cnnturk.jpg
haberturk.jpg
astsubaylar-yuruyor.jpg
videotalu.jpg

Kimler Sitede?

ÇİNGENE'YE PADİŞAHLIK VERMİŞLER.... PDF Yazdır E-posta
Son Güncelleme ( Pazar, 27 Eylül 2009 )
 

Eşeğe altın palan vursan da eşek yine eşektir” diyen Ziya Paşa’yı rahmetle anıyorum! havacisubayl.jpg

M
eslek hayatımızda taşıdığı onurlu üniformayı hak etmeyen, yetkisini kötüye kullanan nice Subay ve Assubaylar gördük. Bunları yakın mercek altına aldığınız zaman, mutlaka psikolojik sorunları  olduğunu göreceksiniz. Assubaylara eziyet ,hakaret ve küfür etmeyi marifet sanan binbaşı ne ilk ne de son olacaktır.  Astların üstlerine sicil vermesi gibi çağdaş bir uygulamayı hayata geçirmezseniz, hiçbir başarı elde etmeden otomatik terfi edenler, küçük dağları ben yarattım havaları ile bu davranışlarını sürdürmeye devam ederler !..
Ben meslek hayatımda şube müdürlüğü, müstakil birlik komutanlığı yaptım. Emrimdeki  memurları, askerleri hiçbir zaman hakir görmedim. Saygı göstermeyenin saygıyı hak etmediğinin bilincinde olarak, kesinlikle hakaret ve  küfür etmedim. Hatta içtimalarda, toplantılarda  "es kaza size kötü söz söylersem, bunun aynen misli ile bana geri döneceğini biliyorum" dedim !

Nitekim öyledir. Söylediğiniz bir küçük onur kırıcı sözün muhatabı, sizin yedi sülalenize küfreder.

Dün, internette bir ses videosu  dinledim. ONUR- FAZİLET- SAYGI- HAYSİYET kavramlarından  yoksun olduğu anlaşılan   bir binbaşı biriyle yaptığı konuşmada “Cingene kendini överken hırsızlığını meydana çıkarırmış” misali emrinde onurla görev yapan Assubaylara nasıl küfür, hakaret ve eziyet ettiğini marifetmiş gibi  anlatıyor, ama bu  sözlerinin eşi dahil yedi  sülalesine nasıl iade edildiğini düşünemiyor !..

Devletin kendisine verdiği yetkiyi kötüye kullandığını, lağıma dönen ağzı ile itiraf ediyor.

Ona kalsa Assubay sınıfını kaldırırmış !

Bre gafil sana silahlı kuvvetler akademisinde Assubay düşmanlığı mı öğrettiler?

Orada hiçbir şey öğrenmediğin belli. Öğrenseydin, Assubaylar olmadan bir ordunun olamayacağını, hatta karnını bile doyuramayacağını bilmen gerekirdi.
Köleler bile ülkelerinde başkan oldular. Sen hala taş devrinde mi yaşıyorsun? Sana bu hakkı kim verdi? Haddini bil! Yoksa, mutlaka bir gün bildirirler!  Akademiyi nasıl bitirdin bilmiyorum, ama şunu iyi bil,  ORDUNUN OLMAZSA OLMAZ KURALI 'DİSİPLİN'in TARİFİNDE;  'ASTIN VE ÜSTÜN HUKUKUNA RİAYET'  İLKESİ VARDIR!

Her asker hiyerarşiye saygılıdır. İnsan onuru herkesin hakkıdır.  Astlarını ancak hasta ruhlu insanlar hakir görme gayreti içinde olur...

O
kuma yazması olmayan bir erin bile TSK için değer ve önemi vardır. Sen, onursuzca devletin hasbelkadar sana verdiği rütbeyi ve yetkili kötü kullanırken, ordudaki sevgisizliği körüklediğinin  ve en büyük kötülüğü yaptığının farkında bile değilsin!

Zevk için alarm ver, savunma al, Assubayların amirlerine bile baskı yaparak onların kendi tabirinle önemsenmeyen ufak, tefek abuk sabuk işler için huzursuz olmalarını, ceza almalarını sağlamakla, onlara çapa yaptırıp tarla açtırmakla övünen zavallı, Allahtan Assubaylar bu vatanı ve TSK' yı senden çok seviyorlar.  Yoksa, ordudun durumuna kargalar bile gülerdi .Tek tesellimiz, senin gibi ruhu ve gönlü kara, kendini padişah sanan  insanların istisna olmasıdır.

Ben naçizane düşüncelerimi yazılarımla  ifade etme yeteneği olan biriyim, ama  bu davranışa  vereceğim yanıtı ve bu dengesize yakışan sıfatı bulmakta zorlanıyorum! 


Babası Assubaymış, dayanamamış emekli olmuş. Babası  gibi birçok Assubay, bunun  zihniyetindeki amirlerinin  onur ve gururlarını zedelemesinden çekinerek genç yaşta emekli oluyorlar. Bunu anlaman mümkün değil. Çünkü, seni yetiştiren babana "
HERİF" diyecek kadar basit kendini dev aynasında sanan birisin !..
Ulu Önder Atatürk’ümüzün “
Bir ordunun kıymeti zabit ve komuta heyetinin kıymeti ile ölçülür “ sözünü söylerken, senin gibilerin bu değeri zedelediğini düşündüğünü sanıyorum.  Temennim Genelkurmay bu konuda kurmaylarına tez hazırlatarak sonuçlarına göre tedbirler alır  Çünkü, bizleri bu orduda görev yapmaktan, yetkisini kötüye kullananlar soğutmaktadır !
Assubayların  alın terinin karşılığı, aldığı maaşla okuyan evlatları  
ADAM olur. ADAM olamayıp, tesadüfen binbaşı olan bu kişinin babasına ulaşabilirsem, hastanede karışmış olma riskini hatırlatıp, "oğlum" dediği kişi için DNA testi yaptırmasını önereceğim .

Bu orduya şerefle hizmet edip emekli olan biri olarak, bu davranışların mesleğimizin ve manevi kişiliğimizin zarar görmesi nedeniyle Hava Kuvvetleri ve Genelkurmay Başkanlığına suç duyurusunda bulunacağım.
Zaman zaman TSK' yı yıpratmak, ordu içersindeki sevgisizliği körüklemek adına maksatlı yayınlar yapılıyor. Umarım bu konuşma gerçek değildir. İlgili makamların araştırmasını sağlamalıyız. Aynı birlikte görev yapan arkadaşlarımızın, bu seviyesiz muamelelere ve AİHM kararına rağmen verilen hapis cezalarına sessiz kalabileceklerini düşünemiyorum. Şayet bu uygulamalara  muhatap kalmışlarsa, baskı görürüz endişesini taşımadan  yasal haklarını kullanarak bu tür olumsuzlukların sona ermesine katkıda bulunmalarını ve onurlarına sahip olmalarını öneriyor, bu ve bu zihniyette olanları şiddetle kınıyorum.

İNSANLIK PAZARDA SATILSAYDI, HERKES İNSAN OLURDU !

NOT: Anılan kişi bana gönderdiği mail ile kasetin montaj olduğunu savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu belirtmiştir montaj yapılmış olsa bile demekki bu cümleler sarf edilmiştir farklı bir montaj söz konusu olup anılan kişi masum ise kendisinden özür dilemeyi de biliriz ve bu durumda kaseti yayınlayanlar bunun sorumluluğuna katlanırlar  bu nedenle ismini belirtmedim ama bu tür davranışta bulunacaklarında akıllarını başlarına alması konusunda tepkilerimiz bir uyarı olacaktır. Biz tepkilerimizi ayni seviyeye düşmeden yaparak ilgili makamlara suç duyurusunda bulunmalıyız
http://www.cemceminay.com/cc/?t=video&v=xajq0d

 




LUTFEN PAYLASIN
Digg!Google!Facebook!Del.icio.us!Live!Technorati!Yahoo!

24-09-2009 18:32 Ersen Gürpınar
24-09-2009 18:32. ..
Okunma Sayısı 3577    
Okuyucu yorumları (27)
Ortalama Üye Değerlendirmesi
   (1 Oylama)

Yazan Dalkılıç
13-10-2009 17:28,
 
Gelişmeler
Arkadaşlarımdan aldığım bilgiye göre anılan kişi Filo komutanlığı ve uçuştan ayrılmış savcılık tahkikatı sonuçlanmak üzereymiş, ama nedense meslektaşlarımız şikayetçi olmamışlar .Olay gerçek olmasa bile bu tip psikolojisi bozuklar tepkimizi görüp ders almıştır.
 
 

Yazan bergamalı
07-10-2009 16:07,
 
BİLGİLENDİRME !..
 
Saygıdeğer Arkadaşlarım,  
Bu olay hakkında Genelkurmay Başkanlığı'na ve HV.K.K.lığı'na aşağıdaki e-posta ile gönderdiğim dilekçem ile suç duyurusunda bulunmuştum. 
Hv.K.K.lığından aldığım yanıtı sizlerle paylaşmak istiyorum. Saygılarımla.  
-  
HV.K.K.lığı'dan Gelen Yanıt 
 
07 Ekim 2009 
 
 
 
Sayın Mehmet Emin ATILGAN; 
 
 
1. Hava Kuvvetleri Komutanlığı e-posta adresine göndermiş olduğunuz iletiniz hassasiyetle incelenmiştir. 
 
2. Türk Silahlı Kuvvetlerinin ayrılmaz parçası ve 100 yıla yaklaşan mazisiyle Türk Milletinin gurur kaynaklarından biri olan Türk Hava Kuvvetleri; bugün kendisine verilecek her türlü görevi, gece ve gündüz her hava şartında, dünyanın herhangi bir bölgesinde etkin bir şekilde yerine getirebilecek imkân ve kabiliyettedir. Ulaşılmış olan bu etkinlik ve başarı seviyesi her sınıftan ve statüden nitelikli havacı personel sayesinde olmuştur. 
 
3. Havacılığın ruhunda yer alan kader ortaklığı ve silah arkadaşlığı sayesinde erinden, uzman erbaşından, astsubayından, subayından en üst rütbelisine kadar Türk Hava Kuvvetleri bir büyük ailedir. 
 
4. Her statüdeki personel için Hava Kuvvetleri ailesine katılmaya aday olduğu günden itibaren Hava Kuvvetleri temel değerlerine sahip olması ve bu değerleri anlaması, özümsemesi ve davranışına yansıtması, ait olduğu kuruma karşı en büyük vazifesidir. Personelin uygunsuz davranışları ve hareketleri kurumumuza zarar vermekte ve bizleri üzmektedir. 
 
5. İletinizde belirttiğiniz konu hakkında işlem başlatılmış olduğunu bilgilerinize sunar, göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. 
 
 
 
 
 
Hava Kuvvetleri Komutanlığı Bilgi Edinme Birimi 
 
Bakanlıklar-ANKARA 
Tel. : 0-312-414 3280 E-Posta : beb@hvkk.tsk.tr 
 
-------- 
 
 
HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞINA / ANKARA 
 
 
1-Aşağıda vermiş olduğum link'te 152'nci Filo Komutanı bir Üst Subay'a ( Binbaşı Günay BARAN'a ) ait olduğu iddia edilen ve baştan sona TSK'nın şanlı,şerefli,onurlu,vefakâr ve cefakâr Assubaylarına hakaret içeren ve hepimizi derinden yaralayan bir ses kaydı ve videosu yayınlanmıştır. 
 
2.Zaman zaman TSK'ni yıpratmak,Ordu içerisindeki sevgisizliği körüklemek amacıyla kasıtlı yayınlar yapılıyor.Umarım bu konuşma gerçek değildir.Bu konudan doğan maddi ve manevi tazminat ve ceza davaları açma hakkım saklı kalmak kaydıyla,bu konunun her yönüyle ciddi biçimde araştırılmasını ve gerçekse gerekli yasal işlemin yapılmasını, gerçek değilse kamuoyuna doyurucu bir açıklamanın yapılmasını ve bu yayınla Assubaylarımızı infial yaratarak kışkırtmak isteyenlerin tesbit edilerek veya ettirilerek en ağır şekilde cezalandırılmalarının sağlanmasını, saygılarımla arz ederim. 
 
28 Eylül 2009 
 
http://www.cemceminay.com/cc/? t=video&v=xajq0d 
 
 
Mehmet Emin ATILGAN 
E.Ord.Tek.Kd.Bşçvş. 
1977/95 
meatilgan58@mynet.com 
 
 

Yazan aerme
06-10-2009 14:25,
 
iyi ki varsınız
Teşekkürler Ersen abi; 
 
iyi ki varsınız...
 
 

Yazan Ersen Gürpınar
06-10-2009 11:20,
 
Hv.K.K. Gelen Yanıt
Saygıdeğer Arkadaşlar, 
Yazımda belirttiğim gibi bu olay hakkında Gnkur. ve Hv.K.K.lığı ile Askeri Savcılığa suç duyurusunda bulunmuştum. Hv.KK.lığından aldığım yanıtı sizlere sunuyorum. Adalet terazisinin şaşmayacağını düşünüyorum. Kişi suçlu bulunursa bizler de manevi şahsiyetimizin tahkir edildiğini belirtip tazminat davası açabiliriz. Saygılarımla. 
-  
 
Sayın Ersen GÜRPINAR; 
 
İLGİ : (a) 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu. 
 
(b) 2004/7189 Karar Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanununun Uygulanmasına İlişkin 
Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik. 
 
1. Hava Kuvvetleri Komutanlığı Bilgi Edinme Birimine göndermiş olduğunuz bilgi edinme başvurunuz ilgi (a) kanun ve ilgi (b) yönetmelik kapsamında hassasiyetle incelenmiştir. 
 
2. Türk Silahlı Kuvvetlerinin ayrılmaz parçası ve 100 yıla yaklaşan mazisiyle Türk Milletinin gurur kaynaklarından biri olan Türk Hava Kuvvetleri; bugün kendisine verilecek her türlü görevi, gece ve gündüz her hava şartında, dünyanın herhangi bir bölgesinde etkin bir şekilde yerine getirebilecek imkân ve kabiliyettedir. Ulaşılmış olan bu etkinlik ve başarı seviyesi her sınıftan ve statüden nitelikli havacı personel sayesinde olmuştur. 
 
3. Havacılığın ruhunda yer alan kader ortaklığı ve silah arkadaşlığı sayesinde erinden, uzman erbaşından, astsubayından, subayından en üst rütbelisine kadar Türk Hava Kuvvetleri bir büyük ailedir. 
 
4. Her statüdeki personel için Hava Kuvvetleri ailesine katılmaya aday olduğu günden itibaren Hava Kuvvetleri temel değerlerine sahip olması ve bu değerleri anlaması, özümsemesi ve davranışına yansıtması, ait olduğu kuruma karşı en büyük vazifesidir. Personelin uygunsuz davranışları ve hareketleri kurumumuza zarar vermekte ve bizleri üzmektedir. 
 
5. Başvurunuzda belirttiğiniz konu, ilgi (a) kanunun 25'inci maddesi, ilgi (b) yönetmeliğin 36'ncı maddesi gereği Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamına girmemekle birlikte konu hakkında işlem başlatılmış olduğunu bilgilerinize sunar, göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. 
 
 
Hava Kuvvetleri Komutanlığı Bilgi Edinme Birimi 
 
Bakanlıklar-ANKARA 
 
Tel. : 0-312-414 3280 E-Posta : beb@hvkk.tsk.tr
 
 

Yazan DAMAR
06-10-2009 09:13,
 
UNUTMADIK...
 
 
‘Dost mayın’da ses kayıtları delil 
 
http://www.memurlar.net/haber/ 150410 
 
 
 

Yazan degirmendere
04-10-2009 23:22,
 
YAZIKLAR OLSUN
Bu densizin bütün hayatı bitirilip emekli bile olmasına fırsat verilmemeli ve pilotluk belgesi de imha edilip kapı önüne konmalı sadece dilencilik yapabilsin...Bu ne kin böyle, adam resmen ekmek yediği kaba pisliyor .
 
 

Yazan aerme
03-10-2009 20:14,
 
sınav
Bu sahıs hakkında her türlü hukuki işlem başlatılmış,olay basına aktarılıp yayınlanması sağlanmıştır. 
 
Artık susmak yok,içine atmak yok.Yapılanı kimsenin yanına bırakmayalım,bu bir örnek ve başarılı bir sınav verdi tüm Assubaylar. 
 
Tüm arkadaşlarımı her platformda uğradığı haksızlıkları haykırmaya davet ediyorum.
 
 

Yazan Kracaoğlan
03-10-2009 11:58,
 
Eğitim
Bu adamı bu hale getiren; almış olduğu eğitimdir.Mensup olduğu zümrenin başkalarına karşı nasıl bir psikoloji içinde olduklarının tam bir aynası olmuştur.Bu zihniyet maalesef yalnız asb.lara karşı değildir.Toplumun bütün katmanlarına tepeden bakan bir kollektif dayanışma zihniyetidir bu.Kendini eleştirmek,başkalarının ne demek istediklerini anlamaya çalışmak bu anlayışta maalesef" aşağılık bir iş"olarak tanımlanıyor.Allah ıslah etsin.Bu zihniyetle senelerce uğraşmadık mı? Devir hangi devir oldu hala hiç bir değişme yok!.. 
Adem AYDIN
 
 

Yazan Hüseyin SAVCI
29-09-2009 18:19,
 
...
Bir Astsubayın belinden ana rahmine ineceksin, 
Astsubayın ekmeğiyle, onun elini tutarak, "baba" diyerek büyüyeceksin, 
O Assubayın karısına ana diyeceksin... 
Seni zorluklar içinde okutacaklar, 
Yemeyecekler, yedirecekler, 
Giymeyecekler giydirecekler, 
Oğlum emekledi diyecekler, oğlum emekledi, oğlum yürüdü, oğlum büyüdü... 
Oğlum Subay oldu diyecekler, gurur duyacaklar seninle... 
Ama -bu bant kaydındakiler doğruysa- oğlumuz adam oldu diyemeyecekler! 
Gurur da duyamayacaklar, başları öne eğik, başlarını öne eğdirdin çünkü... 
 
******* 
 
Subay olacaksın, pilot olacaksın... 
Paraşütünü Assubaylar katlayacak, 
Uçtuğun uçağın her vidasını Assubaylar sıkacak, 
Oksijen maskenin bakımını Assubaylar yapacak, 
Uçuşun anında seni radardan Assubaylar izleyecek, milim milim... 
İnişin, geceyse, hava koşulları kötüyse, hani o sözünü ettiğin RAPCON'daki Assubayın pozitif kontrolünde iniş yapacaksn salimen. 
Süzülüş açını Assubay verecek, istikametini, irtifanı... 
Sen TRESHOLD'a tekerlek koyduğunda, skop başındaki Assubay çıkaracak kulaklığı, rahatlayacak,  
Plan-programcı Assubaylar karşılayacak seni, uçuş bilgilerini alacak, varsa sorunlarını not edecekler uçağın... 
Bir dahaki uçuşunu emniyetle yapman için gerekeni yapacaklar. 
Sen evinin yolunu tutarken, Assubaylar senin uçağını bir sonraki uçuş için hazırlayacaklar, vida vida... 
Yani uçuşun başından sonuna canın baba meslektaşlarına, baba dostlarına emanet! 
Bir sonraki uçuşun ve her uçuşunda olduğu gibi! 
 
****** 
 
Hava Harp Okulu okumuşsun, 
Harp Akademisi okumuşsun, 
Kurmay Subay olmuşsun... 
Yukarıda yazdıklarımı görüyor, biliyor olmalısın... 
Nasıl olur da ekmeğini yediğin adama, seni dokuz ay karnında taşıyan kadına küfredersin... 
Nasıl olur da, her gün, her an canını emanet etmek zorunda olduğun Assubaylara küfredersin? 
Nedir bu öfke? 
Nedir bu kin? 
Nedir bu nankörlük? 
****** 
 
Günlerdir bakabiliyor musun Assubayların yüzüne, yüzün kızarmadan! 
 
******* 
 
Çek git arkadaş... Sen bu mesleğe yakışmıyorsun, bu meslek sana... 
Ve seni dinleyip, başlarını sallayanları da, senin gibi düşünenleri de al git... 
Yolun açık olmasın, olmaz da zaten.
 
 

Yazan Erdal GÜNŞER
28-09-2009 10:41,
 
özür
Sayın Gürpınar yazınızı tekrar okudum. Kusura bakmayın. Ben amacımı aşan bir şekilde sistemi göklere çıkarmışsınız şeklinde talihsiz bir ifade kullanmışım. Ancak gerçekte söylemek istediğim kişi üzerine aşırı yoğunlaşma ve hedef küçültme anlamındadır. Yani sistemden çok anılan kişi ile ilgilenmişsiniz. Ben de bunun bir kanayan yara ve sistem sorunu olduğunu ve bu konu vesilesiyle sistemi yargılamanız yönünde bir yazı beklerdim. Onu söylemek istedim. Aksi taktirde siz de biliyorsunuz ki hiç bir baba sırf oğlu bir sohbet esnasında Assubayların topuna küfür etti diye evlatlıktan reddetmez. Kaldı ki Cem Garipoğlu'nun babası da ona sahip çıkıyor. Ayrıca bu zümreye küfreden ya da aşağılayan ne insanlar gördü gözlerim bu güne kadar. Ben sizin vizyonunuzu bildiğim için bu olayda şahsa takılı yazınızı bu yönden eleştirdim. Tekrar tekrar manasını aşan yorumum için özür dilerim. 
Bu vesileyle şunu belirtmek istiyorum. Biz artık emekli olduk. Hepimiz tespih dizer gibi bir bir bize yapılan aleni haksızlıklara galeyan halinde saldırıyoruz. Ancak bir yere kadar geliyor ve soluyor. Sonra gündem yine değişiyor. 
Biz küçükken çukurdan örümcek çıkarma oynardık. Ağzımızdaki sakızı çıkarıp bir ipin ucuna bağlar ve örümcek deliğine sallardık. Sonra da kuyucuklardan çıkan örümcekleri dövüştürürdük. Ama hep değişik bir sonucu olsun diye düşlerdim bu oyunların. Ancak her iki örümcek de biraz dövüştükten sonra kaçar yuvalarına girerdi. Bizler de oynadığımız oyundan saman tadı alırdık. İşte böyle. Biz hala kuyudan örümcek çıkarıyoruz. Saygılarımla&
 
 

Yazan janas
27-09-2009 23:04,
 
Bu yazıda her şey açık.
Bu yazıda her şey açık. 
 
Hepimiz meslek hayatımızda onlarca bu zihniyette örnekle karşılaştık. Bu yazı, adamı karalayıp sistemi göklere çıkaran bir yazı değildir, ortada hedef küçültme de yoktur. İşte bu yazı ve çaba sistemi işletmek'' binlerce Assubayı yıldıran ve onları kanun önünde haksız düşürüp mesleğini daha fazla yapamayacak konuma getirenler ceza alsaydı, ya da almalarını sağlayan düzenlemelerin '' yapılmasını sağlama adına bir ilkin kararlılığıdır. Elbette Hedefimiz TSK'ni de bazılarının yaptığı keyfi ve mevzuata aykırı yanlış uygulamaların son bulması, insan onuruna yakışır düzenlemeler yapılmasıdır. '' Varsın bir kaç tane daha hazımsız ağzındaki salyayla küfür etsin.'' İşte buna durrr diyorum.Yok öyle kabullenme,kusura bakmasınlar.Maymun gözünü açtı. ''Komutanına yürekten inanmayan personel verimsiz olur, doğrudur, ama adam gibi kurallar içinde,sevgi ve saygıya dayalı yönetim sergileyen komutana. Bu örnekteki adamın benimle çalışmasını isterdim.Bakalım o keyfi uygulama ve cezalandırmaların ne kadarını uygulayabilecekti.(Buna bazı büyüklerimin güldüğünü hissediyorum ama burdan mücadeleleri anlatsam günler alır) İşte görevdeki arkadaşların(J.Personelinin durumu biraz farklı) mevzuatla karşılık verme kültürü de oluştukça bu keyfi ve eziyet veren uygullamalar da en aza inecektir. Demek ki ne kadar haksızlığa karşı mücadele, o kadar da saygı sevgiyi sağlama,kazanma.İşte bu yazı bu direncin,mücadelenin kararlılığıdır. Saygılarımla...
 
 

Yazan Muzo
27-09-2009 16:44,
 
...
Genelkurmay bu şahıs hakkında hemen soruşturma başlatmalı ve yapılan bu terbiyesizlik,saygısızlık için kamu önünde açıkça bütün Assubaylardan özür dilenmelidir . :(
 
 

Yazan ORHUN
27-09-2009 14:54,
 
BRE DENSİZ...
Haddini bilmeyen bu densize hukuki yaptırım ile haddi en kısa zamanda bildirilmelidir. Densiz cezasını görsün ki örnek teşkil etsin. Başka densizlerin önü kesilsin. Gerekli hukuki işlemler yapılmaz ve yaptığı yanına kar kalırsa bu saldırılar devam edecektir. Çözüm; Subayların aldıkları eğitim ve eğitim kadrosunun gözden geçirilmesi ve yeniden düzenlenmesinden geçmektedir. Assubaylara bakış açıları, ötekilenme, ekonomik ve sosyal yönden madur edilişimiz zamanla ayrışmaya sebebiyet verecek, ülkemiz ve ordumuz zarar görekektir.
 
 

Yazan Mithat Türetken
27-09-2009 13:23,
 
Bu zihniyeti lanetliyorum
Değerli Arkadaşlarım, 
 
Bir subaya ait izlediğim CD si doğruysa, (temenni ederim ki değildir) esef vericidir. Çok acı, çok incitici olmakla birlikte, TSK içerisinde görev yapan Subay ve Assubaylar arasına nifak sokmanın temeline bir kürek harçta bu kişi (ismini bende netleşinceye kadar açıklamak istemiyorum) atmıştır diye düşünüyorum. 
 
Bu zat bu cesareti nereden almaktadır. Bu yelpazeyi idari yönden açmak, İçişleri Bakanlığı ile Genelkurmayın asli görevi değilmi. 
 
TEMAD ise hiç zaman kaybetmeden Savcılığa suç duyurusunda bulunmalıdır. 
 
Bu işi de beceremiyorlarsa, bırakın istifayı, HARAKİRİ yapmaları gerekir. 
 
 
 
Gerçekten babası Astsubay ise, bıraktığı eser de (Assubayın oğlu olarak) babasının A....koyarsa yapacak bir görevimiz olmalı. 
 
 
 
Nedir o görev: 
 
Bu zatın babasının,anasının adresini, yaşamıyorsa mezarını araştıralım. Bu konuşmanın CD sini çıkarıp, bir adedini anasına,babsına bir adedini de rahmetli olmuşlarsa mezarlarında dinletelim. Biraz da evlatlarını o nezih insanlar yargılasınlar yarın ahırette hesap sorsunlar haklarını da helal edeceklerini sanmıyorum 
 
İzmirde yaşıyorum. Yerleri saptanırsa, adresleri bana bildirilirse, bu görevi yerine getirmeye gönüllüyüm. Bu konuda bilgisi olanlar lütfen sitemize veya bana ulaştırsınlar. Bu nasıl zihniyettir anlamak mümkün değil NATO ordusu subayları assubaylarını nasıl yücelteceklerini düşünürken bizde önyargılar bu tür çirkin olayların yaşanmasına neden oluyor; Bizi gereksiz görüyorlarsa kaldırsınlar bu mesleği onlarda bizde kurtulalım şiddetle kınıyor ve bu şuçun cezasız kalmamasını diliyorum.
 
 

Yazan Ersen Gürpınar
27-09-2009 11:54,
 
Sn.Günşere açıklama
Sn.Günşer Yorumunuzu benmi yanlış değerlendirdim? Yazımda sistemi göklere çıkardığımı hangi ifademe dayanarak yazdınız?Bu tür olayların yaşandığı, Sistemi eleştirdiğimi, bu konuda genelkurmayın tez hazırlatarak olaylara kesin çözümler bulmasını önerdiğimi sanıyorum; Ses kaydı gerçekte olmayabilir bu ihtimali de dikkate alarak bu kişiye tepkimizi nezaket kurallarını zorlayarak verdik. küfürüne küfürle yanıt vermemizi sokak ağzı kullanmamızı bekliyorsanız bu bizim üslubumuz olamaz Kaldık ki her vesile ile kendisi için adalet isteyen bir zümre adalet kavramını hiçe sayarak kesinleşmemiş bir konuda yargısız infaz yapmamalıdır.
 
 

Yazan yusuf
25-09-2009 22:41,
 
ZAVALLI
Genelkurmay derhal araştırma ve açıklama yapmalıdır.Eğer olay gerçekse şaşırmamak gerekir; çünkü bu bir sonuçtur.Kendilerini bulundukları makamın ve mülkün sahibi sananlar ötekini gereksiz göreceklerdir,hem de dünyaya gelmesine sebep olan ekmeğini yediği babasına küfreden insan olamaz,ancak acınacak zavallı olur,hem Türkçemizde (babasını inkar edene ...)derler diye bir söz vardır,burada yalnızca bu kişiyi suçlamak da yetmez, bu bir bakış açısının bu kişide dışarı yansımış bir örneğidir.Buradan hareketle de sistemin tamamı sorgulanmalıdır,bu adamı böyle konuşmaya sevkeden almış olduğu eğitim,kullanmakta olduğu yetki ,sahip olduğu yasal (ama adil olmayan) ve yasal olmayan idari,sosyal ve psikolojik etmenlerin de gözardı edilmemesi gereklidir; yoksa birgün bir tegmen erin eline pimi çekilmiş bomba verecek,bir başkası dünyaya gelmesine ve uçtuğu uçağının her türlü bakım -arızasını yaparak mesleki olarak var olmasını sağlayanlara küfredecektir, kötü söz tabii ki sahibinindir, ancak bu tür söz ve davranışlardan en büyük zararı TSK görmektedir.Hiçbir kimse zümre ya da meslek gurubu bu vatanın ve cumhuriyetin tek başına sahibi değildir,Cumhuriyetimizin kurucusu ATATÜRK cumhuriyeti hiç bir kişi ya da zümreye tek başına emanet etmemiş, onu bütün Türk gençliğine,kendini genç gören herkese emanet etmiştir.Vatan sevgisi karşılıksız bir sevgidir ve de sevgilerin en yücesidir. :grin
 
 

Yazan ibrahim üstünkaya
25-09-2009 22:02,
 
...
Kendisini dünyaya getirip,yetiştiren ana,babasına küfür eden bir insandan vatana,millete,silahlı kuvvetlere ne hayır gelir.
 
 

Yazan sbsk1998
25-09-2009 20:53,
 
...
Arkadaşın sıkıntısı belli,babası da emekli Havacı Assubay imiş!.. Adamları öyle bir yetiştiriyorlar ki önce babalarına düşman edip,aşağılık kompleksine sokuyorlar.Ondan sonra beraber savaşalım diyorlar...Nasıl olacak bu iş...Biz Yunan ordusunun Assubayları mıyız? Bu vatan Subay kadar,benim de vatanım. Bu kişilere rağmen vatanımı seviyorum. Kurtuluş savaşında ben de vardım.İlk pilot Assubaylar Yunan'a kök söktürdüler...
 
 

Yazan aerme
25-09-2009 20:31,
 
...
Hava kuvvetlerinden emekli bir Assubay olarak büyük üzüntü duydum.Bombacı teğmen gibi bu binbası denen adamın da hakkında yasal işlem başlatılmalıdır. 
 
Öğrendiğim kadarıyla "ses kaydını dinledim ve bir Assubay olarak rencide oldum,sahıs hakkında gerekli işlemin yapılmasını arz ederim" şeklinde bir dilekçe ile cumhuriyet savcılığına şikayet dilekçesi biz emekliler tarafından da verilebiliyor. 
 
Gerekli başvuruları yapmayı öneriyorum.
 
 

Yazan abdullahektik
25-09-2009 18:14,
 
...
GENELKURMAY YETKILILERI,BU KONUDA IVEDILIGINDEN ACIKLAMA YAPMALIDIR. 
KOTU SOZ,SAHIBINE AITTIR.
 
 

Yazan Yükselen Ses
25-09-2009 18:13,
 
SİSTEMİN ESERİ ..!
Bu tür olaylara meslek hayatımızda şahit olduk doğru olmamasını umuyorum doğru ise Tek kelimeyle "" SOYSUZ,KALLEŞ"" Şehidine,Gazisine ,silah arkadaşlarına anasına küfür eden "" VATAN HAİNİ "" Sistemin yetiştirdiği malüm zihniyet.
 
 

Yazan Aydınlık
25-09-2009 17:44,
 
Bozuk sistemin ürünü
Hava Kuvvetlerinin değerli Subaylarını tenzih ederken video içeriğindeki ses kaydıyla bu güzide ordunun önemli bir parçası olan Assubayları aşağılayıp,hakaret eden bu otomatik terfili şahsı kınıyorum.Yönetim kademeleri İç hizmet Kanunu ve Askeri ceza Kanununda da ağır ceza gerektiren bu tür ayrımcı ve güven erezyonuna yol açan tavır ve davranışlara kesinlikle müsamaha göstermemeli, General dahi olsa hakkında kanuni işlem yapmalıdır.Ordudaki güvene ve adalete dayalı bir disiplinin mevcut durumdakinden daha doğru ve verimli olacağı gerçeği göz ardı edilmemelidir.
 
 

Yazan AB_KAYA
25-09-2009 16:34,
 
SEVGİ VE AHİRET
KIYMETLİ ERSEN BEY, 
 
 
BU ZAVALLIYA FAZLA DOKUNMA 
 
ZAVALLI OLDUĞUNU ANLAR 
 
ŞİMDİ BİLMEM NE OLUR AMA 
 
AHİRETTE ANASI AĞLAR.
 
 

Yazan Erdal GÜNŞER
25-09-2009 14:43,
 
...
İyi hoş da adamın söyledikleri çok sıradışıymış gibi anlatmışsınız. Adam şu an Assubaya bakış açısını aynen söylüyor. Bize "kısa yoldan ekmek sahibi oldunuz. Oturun adam gibi çalışın! "denmiyor mu? Küfürü de cabası. (Kötü söz sahibine aittir.) Hepimiz meslek hayatımızda onlarca bu zihniyette örnekle karşılaşmadık mı? O halde adamı karalayıp sistemi göklere çıkaran bu yazıyı neden yazdınız? Küfürleri bir kenara bırakırsanız adamın söyledikleri Nefes filminin fragmanı gibi değil mi? Bizim gasp edilen haklarımız var diye inim inim inlemiyor muyuz? Neden hedef küçültüyoruz? Eğer sistem işleseydi, binlerce Assubayı yıldıran ve onları kanun önünde haksız düşürüp mesleğini daha fazla yapamayacak konuma getirenler ceza alsaydı, ya da almalarını sağlayan düzenlemeler yapılsaydı haklısınız derdim. Ama şimdi haksızsınız diyorum. Maalesef haksızsınız. Hedefimiz TSK'lerinin yanlış uygulamalarının son bulması, insan onuruna yakışır düzenlemeler yapılmasıdır. Varsın bir kaç tane daha hazımsız ağzındaki salyayla küfür etsin. Ancak Türkiye Cumhuriyetinin buna ihtiyacı vardır. Çünkü Komutanına yürekten inanmayan personel verimsiz olur. Saygılarımla...
 
 

Yazan Ender Özkan
25-09-2009 13:42,
 
...
 
 
Eğer ki bu videonun doğruluğu kanıtlanırsa, 
Bu kişinin kendisi,anne,babası,eşi ve çocuklarının,Assubaylarla olan ilişkilerinin araştırılarak deşifre edilmesini öneriyorum. 
 
NOT:Bu konuda en büyük yardımcımız,kişinin şimdi ve daha önce görev yaptığı birliklerde bulunan Assubay arkadaşlarımızdır.Umarım yanılmıyorumdur.Bir haber alabiliriz.
 
 

Yazan İ.TURAN
25-09-2009 12:13,
 
İŞTE BASKI, ŞİDDET, HAKARET
TERÖRLE MÜCADELE KANUNU 
Kanun Numarası: 3713 
 
BİRİNCİ BÖLÜM: TANIM VE TERÖR SUÇLARI 
TERÖR TANIMI 
 
Madde 1 - Terör; cebir ve şiddet kullanarak; baskı, korkutma, yıldırma, sindirme veya tehdit yöntemlerinden biriyle, Anayasada belirtilen Cumhuriyetin niteliklerini, siyasi, hukuki, sosyal, laik, ekonomik düzeni değiştirmek, Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü bozmak, Türk Devletinin ve Cumhuriyetin varlığını tehlikeye düşürmek, Devlet otoritesini zaafa uğratmak veya yıkmak veya ele geçirmek, temel hak ve hürriyetleri yok etmek, Devletin iç ve dış güvenliğini, kamu düzenini veya genel sağlığı bozmak amacıyla bir örgüte mensup kişi veya kişiler tarafından girişilecek her türlü suç teşkil eden eylemlerdir. 
 
TERÖR SUÇLUSU 
Madde 2 - Birinci maddede belirlenen amaçlara ulaşmak için meydana getirilmiş örgütlerin mensubu olup da, bu amaçlar doğrultusunda diğerleri ile beraber veya tek başına suç işleyen veya amaçlanan suçu işlemese dahi örgütlerin mensubu olan kişi terör suçlusudur. 
Terör örgütüne mensup olmasa dahi örgüt adına suç işleyenler de terör suçlusu sayılır ve örgüt mensupları gibi cezalandırılırlar. 
 
 

Yazan erencan
25-09-2009 12:05,
 
...
Ağzı,atık su arıtma tesisi gibi kokan bre zavallı, devletin gücünü kendi gücü sanan bre akıl fukarası...Haksızlığın/ hakkaniyetsizliğin değirmen taşını sırtımızda insafsızca döndürenlere lanet olsun. 
 
"İt kağnı gölgesinde yürür de kendi gölgesi sanırmış." Senin de, senin gibi düşünenlerin de ayaklarımın altından öte yolu yoktur. 
 
Hikmet Gülke
 
 
Sadece kayitli kullanicilar bir Makaleyi yorumlayabilir. Lütfen ücretsiz üye olun veya giriş yapın.
< Önceki   Sonraki >