 
Mustafa Coşkun 17 Haziran 2010 18:27  
Sn.TEMAD Başkanı  
İşte mesnetsiz karalamalarda bulunduğunuz bu sitenin ve Sn.Ersen beyin farkı, siz tüm imkanlarınızla bu güne kadar somut hiçbir başarınız olmadan oturuyorsunuz bu arkadaşlarımız çabalıyorlar. Kendine güveni olan bir lider olsaydınız bu arkadaşlarımızı takdir ederdiniz. 
 
Sayın Ersen bey ve arkadaşlarına ayrıca bu sitede yayınlanan Genelkurmay Başkanı'na yazılan mektubu yayınlayan yürekli gazeteci Sayın Umur Talu bey'e en içten duygularla teşekkürler. 
 
Hüseyin SAVCI 17 Haziran 2010 14:39  
Arkadaşlar, 
 
Genelkurmay Başkanlığı'na gönderdiğimiz açık mektup, HABERTÜRK gazetesinde, alıntı olarak da VATAN Gazetesinde yayınlandı. 
 
Bu mektubun oralara ulaşmasını sağlayan Ersen Ağabey'in çabaları her türlü takdirin üzerindedir. Mektup yerini bulmuş, adresine ve amacına ulaşmıştır.  
 
Ersen Ağabey'e kendi kaleminden ve resmi web sitesinde çamur atan Sayın Başkan'ı toplum vicdanına havale ediyoruz. 
 
Hüseyin SAVCI 
 
http://haber.gazetevatan.com/ astsubaylar-bas buga-kirgin/311715/1/Gundem 
 
Orhan ORHUN 16 Haziran 2010 15:40  
TEMAD BAŞKAN VE YÖNETİMİNE DUYURULUR : 
 
TEMAD'ın bakım, onarım ve temizliğini yaptırın.... 
Dosya ve valizlerinizi hazırlayın..... 
Oturduğunuz koltukları da şimdiden boşaltın..... 
 
Neden mi diye sormayın ? 
 
Makamlar ehline teslim edilmeli.  
 
Sayın GÜRPINAR ve arkadaşları geliyor. 
 
 
Mehmet Emin Atılgan 15 Haziran 2010 14:03  
 
Mevlana'dan iki özdeyiş! 
 
-Vazifesini tam yerine getirmemiş olanın vicdan yarasına ne mazeretin devası, ne ilacın şifası deva getirmiş ! 
 
-Ahlaksızların bağırışıyla, yürekli yiğitlerin naraları, tilkiyle arslanın sesi gibi meydandadır.  
 
Assubay onur mücadelesinin yiğit ve yürekli önderlerinden Sn.Ersen Gürpınar'a ve bu mücadeleye emek veren meslektaşlarıma selam olsun! 
 
aslan81(m. ayan) 15 Haziran 2010 13:08  
Yardım konusu ile ilgili harekete geçilmeden önce zaten bu tür karalamaların yapılabileceği düşünülüyordu ve yardım yapacak olanlara bu konuda gerekli bilgi verildi ,sırf provoke etmek amaçlı yardımda bulunup sonradan da çamur at izi kalsın taktiği ile hala, bazı saydığımız ve sevdiğimiz kişiler karalamaya çalışılıyor,biliyorlar ki bu kişiler gerçekten bilgili ve donanımlı,bazı çarkları da durdurabilecek bilgi ve birikime ve desteğe de sahipler, şimdiden onların umutlarını kırmaya engel olmaya çalışıyorlar, ama benim ve bir çoklarımızın bildiğini bilmiyorlar ... Bu kervan yürür, onlar bu yola baş koydular! Tabii ki bu türde maksatlı kişilerin yardım yapmasının önüne geçilemedi,o zaman da söyledik şimdi de tüm kalbimle söylüyorum, bu konuda oluşturulan gönüllü ekiple ilgili aklımda/aklımızda en ufak bir şüphe olmadığı gibi maksatlı olan kişilerin haricinde olacağını da zannetmiyorum. 
Sevgili Ersen ağabeyimi saygıyla selamlıyor başarılarının devamını diliyorum ,bu yola baş koyan herkese saygılar. 
 
Hayati ERGÜRBÜZ 15 Haziran 2010 11:32  
Sn.Ersen Gürpınar,Sn.Tuncer Küçük'ün yürüyüşünün hemen akabinde katkı sunanları yapılan harcamalar konusunda bilgilendirmiştir,bu konunun temcit pilavı gibi ısıtılıp panolara taşınmasını şaşkınlıkla karşılıyorum... 
 
Yılmaz Yıldırım 14 Haziran 2010 23:52 
Sn.TEMAD başkanı, bu tür belgesiz laf olsun belki yıpratırız düşüncesi ile yazılan yazıların kime faydası var söyleyebilir misiniz? 
Varsa elinizde belge gereğini yapın, Asb.ların temsilcisi dernek başkanına bu tavır yakışmıyor. Sn.Ersen Gürpınar'a saygı ve güvenimi bir kez daha ifade ediyorum. 
 
Nuri Kara 14 Haziran 2010 22:31  
 
Lider bazı durumlarda kendiliğinden ortaya çıkar.Assubay camiası olarak bizim de liderimiz Sn.ERSEN GÜRPINAR abimiz. Sn.TEMAD Başkanı kardeşim, o koltukta biz ERSEN abiyi görmek istiyoruz. Lütfen emaneti ehline teslim ediniz. 
 
Ramazan TEKELİ 14 Haziran 2010 20:22  
Sn. TEMAD Genel Başkanım, 
 
TEMAD Mesaj Panosundaki yazınızda baştan sona Sn. Ersen Gürpınar'ı hedef almanız, 19 Mayıs 2010 tarihinde sanal Mahmut Erdem'e yaptığı ağır göndermelerin rövanşı olduğunu söylemezsek yalan söylemiş oluruz diye değerlendiriyorum. Kimse kimseyi kandırmasın. Sizin ulu orta hiçbir tüzel kişiliği olmayan üyelere cevap vermeniz, size artı bir şey kazandırmadığı gibi, sizi sıkıntıya soktuğu gibi, üyelerimizi de rahatsız ettiği bir gerçektir. Sizin, önünüze gelene cevap vereceğiniz diye bir kural da yoktur. Aidat ödeyen her üye sizden yapılan işler ve harcamalarınız konusunda hesap sorabilir. Bu üyelerin tabii hakkıdır. Ancak panolardan siz başkalarına hesap sorar hale geldiniz. Derneklerde ve sivil toplum kuruluşlarında bazı kurallar mı değişti onu da anlamış değilim. Çok zor durumda kaldığınızda genel sekreter tarafından bir açıklama yaptırabilirsiniz. Siz ancak Genel Başkan seviyesinde olanlara cevap vermeniz daha şık olur kanısındayım. Bu kurallara uymadığınız için ne yazık ki haddimizi aşarak buralardan belirtmek durumunda kalabiliyoruz.  
 
Bu zümre için bir şeyler yapma gayreti ile yüzlerce kilometreyi ayakları su toplamsına rağmen kat eden, Sn.Tuncer Küçük arkadaşımızın değerli eşlerini ve çocuklarını da TEMAD Mesaj Panosuna taşıdınız ya, sizleri kutlarım. Tarihe geçecek genel başkan olduğunuzu buradan ilan ediyorum. Sn.Tuncer arkadaşımızın yürüyüşü nedeniyle masrafalara katkıda bulunan birisi olarak, bizler rahatsız olmuyoruz da Sn. Erten ve siz niye rahatsız oluyorsunuz anlamış değilim! Benim verdiğim paranın hesabını ancak ben sorarım. Sorumsuzca harcadığınız TEMAD'ın parasının hesabını veriniz! Aylık harcamalarınızı açıklayınız? Bunu duyuru panolarına asmak durumundasınız? Bu güne kadar, TEMAD'ın para harcama konuları arkadaşlarımızca hiçbir zaman mesaj panolarında gündeme getirilmemiştir. Lütfen beni bağışlayın. Siz görevinizi yaptınız da, geriye kendi isteği ile yardım eden arkadaşların cebimdeki paranın harcamalarını mı denetlemek kaldı? Doğrusu bir türlü anlamış değilim. Yürüyüşe para verenlerin hakkını mı arıyorsunuz? Yoksa Sn. Ersen Gürpınar'ı toplumun gözünde düşürmeye mi çalışıyorsunuz. Bence çok yanılıyorsunuz. Sizler böyle yazdıkça meslektaşlarımızın ezici bir çoğunluğun artarak, Sn. Ersen Gürpınar'a sahip çıkmaya devam ettiklerini görebiliyoruz. Şöyle etrafınıza bir bakarsanız, Mahmut Erdemden başka sizleri savunanın kalmadığını anlarsınız. Bence o da sizleri savunmaz, ancak fiil ehliyeti olmadığına borçlusunuz. Bilindiği gibi sanalların fiil ehliyetleri yoktur. 
 
TEMAD Genel Başkanımızın 12 Haziran 2010 tarihli yazısında, Sn.Erten'in yazısından da alıntı yaparak, baştan sona Sn. Ersen Gürpınar'ı eleştirmenizin toplum nazarında, sizlerden daha fazla kabul gördüğü, sözü ve yaptıkları ile güvenilir biri olduğunun ispatından başka bir şey değildir. 
 
Saygın bir arkadaşımızın değerli eşi ve çocukları üzerinden çirkin bir karalama tezgâhını yapanların, kendi eşleri ve çocukları için de bir gün mesaj panolarına düşeceklerini iyi hesaplamalılardır.  
 
Sorumlu ve öne çıkmış kişilerin her konuda ağzından çıkan sözlere dikkat etmek durumundalardır. Yoksa aynı sözlerle bir gün kendileri karşı karşıya kalabilecekleri kaçınılmazdır. 
 
Orhan ORHUN 14 Haziran 2010 18:24  
GÜNCEL SÖZLER : 
- Basit insanlar dedikodu yapar. 
- Aciz insanlar iftira atar. 
 
Ragıp Tenim 14 Haziran 2010 17:31  
Değerli arkadaşlarım, 
Yürüyüş sonrası Ankara'ya Tuncer Bey'i karşılamaya gelenlerdenim. Ersen Bey'in organizasyona katkıda bulunan arkadaşlara hem Ankara'da,hem de özel mail ile kuruşuna kadar hesap ve bilgi verdiğine şahitim. 
Bu tür basit dedikodular zümremizin kalitesine yakışmaz. Boş laf üretip,boşa kürek çekenlere ve katkıda bulunmayanlara laf düşmez! Toplumu bölüp,germesinler,kendi hesaplarını versinler.Gölge etmesinler yeter... Asb.onur mücadelesine ailesi ile birlikte fedakarca gönül veren Sn.GÜRPINAR'ın güvenimizi sarsamayacaklarını anlamaları ümidiyle,saygılar. 
 
Besim Özel 14 Haziran 2010 17:06  
BU GÜN KENDİMİ TANIDIM 
Halen 74 yaşını aşmış biriyim.Bu güne kadar olan kendime güvenimi kaybetmenin hayal kırıklığını yaşıyorum.Bir şeyler bildiğini sanan ben ! meğer hiçbir şey bilmeyen,okuduğunu anlamayan,zavallı biri imişim de haberim yokmuş. 
Bu sonucu görmeme vesile olduğu için önce Sayın Mustafa Erol'a teşekkür ediyorum . Açıklamalarından, defalarca okuduğum halde hiçbir şey anlamadım.İyice emin oldum ki;noksanlık bende.Koskoca Genel Başkan'da olacak değil ya! 
Tamamen şahsi konumumla ilgili bu noksanlığımı sizlerle de paylaşmak istedim.Vaktinizi aldım,özür dilerim.Selamlar,sevgiler. 
 
A.Altındağ 14 Haziran 2010 13:47  
 
Biz ne zaman güzel birşey yapmaya kalkarsak ya birilerinin nasırına basıyoruz hemen çamur at izi kalsın uygulamaları sistematik bir şekilde başlıyor örneklerini görmekteyiz. Sn.S.İçer düne kadar yazdıklarını unutup Sn.Ersen Gürpınar'la ilgili gerçek dışı eleştiriler yazıyor, yanıtımızı o site neden yayınlamıyor. TEMAD yönetimine muhaliflermiş, ama TEMAD yönetimini eleştiren, mücadelemize destek veren bir tek kelime yazmıyorlar, bunu dile getirmemiz işlerine gelmiyor, hemen "sen kimsin, kimliğini açıkla" diyorlar, nerede ise sabıka kaydı isteyecekler, göreceksiniz yarın bu kişiler TEMAD yönetimi ile ortak liste oluşturacaklar! 
 
Arkasından birileri devreye giriyor bunları kimse önemsemiyor, lakin  
TEMAD başkanının görevi birleştirici olmalı, yazdıklarını esefle okuduk, o önce kendisi topluma hesap versin, gayeleri yazılan eleştirileri unutturmaktır.  
Hepimizin saygı duyduğu Sn.Gürpınar'a iftira atmakla bunu başaracaklarını sananlar aldanıyorlar...  
TEMAD yönetimi önce bir çok değerli arkadaşımızın eleştirdiği konulara yanıt versinler, görevlerini unutmasınlar, ya bu deveyi gütsünler ya bu diyardan gitsinler, onların yapamadığını bu sitenin üyeleri bu güne kadar yaptıkları gibi bundan sonra da yapacaktır. İyi günler diliyorum. 
 
SİTE YÖNETİMİ 14 Haziran 2010 13:05  
 
SAYGIDEĞER MESLEKTAŞLARIMIZ, 
 
TEMAD'ın resmi web sitesinde önce Sayın Cengiz ERTEN ve sonra Sayın TEMAD Genel Başkanı'nın yazılarını okudunuz.  
 
Sayın TEMAD Genel Başkanı'nı da, Sayın Cengiz ERTEN'i de ,diğer kişisel ikbal peşinde koşanları da ve Sayın Ersen GÜRPINAR'ı da bu toplum gayet iyi tanıyor. 
 
Şerefli insanlar dedikodularla, mesnetsiz suçlamalarla başkalarının onur ve haysiyetine dil uzatmazlar, uzatamazlar. 
 
Bazıları ile mücadele etmek için "ÇUKUR" seviyesine inmek gerekir ki, onu biz yapamayız, yapmayız !.. 
 
Toplum vicdanının yargısına razıyız. Herkesi hak ettiği yere koyacaktır. 
 
Kamuoyuna saygı ile duyurulur. 
 
Ahmet USLUER 14 Haziran 2010 12:52  
Sn.Ersen GÜRPINAR bu mücadelede bayraktarlık yapan bir büyüğümüzdür yaptıklarını başardıklarını yazmaya gerek bile duymuyorum toplum takdir ediyor. 
Haksızlıklarımızı protesto için 300 km. yürüyen arkadaşımız Sn.Tuncer Küçük'ün yürüyüşüne destek verme yürekliliğini kararlılığını gösteremeyenler karalamaları ile bu çok güzel organizasyona gölge düşürmeye uğraşmasınlar. 
Ben bu yürüyüş için karınca kararınca Sn. S.İçer aracılığı ile maddi katkıda bulundum, biz müsterihiz, gerekli olmadığı halde bize kuruşu kuruşuna harcamalar belgeleri ile bilgi verildi. Kimse bizim avukatlığımıza soyunmasın, bu toplum herkesi gayet iyi tanıyor.Saygılar sunuyorum. 
 
ali nas 14 Haziran 2010 01:26  
Yazıklar olsun.Ne koltukmuş be.Yani kırım kongo kenesi bile sökülüyor ama bazılarının kopması imkansız.Güneş balçıkla sıvanmaz başkan.Hele bu güneş,Sayın Gürpınar büyüğümse hiç boşa uğraşmayın.Bizi icraatlarınızla ikna edin.İnsanlara çamur atarak değil. 
Tatildeyim,daha fazla yazıpta ağzımın tadını bozmayayım. 
Saygılarımla. 
Takipteyim. 
 
Mithat TÜRETKEN 13 Haziran 2010 23:47  
Sayın TEMAD Gn.Başkanı sizi anlamakta güçlük çekiyorum ne yapmaya çalışıyorsunuz önce bunu izah edin ben Sn.Ersen GÜRPINAR'I görevde iken tanırım iftihar edeceğimiz bir arkadaşımız bu zümreye gönüllü olarak yaptığı hizmetler ortada iken Sn.Cengiz Erten'in hangi sorusuna yanıt vermemiş olabilirki? O'nun veremeyeceği cevabın olacağını düşünemem, kaldı ki SAYIN GÜRPINAR'ın makamı yok,sekreteri yok,tüzel kişiliği yok, MSB ödeneği, üye aidatı, makam arabası yok herşeyi özveri ile yapıyor, onun bu topluma hesap verme mecburiyeti yok, ama sizin var; siz, size saygı çerçevesinde sorulan eleştirilere yanıt verin, bunu topluma borçlusunuz ama yanıt yerine gündem değiştirmek adına yakışıksız imalar suçlamalarda bulunuyorsunuz... 
 
Siz ve arkadaşlarınız Sn.Tuncer KÜÇÜK'ÜN yürüyüşüne maddi manevi destek olmadınız tek kuruş katkınız yok, katkıda bulunan bizlerin gönlü rahatken harcamalar belgeleri ile bizlere bildirilmişken siz hesap sorma hakkını kendinizde nasıl buluyorsunuz ?  
Siz önce bize hesap verin, bu görevinizde 7 YILDIR BAŞKANSINIZ NE YAPTINIZ, BU ZÜMREYE NE KAZANDIRDINIZ? Sn.Gürpınar ve arkadaşlarının gösterdikleri gayret özveri ortadadır, eleştiri değil minnettarlığınızı belirtin o zaman başarır ve yücelirsiniz.Üzüntülerimi bildiriyorum. 
 
NECDET TÖRE 13 Haziran 2010 23:09  
TEMAD Genel Başkanının 12 Haziran 2010 tarihinde Mesaj panosuna yazdığı yazıda " ESKİŞEHİR'DEKİ SAYIN GÜRPINAR'LA KONUŞMASINI BEN DE YAN TARAFTAN DİNLEMİŞTİM " cümlesi için Sn.Ersen Gürpınar ile Sn.Cengiz Erten'in konuşmasında aynı masada idim. 
Fakat aynı salonda dahi olmayan Genel başkanımızın konuşulanları herhalde Sn.Cengiz Erten'den duyduğunu tahmin ediyorum. 
Ayrıca toplantıdaki ILIMLI konuşmalar yapan Sn.Ersen Gürpınar'a Sn.Cengiz Erten ve Genel Başkan tarafından şimdi saldırıda bulunmalarına bir anlam veremiyorum. 
Olaylara şahit olduğum için doğruları yazmak istedim. 
Saygılarımla. 
 
MEHMET ALİ KILINÇ 13 Haziran 2010 21:19  
İMECE  
 
Haşa huzurdan, amacım kimseye ders vermek, en gencinin bile saçlarının en az üçte ikisi beyazlaşmış kişileri bu yaştan sonra adam etmeye çalışmak gibi bir amacım olamaz. Ancak bunları da söylemezsem, paylaşmazsam çatlarım. 
Türk insanına "imece" kelimesinin ne anlama geldiğini sormak, izah etmeye kalkmak abes olur. Çoğu meslektaşımın "imece" kelimesinin anlamı üzerine sayfalar dolusu yazı yazabileceği inanıyorum. 
 
Şahsen Selçuk İçer meslektaşımla karşı karşıya gelmiş olsam, bu ülkede yardım derneği görüntüsü adı altında, yapılan her bağışın tamamı gelir vergisinden düşülen, adı soygun olaylarına karışmış, ülkenin kimyasını değiştirmek için manivela olarak kullanılan, şeriatçı, siyasi amaçlı derneklerden bir gün bile söz etmemişken, mahkemelik olan mesajınızda niçin Atatürkçü Düşünce Derneği gibi bir derneğinin adını geçirdiniz? Amacınız sadece muhatabınızı eleştirirken gereksiz yerlere yardım yapıldığını vurgulamak mıydı yoksa bu derneği ülke için zararlı, öcü gibi gösterme amacınız da var mıydı diye eleştirir hesap sorardım. Burası ayrı konu, bu hakkımı her zaman saklı tutuyorum. 
TEMAD Genel Merkezi Mesaj Panosu'na, OYAK'ın katılımcılarına yaptığı haksızlıkları dile getirirken, bence üslubunun sertliği nedeniyle mahkemelik olmuştur. Sayın Selçuk İçer ertelenen ilk duruşması sonrası yazdığı mesajında mahkeme anında yanında TEMAD'dan kimsenin olmadığını yazmaktadır. Yani bir anlamda TEMAD yetkilileri, bu mesaja Sayın Selçuk İçer TEMAD Genel Merkezinin işine gelmediği için birçok mesajı yayınlamadığı, üyeler kendi aralarında iletişime geçer, kendilerine zararlı olur diye mesaj sahiplerinin mail adreslerini gizlediği mesaj panosunda yayınlanmış değil de, bu mesaj hamamda türkü söylerken söylenmiş sözler muamelesi çekip, eğer bir suç işlenmişse sahip çıkmak yerine sırtını dönmeyi tercih etmiştir.  
 
İki gün önce, ömürleri boyunca "imece" denilen dayanışmayı akılları hiç almamış olan kimilerinin "bir bölen", kimilerinin, "kişisel reklamını yapıyor" bazılarının ise "kırıkçı çıkıkçı" dediği sitemizde toplumuna önderlik edip yol göstermeye çalışan, ak saçlı, mücadele gücü olarak daha yirmilerini yaşayan birkaç ağabeyimizden biriyle yüz yüze konuştum. Kendisinden izin almadığım için ismini veremiyorum, zaten buna hiç de gerek yok. Bana aynen şunu söyledi; Selçuk İçer meslektaşımızla telefon konuştum, kendisine "hiç endişe etme, mahkemeyi kaybetsen bile maddi manevi olarak yanınızdayız, hallederiz" dediğini söyledi. 
Sayın TEMAD Başkanım ben şimdi öncelikle bunları söyleyen, hiç görevi olmadığı halde, sırf adının başında Emekli Astsubay unvanı var diye Sayın Selçuk İçer'e sahip çıkan ak saçlı ağabeye mi saygı duyayım, yoksa Eskişehir toplantısında kulak misafiri olduğunuz dedikoduları, imaları Sayın Ersen Gürpınar'ı suçlamak için resmi internet siteniz mesaj panosuna bir icraat yapıyormuş gibi taşıyan, sizin kontrolünüzdeki mesaj panosuna yazdığı mesaj nedeniyle mahkemelik olan kişiye sahip çıkmayan size mi saygı duyayım? 
Sizin, Tuncer Küçük Amasya'dan yola çıktıktan sonra ne yapacağınızı şaşırmış vaziyette, ne olur ne olmaz diyerek, sık sık icraat olarak yaptığınız gibi, TEMAD üyeliğini düşürdüğünüzü yürümekte olan adama apar topar tebliğ ettiğinizi unutmadık. Dedikodulara, imalara karalamanıza hiç gerek yok; toplumuna katkıda bulunmak üzere yola çıkan meslektaşımızın konaklama, yeme içme, bu işe koşturanların benzin paralarına imece usulü katkı olsun diye, çam sakızı çoban armağanı katkıda bulunanlardanım. Kafamda hiçbir soru işareti, acaba yok endişesi yok. Harcayanlara, koşturanlara helali hoş olsun. Eğer zor durumda kalırsa ve böyle bir girişim olursa, sırf isminin önünde Emekli Astsubay unvanı var diye Selçuk İçer için katkı yapanların başında şahsen yine ben olurum. Yani bu konuda bize aktardığınız imalar ve dedikodular zerre kadar beni etkilemiş değil... 
 
Ersen Gürpınar adlı meslektaşımızın bu toplumun sıkıntılarını kamuoyuna mal etme konusunda yaptığı katkıların diğerlerini görmezden gelsek bile, oturduğu yerden son bir yıl içerisinde ulusal üç gazetenin çok okunan üç köşe yazarlarının köşesine en az on defa misafir oldu. Peki siz ne yaptınız? Ersen Gürpınar'ın bu kişisel girişimlerinden sonra bu yazarlara bir teşekkürü bile çok gördünüz. Ne hikmetse sadece Sayın DP Genel Başkanı'nı ziyaret ettiniz. Size düşen bu görev girişimden sonra diğer parti başkanlarını da ziyaret edip, desteklerini istedikten sonra tıpkı uzman çavuşların dernek başkanları gibi, toplumunuz için sorumluluk duyup, Ankara'da çadır kurulmasına liderlik etmekti. Ankara'da çadır kurulmasına da mı Ersen Gürpınar'ın önayak olması gerekiyor?  
Vallahi peşin olarak şimdiden söylüyorum. Başkanlık yaptığınız dönemde, toplumuma katkıda bulundum hissine kapılıp, siyasi yönden beklenti içine falan girmeyiniz; Ankara Sıhhiye'de çadırı kurup, çatır çatır zümresinin haklarını savunan, ismini şu an hatırlayamadığım uzman çavuşların dernek başkanı aday olsa oyumu ona veririm, ama sizin aday olacağınız partiye sırf siz aday oldunuz diye oy vermem ona göre. Lütfen bu konuda bana güvenmeyiniz& 
Levent KESMEN 13 Haziran 2010 21:05  
Olmadı Sayın Başkan.100.000 üyesi olan devasa bir derneğin başkanıyım diyorsunuz.Çanakkale başkanlık seçimlerinde muvazzaf ve ailelerle beraber 1.5 milyonluk bir güç olduğumuzdan söz ediyorsunuz. Arkadaşlarımızı,yakınımızdaki emekli meslektaşlarımızı Temad'a üye yapmak ve bu çatı altında toplamak her üyenin görevidir diyorsunuz.Bir Çanakkale Temad üyesi olarak yeterki derneğim yücelsin diye her meslektaşıma eşit mesafede dernek üyeliğini telkin ediyorum.Bunun için sizleri örnek gösteriyorum;ya siz bir gece oturup içinizdeki sinirinizi isimler vererek birçok kişinin takip ettiği Temad panosuna anlamakta zorluk çekilen bir ifadeyle taşıyorsunuz.Peki biz üyelerinize verdiğiniz üye toplama görevinde biz her meslektaşımıza sevelim sevmiyelim eşit mesafede yaklaşırken,bizim her arkadaşımıza tavsiye ettiğimiz sitemize girip sizin yazınızı okuyup arkadaşlar ''Bu ne demek oluyor''diye sorarlarsa biz ne cevap vereceğiz.Bir Temad üyesi olarak ben çok şaşkınımda. Saygılarımla. 
 
Orhan ORHUN 13 Haziran 2010 16:43  
SUSUN, 
UTANIN, 
VE İSTİFA EDİN..... 
 
 
- TEMAD bşk'nın 12 Haz 2010 tarihli yazısını gülerek okudum.  
- TEMAD bşk'ı yazısını 21.11'de yazmış. Başkan çok dertli yine stres yüklenmiş. Yapılan haklı eleştirilerimiz nedeniyle; başkan stres yüklenir tansiyonu yükselir veya GATA'ya kaldırılırsa şaşmamak gerek. 
- Assubayların toplumsal lideri Sayın Ersen GÜRPINAR'a gösterilen ilgi ve basında Sayın GÜRPINAR sayesinde Assubayların yer alması başkanı yine çileden çıkarmış. 
- TEMAD başkanının elinde olsa Sayın GÜRPINAR'ı bir adaya hapsedecek ama elinden bir şey gelmiyor. 
- TEMAD bşk'ı kahroluyor, neden derseniz: Sayın GÜRPINAR ve arkadaşları başarıdan başarıya koşuyor. 
Assubayların basında yer alması,yaptığımız haklı eleştiriler karşısında tüzel kişiliği olan bir kurum yerle bir oluyor. Netice itibariyle kapalı kapılar ardında neler konuşuluyor hiç kimse bilmiyor. TEMAD bşk'ı Askeri elit bürokrasi tarafından tazyike mi uğruyor onu kendisi biliyor. 
- TEMAD bşk'ına sayın kelimesini kullanmıyoru. Bilinçli hiç bir meslektaşımın kullanmasını da tavsiye etmem. Sayın kelimesi 30-40 yıl önce sadece Cumhurbaşkanı'na hitaben kullanılırdı. Günümüzde bu kelime de erozyona uğradı, malesef hak etmeyenlere de bu kelime kullanılıyor. Sayın kelimesi payedir, hak etmeyenlere sarf edilmesi haramdır. 
- TEMAD başkanı Türkçe'yi yerinde kullanamamış, her zamanki gibi yazım hataları, düşük cümleler kullanmış yine. 
- Başkan yazılarını gece 21:11'de yazdığı zaman daha çok hatalar yapıyor. Bu hatalar da başkan vasfı taşıyan bir ZAT-I MUHTEREM'e yakışmıyor.  
- TEMAD bşk'ı gece 21:11'de klavye başına geçmeden bir de deyimler sözlüğü ve atasözü kitapçığı almış, DÖKTÜRMÜŞ yine başkan. 
BAŞKANDAN İNCİLER VE İNCİLERE CEVAPLAR : 
- TEMAD bşk'ı "AKLIN KUVVETTEN ÖNDE OLDUĞUNU" söylüyor. (Ama 7 yılı aşkın süredir rasyonallikten ilham aldığını görmedik) 
- TEMAD bşk'ı "BENİM GÖNLÜM SELÇUK BEY'LE BERABER" diyor. (Selçuk İÇER'in yazısını kontrol etmeden yayına veriyor) 
- TEMAD bşk'ı "İNSANOĞLU BİLMEYENİN YANINDA ÇOK BİLEN GİBİ GÖRÜNMEYİ SEVİYOR. BİLENLERLE DE KARŞILAŞTIĞI ZAMAN KAÇACAK YER ARIYOR" (TEMAD bşk'ının kaçacak yer bulacağını zannetmiyor, bu toplum içinde nasıl yaşar bilmiyorum) 
- TEMAD bşk'ı "BAŞARININ KAZANDIRDIĞI DÜŞMAN,DİĞER OLAYLARIN KAZANDIRDIĞI DÜŞMANDAN HEM ÇOK FAZLA, HEM DE ÇOK TEHLİKELİ OLUYORMUŞ". (7 Yıldır ne başarı kazandınız, TEMAD yönetimi başarısız olduğu için düşman kazandı. Sayın  
GÜRPINAR ise başarılı olduğu için gönüllere taht kurdu) 
- TEMAD bşk'ı "BİZİM TOPLUMUMUZ DEĞER YARGISINDAN YOKSUN DEĞİLDİR" diyor. (bşk doğru söylüyor aslında; TEMAD bşk'ı hakkındaki değer yargımız olumsuz ve istifa etmesi yönünde. Yeter artık fazla konuşmayın ve İSTİFA EDİN. 
- TEMAD bşk'ı "ÇORAK TARLALAR, VERİMSİZ YEŞİLLİKLER BELLİ OLSUN" diyor. (Bşk yine çok doğru konuşmuş, aslında kendilerini tarif etmiş. Bşk yedi yılı aşkın süredir Assubayları uyuttunuz, bir hak elde edemediniz. ARTIK YETER SUSUN ve İSTİFA EDİN. 
- Susmayı bilmek de erdemdir. 
- Sayın GÜRPINAR'ın adını ağzınıza almadan önce SALAVAT getirin. 
 
HARUN KURUOĞLU 13 Haziran 2010 12:32  
TEMAD Genel Başkanı Sn.Mustafa EROL; 
Söz gümüş ise sukut altındır.Siz lütfen konuşmayın ve yazmayın,konuştukça ve yazdıkça batıyorsunuz.Yedi yıldır kırık plak gibi aynı sözleri tekrarlayarak her şeyi elinize ayağınıza bulaştırdınız.Aslında yazacağımız çok şey var ama içimize atıyoruz. Suskunluğumuz ise derneğimizin kurumsal yapısına ve meslektaşlarımıza olan saygımızdan kaynaklanıyor...Bu duruşumuzu zafiyet olarak algılayıp iş yapıyorum görüntüsü vereceğinizi zannederek aklınıza gelen boş lafları milyonlarca insanın okuyacağı şekilde lütfen bundan sonra yazmayın ki meslektaşlarımız arasında ve kamuoyunda hiç olmazsa gülünç duruma düşmemiş olursunuz.Saygılarımla. 
 
MEHMET ALİ KILINÇ 13 Haziran 2010 10:29  
Sayın TEMAD Genel başkanım... 
TEMAD Genel Merkez Panosuna yazmış olduğunuz son mesajınızı okudum. İnanın yazdıklarınızdan çok az şey anlayabildim. Sadece anlayabildiğim kadarıyla Sayın Ersen Gürpınar'ı bir şeylerle suçlamaya çalışmışsınız.  
Para demişsiniz,  
Tuncer demişsiniz, 
Hanımefendi demişsiniz, 
Çocuklar demişsiniz, ama ne demek istediğinizi anlatamamışsınız.  
Sahi samimi olarak soruyorum, ne demek istediniz? Keşke bu konuda, ne demek istediğinizi anlatma konusunda, sık sık panoya mesaj yazan Mahmut Erdem'den yardım alsaydınız. O meslektaşımız anlatmak istediklerini, inanıyorum sizden daha güzel ve derli toplu anlatırdı. 
 
Uzman Çavuş kardeşlerimiz, kendilerinin uğradığı haksızlıklar konusundaki mücadelelerini söke söke meclis gündemine kadar taşıdılar; ey TEMAD Genel Başkanı, bu toplumun önüne düşüp sen ne yaptın diye sorarak sizi suçlamaktan daha çok, bu toplum çıkara çıkara içinden, anlatmak istediği bir konuyu bile anlatamayanları kendisine önderlik etsin diye bir adım öne çıkardığı için bu toplumun bir mensubu olarak kahroluyorum. Ama sizi yasal bir görevli olarak, suçlamaya çalıştığınız ama ne konuda suçlamak istediğinizi dahi doğru dürüst anlatamadığınız, hiçbir resmi ünvanı olmayan Sn.Ersen Gürpınar ve bu toplum için çabalarını, sizden beklenen ve yapmadıklarınızla karşılaştırınca,Sn.Ersen Gürpınar'la aynı mesleğin mensubu olmaktan gurur duyuyorum... 
 
Erdal Günşer 13 Haziran 2010 10:08  
Bu saldırganlık neden? Bu hırçınlık neden? 
Sayın Ersen Gürpınar'a saygılar, sevgiler... 
Sayın TEMAD başkanının açıklamalarından ziyade icraatlarıyla ilgilendiğim için kendisini ben defalarca olduğu gibi yine istifaya davet ediyorum... 
karas 13 Haziran 2010 08:18  
TEMAD Başkanı asıl yapması gerekenin çözüm üretmek olduğunu unutup, TEMAD'ın yapması gereken işleri kendi rızaları ile beklentileri olmadan omuzlayan kişilere iftira derecesinde cümleler kurarak bir kez daha o makama layık olmadığını kanıtlamıştır. Yazık... 
 
İbrahim Güngörmez 13 Haziran 2010 02:27 
Sn.Mustafa EROL Bey; 
 
Sizden ve yapamadıklarınız için utanmama müsaade eder misiniz?.. 
 
M.F.AKALP 13 Haziran 2010 02:15  
 
Sayın Başkan  
Minnettarlık duymanız gereken kişileri aktif oldukları toplumu bilinçlendirdikleri için ihraçla karalama ile susturacağınızı mı sandınız? 
Ben Sn.Gürpınar'ın yanında görev yaptım onun yaptıklarını hayal bile edemezsiniz. 
Askeri dernek temsilcilerinin MSB ve Gnkur yetkilileri ile yaptığı toplantıda konuştuklarınıza Sn.Ersen Gürpınarın eleştirisi zülfiyare mi dokundu? Yapılan eleştirideki konulara yanıt verin, şunlarda yanlışsın şunlarda art niyetlisin de o makamı hak ettiğini bilelim. Mışmışlarla, söylentilerle karalamaya çalışmanız tek kelime ile etik değildir, güvenimizi daha da sarstınız. Altına çamur sıçratsanız da altın değerinden kaybetmez, sizin eliniz çamura bulaşır.  
Bu derneğin başkanına bu tür davranışlar yakışmıyor, daha fazla yazmak istemiyorum... 
 
Osman ADA 13 Haziran 2010 01:06  
 
TEMAD Başkanının açıklamalarını üzüntü ile okudum ve umutlarım birkez daha erezyona uğradı  
Kimdir Ersen Gürpınar? Bu toplumun saygı duyduğu mücadeleye kendini adamış biri kendisinin herhangi bir beklentisi iktidar hırsı yok sizlerin yapamadıklarınızı yanlışlıklarınızı yazması sizin hayal edemediklerinizi gerçekleştirmesi neden sizi bu kadar rahatsız ediyor? 
Cengiz bey soru sormuşta yanıt verememişte başkan konuşmalara kulak misafiri olmuşta buna kimin inanacağını sanıyorsunuz. 
Siz Tuncer Küçük'ü ağzınıza almayın bu sitede size bu yürüyüşü organize edin diye teklif edildi destek bir tarafa köstek oldunuz şimdi bulanık suda balık avlama peşindesiniz maddi manevi destek vermekten çekinenlerin hesap sormaya hakları yoktur. 
Bütün bunları bırakın 7 yılda ne yaptınız? Sizin başaramadığınızı başaran Ersen Gürpınar ve arkadaşları imalarla karalamalarla değer kaybetmiyor değer kazanıyor hatırlatmak isterim. 
 
Hüseyin ÇETİN 12 Haziran 2010 23:59  
TEMAD Genel Başkanı Sayın Mustafa EROL 12 Haziran 2010 tarihinde TEMAD sayfasında açıklamalar yapmış, en büyük dağları ben yarattım diyor.  
Sayın Ersen GÜRPINAR'ı eleştiriyor. Kimseye yağcılık yapmadım yapmam da, keşke Sayın Ersen GÜRPINAR'ın tırnağı olabilseniz! Tanıdığım bir çok hazımsız insan kendinden cesur yürekli, bilgili ve sosyal diyologları, iletişimleri iyi insanları alt etmek için onları ve çevresindekileri karalamaya alt etmeye çalışırlar, ben bu tür davranışlara maruz kaldım sonucunu bekliyorum. 
 
Sayın Mustafa EROL diyorki ; "EVET İNSANOĞLU BİLMEYENİN YANINDA ÇOK BİLEN GİBİ GÖRÜNMEYİ SEVİYOR, BENİM ARKADAŞIM, BENİM AİLE DOSTUM, ÇEVREM GENİŞ TERANELERİYLE KENDİNİ BİR BİLEN GÖSTERME ÇABASINDA OLUYOR. BİLENLERLE DE KARŞILAŞTIĞI ZAMAN KAÇACAK YER ARIYOR._" 
Sizin gibi genel Başkana bu tür konuşmaları yakıştıramadım, çok biliyorsunuz da 7 yıldır ne yaptınız lütfen söyleyin bilmeyenler de öğrensin...  
 
Sayın Mustafa EROL siz çok bilgilisiniz, Sayın Ersen GÜRPINAR'ın çevresindekiler bilmeyen (!), ben bu sözü kabul etmiyorum iade ediyorum.  
Başarının kazandırdığı düşman, diğer olayların kazandırdığı düşmandan çok fazla, hem de çok tehlikeli oluyormuş, lütfen bir başarınızı söyler misiniz ? Şapkalarımıza sarı sakındırak taktık, resepsiyonlara katılıyoruz çok mutlu olduk karnımız doydu, çok mutlu olduk Allah sizden razı olsun! ( Anlayana )  
Siz TEMAD'ın tüzüğünü iyi inceleyin bir de yaptıklarınıza bakın insanları, aptal yerine koymayın. Karşınızdaki insanları küçük görmeyin, kendiniz küçülürsünüz. 
 
Adilhan Şanlı 12 Haziran 2010 23:48  
 
SAYIN BAŞKAN; 
 
Yedi yıllık görev sürenizde elle tutulur gözle görülür hiç bir başarınız yok.Bari sessiz kalmayı deneyemez misiniz? 
Ben bir üyeniz olarak takındığınız tavrı ve kullandığınız uslübü hiç beğenmedim.Herşeyden önce Başkan bireylerle değil bütünle uğraşır.  
"Ne kadar topladınız?" gibi sığ dilenci sorularını kendinize nasıl yakıştırıyorsunuz? Sizin desteklemediğiniz, sırtınızı döndüğünüz bir eylem var. Buna ben dahil birkaç kişi katkıda bulunmuş. Eylem başarıyla(Size rağmen)sonuçlanmış.Sizin korkunuzdan veya duyarsızlıklarından bazı arkadaşlar Anıt Parka gelmememiş ama Tuncer'i karşılayan bizler Aslanlı yolda size katılmışız.Daha ne bekliyorsunuz? 
Yok benzin parasıymış yok ziyafetmiş gibi sözlerle ne yapmaya çalışıyorsunuz?.. Birşey yaptığınız yok lütfen oturun koltuğunuzda göbeğinizi kaşıyın. Birşeyler yapmaya çalışanları da engelemeye kalkmayın. 
Ne yapmamızı bekliyorsunuz? 
Yeni bir küskünler gurubu mu yaratmaya çalışıyorsunuz? 
Sorgusuz sualsiz ihraçlarınız yetmedi mi? 
Daha mı küçülelim istiyorsunuz? 
Ben artık siz birini karalıyorsanız o kişi değerlidir diye düşünürüm. 
Güle oynaya kol-kola iktidar arkadaşlığı yaptığınız mevcut iktidara milletvekili mi olursunuz bakan mı ne olursanız olun, ama artık gidin. 
"BENİM GÜZEL VE SEVGİLİ SINIFIM KENDİ LİDERİNİ KENDİ KADROLARINDAN ÇIKARACAKTIR." 
 
Veysel Çetiner 12 Haziran 2010 23:33  
 
TEMAD GENEL BAŞKANI SAYIN MUSTAFA EROL'UN TEMAD MESAJ PANOSUNDA 12 Haziran 2010, Cumartesi 21:11'de YAYINLANAN MESAJINI ESEFLE OKUDUM. 
ZÜMREMİZİ TEMSİL EDEN BİR GENEL BAŞKAN YAPICI VE YOL GÖSTERİCİ OLMALI, BİRLEŞTİRİCİ OLMALI LİDERLİK VASIFLARINA SAHİP OLMALI. UNUTMAYALIM Kİ TEMAD MESAJ PANOSUNU ASTSUBAYLARIN DIŞINDA BASIN VE SİYASİ PARTİ TEMSİLCİLERİ DE GİRİP OKUMAKTADIRLAR. ASTSUBAY ZÜMRESİ BÖYLE DEDİKODU YAPAN BAŞKAN İSTEMİYOR. YILLARDIR VERİLMEYEN ÖZLÜK HAKLARIMIZIN VERİLMESİ İÇİN MÜCADELE EDECEK BİR BAŞKAN İSTİYORUZ. 
 
YAPILANLAR DOĞRU YA DA YANLIŞ BAŞKANIN BUNU SİTEDE DİLE GETİRMESİ; VE ESKİŞEHİR'DE KULAK MİSAFİRİ OLDUĞU KONUŞMALARI GÜNDEME TAŞIMASI HİÇ HOŞ KARŞILANACAK ETİK BİR DAVRANIŞ DEĞİLDİR. 
SAYIN GENEL BAŞKANIMIZA SORMAK İSTERİM, BAŞKANLIĞINIZ SÜRESİNCE EMEKLİ VE ÇALIŞAN ASTSUBAYLARIN ÖZLÜK HAKLARINDA BİR İYİLEŞTİRME YAPILDI MI? AKSİNE BAŞKANLIĞINIZ DÖNEMİNDE ASTSUBAY ÖZLÜK HAKLARI SÜREKLİ OLARAK GERİ GİTTİ. 
SAYIN BAŞKANIM BEN GÜNDE SADECE 3 TL VE ÖĞLEN AKŞAM YEMEĞİ KARŞILIĞINDA BİR IZGARA SALONUNDA HER TÜRLÜ İŞİ YAPAN( BULAŞIK YIKIYAN, YER TEMİZLEYEN, SERVİS YAPAN, DIŞARIYA PAKET GÖTÜREN) ASTSUBAY TANIYORUM.  
EMEKLİ ASTSUBAYLAR AÇLIK SINIRININDA ALTINDA MAAŞ ALMAYA BAŞLADI. 
BU KONUDA BİR AÇIKLAMA YAPMIYORSUNUZ, SADECE DEDİKODULARI GÜNDEME TAŞIMAKLA GENEL BAŞKANLIK YAPIYORSUNUZ. 
 
Orhan ORHUN 12 Haziran 2010 14:27  
- ZAVALLI BİRİ... çıkmış Sayın Ersen GÜRPINAR'ı eleştiriyor. 
- EY ZAVALLI sizler değil eleştiri yapmak, konuşma hakkına dahi sahip değilsiniz. 
- Yedi yılı aşkın süredir yönetim elinizde, Assubay sınıfı için ne yaptınız ? 
- Kurumsal kimliğiniz var da Assubaylar menfaatine ne elde ettiniz ? 
- TEMAD başkan yardımcınız neden istifa etti ? 
- Çağ dışı kalmış TEMAD sitesini bugüne kadar yenileyerek, çağdaş bir görünüme neden kavuşturmadınız ? 
- Sayın Tuncer KÜÇÜK'e neden sahip çıkamadınız ? 
- Sayın Selçuk İÇER kardeşimizin yazısını kontrol etmeden neden yayınladınız ? 
- TEMAD yönetimi olarak önce kendinizi sorgulayınız.Eleştiri oklarını önce kendinize yöneltiniz. 
- Assubay sınıfı yönetiminizden kurtulmak istiyor, istifa etmenizi bekliyor. Assubay sınıfı sizlerden kurtulmak istiyor. 
- İlk önce kendinizi sorgulayınız. 
- Sayın Ersen GÜRPINAR'ın adını ağzınıza almak için salavat getirin.
 
 

Yazan Altındağ
30-06-2010 23:06,
 
İstifa denilen onurlu müessese
Bu yanıta ve bu konuda yapılan eleştirilere verecek yanıtı olmayıp sessiz kalanların yapacakları tek şey istifa etmektir.
 
 

Yazan Aydınlık
29-06-2010 14:04,
 
VİCDANINIZ NEREDE?
Değerli Meslektaşlarım, 
Bu sitenin değerli kurucularının önderliğinde Assubay sınıf ve hak mücadelesi bilinçli üyelerinin katkı ve destekleriyle devam etmektedir.Sayın GÜRPINAR'ın her zaman ve her yerde vurguladığı bu sitenin TEMAD'ın Assubay haklarını alma konusunda vereceği her türlü hareket ve mücadeleye maddi manevi koşulsuz destek vereceğini deklare etmesine rağmen ne yazık ve acıdır ki bu desteği değerlendirmek ve ASSUBAY sınıfını içinde bulunduğu açmazdan çıkarma amaç ve gayesi olması gereken TEMAD YÖNETİMİ anlamsızca bu sitenin değerli kurucularından olan Sayın Ersen GÜRPINAR'A KARŞI BİR KARALAMA VE AŞAĞILAMA KAMPANYASI BAŞLATMIŞTIR. 
TEMAD yönetimi bu toplumu bir adım ileriye götüremeyişiyle, haklarımızın hiçbirini alamamasıyla,uzmanlar kadar radikal hareket ve mücadele yapamayışıyla,aksine bunca yıldır başarısızlıklarıyla hepimizi hayal kırıklığına uğratmalarıyla bu toplumun önünde en büyük engel olarak durmakta oldukları gibi,sanal aktörleriyle ASSUBAY onur mücadelesini ilke edinenlere saldırılara devam etmektedir. 
Sayın Ersen GÜRPINAR'A VE ARKADAŞLARINA gönül desteğimiz devam edecektir.Bizlere maddi ve manevi uygulanan tahakkümün bir kader olmadığını yıllardır yüksek sesle haykıran bu değerli insanlara bir minnet borcumuz var çünkü..Olanlara sessiz kalmayan tüm onurlu meslektaşlarıma sevgilerimi ve saygılarımı sunarım.. 
Kubilay AKBULUT
 
 

Yazan yiğit
29-06-2010 12:01,
 
...
Bıkmadan usanmadan emek verip çaba sarf eden yiğit meslektaşlarımıza taş atan dedikodu kumkumaları her zaman olduğu gibi yine iş başında. Bunlar nasıl bir kişilik anlamak mümkün değil. 
 
Hiçbir yerde esamesi bile okunmayan Assubayların uğradığı haksızlıklar karşısında dimdik duramayan dedikoducu tırsaklarla aynı çuvala girenlerden değiliz. Haksızlığı hak, adaletsizliği adalet bilenler yerin dibine batsın. 
 
Bu sitenin gücüne güç, canlılığına canlılık, rengine renk katan bütün mneslektaşlarıma selam olsun. Saygılarımla.
 
 

Yazan özberber
25-06-2010 12:14,
 
...
KİMİN NE OLDUĞUNU HERKES BİLİYOR .İSPATA GEREK YOK. SN.GN. BŞKLA SN. ERSEN GÜRPINAR AYNI PLATFORMDA KARŞILAŞSA EMİNİM ALDIĞI GORDÜĞÜ İLGİDEN BİLMEYEN SN.ERSEN GÜRPINAR'I GN. BŞK. ZANNEDER EMİNİM.
 
 

Yazan Osman Ada
25-06-2010 00:41,
 
Yanıt bekliyoruz
TEMAD başkanı gündem değiştirmek adına mesnetsiz yazılar yazacağına sizin ve arkadaşlarımızın haklı olarak sorduklarına eleştirilerine yanıt vermelidir. 
Genel sekreterin OYAK çimento yönetimine bildirildiğini biliyorduk, başka kimler bildirildi (gerçi onları da biliyoruz küçük bir ip ucu muhalif gözüküp dirsek temasında olanlar!), bu isimler hangi kriterlere göre bildirildi?  
Bu isimlerin bildirilmesi ile AİHM oyak davası düşmeyecek mi?  
OYAK'ın tüm üyelere hisse senedi vermesi konusu davada var demişlerdi, ama Sn.Gürpınar olmadığını kanıtladı. Dava dilekçesi devlet sırrı mı yayınlamıyorsunuz?  
Sn.Başkan siz meşgulseniz TEMAD sözcüsü gibi davrananlar da yanıt verebilir, evet bekliyoruz.
 
 

Yazan Dalkılıç
23-06-2010 22:56,
 
Güneş balçıkla sıvanmaz
Sayın Ersen Gürpınar büyüğüm kibarca bazı konulardaki sorgulamanızı saklı tutarak yazdıklarınızı TEMAD yöneticileri bilmiyor mu, elbette biliyorlar zaten tüm gayretleri bu gerçekleri gizlemek değil mi? Belirttiğiniz gibi polemiklerden vaz geçip eleştirilerimize yanıt versinler yoksa masallar bizi ilgilendirmiyor. Saygılarımı sunuyorum.
 
 

Yazan ÇETİN1982
23-06-2010 15:20,
 
BİR ARPA BOYU YOL ALAMAYACAĞIZ
Sayın Ersen GÜRPINAR abimiz her zaman gerçekleri yansıtan balyoz gibi sözleri ile TEMAD Genel Başkanına gereken dersi vermiştir. Sayın Mustafa EROL Genel Başkanlık yaptığı sürece ONUR MÜCADELEMİZDE BİR ARPA BOYU YOL ALAMAYACAĞIZ. Genel Başkan bu gün bile istifa etse takdirlerimizi kazanacaktır. Bana göre Genel Başkan olmakla ve hukuk eğitimi almakla bir yere varılmıyor.Saygılarımla.
 
 

Yazan Turhan KALIN
22-06-2010 02:27,
 
...
Sevgili Ağabeyim, "SİZ 7 YILDIR NE YAPTINIZ? BİR TEK BAŞARINIZ VAR MI? "diyorsunuz Genel Başkana, hakkını yemeyelim, kendisini 10 yıllığına Temad sigortaya Gn.Md yaptı, temsil ettiği toplum adına değil de, ufacıcık bir farkla kendi adına tek başarısı. 
 
Eylem için ben bu konuları iyi bilirim zamanını beklemek gerekir diyen bir Gn.Bşk. niçin tabanın sesini ciddiye almaz, yoksa kendisi kral da bizler aidatlı köle miyiz ? Bu sözün üzerinden sonra, bir çok meslek grubu eylem yaptı, haftalarca ülke gündemini oluşturdular. Tabii Gn.Bşk. da boş durmadı, üye atarak, onlar bizlerden değildir , emrinizdeyiz diyerek ( v.b birçok örnek vermek mümkündür ) , temsile yetkili olduğu toplumun sorunları ve sorumlulukları altında adeta ezildi. MSB ve Genelkurmay'a karşı dik durmak YÜREK İSTER. 
 
Bu makamda daim olamayacağına göre elbette bir gün o koltuğu istemese de bırakmak zorunda olacaklardır. İşte o zaman, Mahmut Erdem'leri, Recai'leri, Bekir'leri gerçek kimlikleri ile öğreneceğiz, tabii mesaj panosundaki bu kişilerin mesajlarına ve IP' lerine birşey olmazsa. Bekleyelim, görelim, o zaman ne diyecekler?
 
 

Yazan Ersen Gürpınar
22-06-2010 00:05,
 
Sizden istirhamım ..
Saygıdeğer Arkadaşlarım  
İnanın bu mesnetsiz karalamalara gündem değiştirme gayretlerine yanıt bile vermemek gerektiğine inanıyorum . Bu ilk değil son da olmayacak, TİLKİ ERİŞEMEDİĞİ ÜZÜME KORUK DERMİŞ; bizler ödeneksiz,binasız,sekretersiz yüreğimizi ortaya koyarak bir çok taşın yerinden oynamasını sağladık, bunu herkes biliyor, bu zümreyi sıçrama tahtası olarak görenleri de tanıyor, bu nedenle bu tür kişileri lütfen muhatap almayın onların tuzağına düşmeyin, sizden istirhamım bu yazımdan önce tepkilerinizi yerine getirdiniz bu birilerine ders olsun. Onların yazdığı yazıya bir tek samimi destek var mı? Gerisi hikayedir, her zaman söylediğimiz gibi BU MÜCADELEYİ AMAÇ EDİNENLER BUNUN ONURUNU, ARAÇ OLARAK GÖRENLER ONURSUZLUĞUNU MUTLAKA YAŞAYACAKTIR.  
Yaptığımız çalışmalara,dilekçe kampanyasına bile destek veremeyenlerden daha ne bekliyorsunuz? Ben bu yazıyı sadece bir açıklama olarak yazdım,yanıt olarak yazsaydım soracak söyleyecek çok sözümüz olurdu. Bu yazıdan ders almalarını umuyor sizlerden bu konunun sonlandırılmasını istirham ediyorum. Saygılarımla.
 
 

Yazan Osman Ada
21-06-2010 21:31,
 
Gün ola harman ola ..
Sevgili Gürpınar,  
Bu konuları sizinle uzun,uzun konuşmamıza rağmen iki satırla düşüncemi belirteyim, siz kibarlık gösterip soracaklarınızı sormamışsınız gerçi sorduklarınıza yanıt veremiyorlar, şark kurnazlığı ile gündem değiştiriyorlar, soracaklarınızın elbet bunun da zamanı gelecek, TEMAD başkanı bu sitenin üyelerinin sizlerin desteğini almamakla neler kaybettiğinin farkında bile değil, gerçi onların bizim sorunlarımızla ilgisi yok, olsaydı bu zihniyetle hareket etmezlerdi, ne demişler gün ola harman ola, elbet bir gün bunlar sorgulanacak.
 
 

Yazan ORHUN
21-06-2010 19:23,
 
TEMAD başkanını ALLAH'a havale edelim
Sayın GÜRPINAR ; 
Assubaylar sizi de TEMAD başkanını da çok iyi tanıyor. Naif bir kişisiniz biliyorum, kendinize saygınız gereği TEMAD başkanına Sayın kelimesini kullanıyorsunuz. 
TEMAD başkanı sayın kelimesini hak ediyor mu ki? 
400 Milyar bütçesi 86 şubesi ile varlık gösteremeyen, birlik ve beraberliği tesis edememiş ve yedi yıldır hiç bir hak alamamış TEMAD başkanına bu kadar uzun yazarak fazla değer vermişsiniz. TEMAD başkanı cevap verilmeyi bile hak etmiyor. Biz onu sanal Mahmut'u ve kaderiyle baş başa bırakalım veya ALLAH'a havale edelim. Saygılarımla.
 
 

Yazan Ramazan Tekeli
21-06-2010 17:34,
 
Varsa İnsani Değerlerimiz...
Astsubay onur mücadelesine gönül vermiş, az çok maddi ve manevi destek olup emek harcayan arkadaşlarımızın yüzüne Sn. Genel Başkanımız nasıl bakacaklar çok merak ediyorum.  
 
Sn. Ersen Gürpınar'a bu güne kadar bir yanlışı olsa, kendisini seven bu kadar arkadaşlar gözü yumulu kayıtsız şartsız destek olurlar mıydı bir düşünün? Bu değerli büyüğümüzü meslektaşlarımızın nazarında, biraz olsun saygınlığını azaltabilir miyiz diye üretilen dedikodu yazıları ne yazık ki ters tepmiştir. Umarım bundan ders çıkarırlar.  
 
Bu güne kadar olanları en ayrıntısı ile açıklamışsınız, elinize yüreğinize sağlık.Muhataplarınızın bir nebze vicdanlarında adalet duygusu varsa umarım bundan ders çıkarırlar.Bu konulardan uzak olan meslektaşlarımızın kafalarını karıştırarak üye olacaklara umarım mani olmazlar.
 
 

Yazan Hüseyin SAVCI
21-06-2010 08:56,
 
...
Zahmet ve emekle yazı yazmışsınız, muhataplarınızın da çok iyi bildiği halde işlerine gelmediği için çarpıttığı, onlarca tanığı olan olayları anlatmışsınız. 
Gerçekten boşa zaman harcamışsınız çünkü; TEMAD Genel Başkanı olan kişiye asla yakışmayacak, yakıştıramadığımız "dedikodu" üzerine kurgulanmış yazısını ciddiye almışsınız.  
Artık sanal koruma M.E'den başka desteği olmayan ve kendisini o desteğe muhtaç hisseden Sayın Genel Başkan 'ı muhatap alıp bu yazıyı yazmanız bile büyük incelik ve zaman kaybı. 
400 Milyar bütçesi, 81 şubesi ile bu site ve okuyucularının desteği ve çabaları sonucu yapılanların yüzde birini yapsınlar, o zaman muhatap alın. 
Dedikodu ve dedikodulara cevap vermek bizim işimiz değil, olmamalı...
 
 

Yazan DAMAR
20-06-2010 23:14,
 
SÖZDE BAŞKAN
M.EROL BEYİ İSTİFAYA DAVET EDİYORUM.. 
HAK VERİLMEZ ALINIR ...
 
 

Yazan Altındağ
20-06-2010 22:20,
 
Canınızı sıkmayın
Sayın büyüğüm canınızı sıkmayın biz bunları iyi tanıyoruz belirtiğiniz gibi kişisel menfaatleri önünde engel gördüklerine yıldırma politikası güdüyorlar lafla peynir gemisi yürümüyor onlar konuşuyor suçluyor siz ve arkadaşlarınız başarıyor bakın destek vermedikleri mektup iki ulusal gazetede yüzbinlerce kişiye duyuruldu diğerlerini saymaya bile gerek yok varsa yaptıkları bir icraat sağladıkları başarı biz onlar gibi vefasızlık etmeyiz alkışlarız Bu toplumu menfaatleri için kullanmaya kalkanlar bunun vebalini ödüyecektir. Ben haklarımı genelkurmay gibi bunlara da helal etmiyorum her iki dünyada elim yakalarında olacaktır.
 
 
Sadece kayitli kullanicilar bir Makaleyi yorumlayabilir. Lütfen ücretsiz üye olun veya giriş yapın.
< Önceki   Sonraki >